F2 wymiana uszczelniaczy w lagach i luzy na kierwonicy
Posty: 14
• Strona 1 z 1
F2 wymiana uszczelniaczy w lagach i luzy na kierwonicy
Ktos mi moze naswietlic temat ? jak sie do tego zabrac ? i co i jak wogole powinienem zrobic
pytanie dugie odnosnie tych wlasnie luzow z tego co mi wiadomo to luzy na stozkowych koncowkach glowki rmy prawda ? jak sie teog pozbyc ?

pytanie dugie odnosnie tych wlasnie luzow z tego co mi wiadomo to luzy na stozkowych koncowkach glowki rmy prawda ? jak sie teog pozbyc ?
-
Alexen - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: Lublin
co do luzu w glowce ramy to sprobuj dokrecic lozysko ... tam pod polka...ale najpierw musisz poluzowac ta glowna srobe .... (tak mialem w GSX i to pomoglo)
co do lag to w mz sam wymienalem a kazdy amor dziala podobmnie...
poluzowujesz zaciski amorow ..uwalniasz zaciski i najlepiej kolo zeb6ys mial dobry dostep do lagi...
rozkrecasz wszustko i spuszczasz olej...
skrecasz wszystk0o razem i napelniasz odpoednim olejem idpoednio ilosc skerecasz wszystko razem.. za duzop pisania szczeolow... tak w realuto bym wymienil..
:):):):)
co do lag to w mz sam wymienalem a kazdy amor dziala podobmnie...
poluzowujesz zaciski amorow ..uwalniasz zaciski i najlepiej kolo zeb6ys mial dobry dostep do lagi...
rozkrecasz wszustko i spuszczasz olej...
skrecasz wszystk0o razem i napelniasz odpoednim olejem idpoednio ilosc skerecasz wszystko razem.. za duzop pisania szczeolow... tak w realuto bym wymienil..

Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Daj spokój. Temat wałkowany kupe razy - nawet sam pisałem kiedyś szczegółowo. Poszukaj sobie. Zasada jest ta sama.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
luz na koncowkach kierownicy ta bardzo malo prawdopodony powod luzu calej kierownicy. Wina zapewne lezy w zle dokreconym lozysku glowku ramy. Aby je dokrecic musisz sciagnac gorna polke. pod nie znajduja sie 2 charakterystyczne nakretki. Najpierw odciagasz blaszana zawleczke. Odkrecasz kontre i dokrecasz nakretke znajdujaca si pod nia o mniej wiecej 1/4 obortu. Musze cie uprzedzic, ze do tego potrzebny jest klucz pazurowy. Inaczej bedziesz musial sobie radzic mlotkiem i srubokretem - a tym mozna uszkodzic gwint.
Jezeli chcesz wymienic olej i uszczelniacze w lagach to z doswiadczenia wiem, ze najlepiej jest wyciagnac cale lagi z motocykla. Najlepiej robic to z pomoca. Stawiasz motocykl na jakim drewnianym kolku, tak aby przod wisial w powietrzu. Odkrecasz przedni kolo, nastepnie odkrecasz zaciski i wszystkie kable przyczepione do polek. Pozniej ostroznie odkrecasz wszyskie polki. Wyciagasz lagi dolem - motocykl powinien stac na tyle wysoko, zeby lagi moznabylo wyciagnac. Kiedy bedziesz mial wyciagniete zawieszenie chyba juz bedziesz wiedzial co z nim zrobic.
Mozna oczywiscie wszystko robic na motocyklu. W lagach sa specjalne sruby do spuszczania oleju. Wymiana uszczelniaczy niestety jest to dosc klopotliwa z racji braku miejsca.
Jezeli chcesz wymienic olej i uszczelniacze w lagach to z doswiadczenia wiem, ze najlepiej jest wyciagnac cale lagi z motocykla. Najlepiej robic to z pomoca. Stawiasz motocykl na jakim drewnianym kolku, tak aby przod wisial w powietrzu. Odkrecasz przedni kolo, nastepnie odkrecasz zaciski i wszystkie kable przyczepione do polek. Pozniej ostroznie odkrecasz wszyskie polki. Wyciagasz lagi dolem - motocykl powinien stac na tyle wysoko, zeby lagi moznabylo wyciagnac. Kiedy bedziesz mial wyciagniete zawieszenie chyba juz bedziesz wiedzial co z nim zrobic.
Mozna oczywiscie wszystko robic na motocyklu. W lagach sa specjalne sruby do spuszczania oleju. Wymiana uszczelniaczy niestety jest to dosc klopotliwa z racji braku miejsca.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
heh no dzis chcialem ten luz dokrecic le jakos nei dalem rady z tego wzgledu ze polki nie mglem zdiac
odkrecilem ta srube na srodku kierownicy co w rame wpada no i lagi (jak potem zauwazylem ze chyba nie ptorzebnie ..... i nie moglem jej zdjac ... co do uczelniaczy to chyba sobie juz jakos poradze nie wiem co z tmyi luzami 


-
Alexen - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: Lublin
Alexen napisał(a):no a gdzie ona mocowna jest jeszczeszczerze mowic to myslalem ze jak zdejme t srodkawa nkretke i rozkrece lagi to bede mogl ja zdjac ale sie nie dalo
Co chcesz przez topowiedziec ??
Czy tak ciezko zauwazyc, ze procz srodkowej sruby polka po bokach zablokowana jest drazkami kierownicy ? Sciagasz zawleczki, odkrecasz sruby drazkow (klucz 12 bodajze). Sciagasz kierownice razem z klamkami itd. Pozniej jezeli bedziesz mial juz pewnosc, ze nic nie blokuje polki, a mimo wszystko nie bedzie chciala zejsc to puknij ja delikatnie od dolu gumowym mlotkiem.
Ps. Sciagnij sobie serwisowke
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
spoko gdybym tak z kazda naprwa mial jezdzic do mechnika to bym chyba motocykla nie widzial ... w sensie tym ze zeby cos zorbic to ja musze motocykl na miesiac zostawic w serwisie ... sciagne serwisowke i mysle ze dam rde sam to zorbic dzieki z pomoc
a co do tego pytani co mam na mysli to chodzilo mi o te sruby ktore trzymaja sprezyny w srodku lagi .

a co do tego pytani co mam na mysli to chodzilo mi o te sruby ktore trzymaja sprezyny w srodku lagi .
-
Alexen - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości