Zobacz wątek - Tuning i dziewczyny - Importfest 2008

Tuning i dziewczyny - Importfest 2008

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Tuning i dziewczyny - Importfest 2008

Postprzez -COLD- » 9/6/2008, 11:37

Czyli to co faceci lubią najbardziej :P


http://www.tuning.v10.pl/Tuning,i,dziew ... a,649.html
Załączniki
tuning_dziewczyny_importfest_2008_13.jpg
tuning_dziewczyny_importfest_2008_13.jpg (93.76 KiB) Przeglądane 2182 razy
SHADOWNET
Avatar użytkownika
-COLD-
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9/6/2007, 15:29
Lokalizacja: Katowice


Postprzez mar111cin » 9/6/2008, 11:40

wygląda jak facet :shock:
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez irko » 9/6/2008, 11:47

%-)
na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
irko
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
Lokalizacja: że znowu

Postprzez turboponczek » 9/6/2008, 11:52

ale ma wspaniałe.... OCZY 8)
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez olo113 » 9/6/2008, 12:02

ma takie.....zmęczone oczy :roll:
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
Avatar użytkownika
olo113
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 552
Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona

Postprzez spazz » 9/6/2008, 12:08

oczy zmeczone ale cyce jak donice
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez olo113 » 9/6/2008, 12:09

przypomina mi byłą, a to zła kobieta była...
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
Avatar użytkownika
olo113
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 552
Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 9/6/2008, 12:57

Slaba ,po jej budowie stwierdzam ,ze moze urodzic co najwyzej szescioro dzieci.
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez Jonyl » 9/6/2008, 13:03

Lol :D sześcioro dzieci :D a to jakaś róznica czy 6 czy 10 ?? :D hehe No ale ładne panie są na tych zdjęciach :D ale chyba to nie z własnej woli się tak obnażają przed fajnymi brykami, samochodami tylko ktoś im za to sporo płaci :D ale mi sie wszystkie podobają :D :mua:
Ciekawośc to pierwszy stopień do piekła,
a prędkośc to drugi
:D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
Avatar użytkownika
Jonyl
Świeżak
 
Posty: 316
Dołączył(a): 6/11/2007, 17:15
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez simonw » 9/6/2008, 13:05

Mmm... wiesz co Piankowy ;) Ja to nic nie powiem bo fotek nie zamieszczales swoich, ale badz co badz - nie masz prawa powiedziec ze jest za szczupla bo pewnikiem wazy i tak wiecej niz Ty :D
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SzpiceR » 9/6/2008, 13:13

moze pro w tym nie jestem ale jak na moje oko to ma sztuczne...





edit: to jest pieknosc! a nie te sztuczne blondynki!

http://www.tuning.v10.pl/galeria/tuning ... 7,jpg.html
Ostatnio edytowano 9/6/2008, 13:15 przez SzpiceR, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 9/6/2008, 13:14

Sugerujesz ,ze wazy ona 76 kg ? xD
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez SzpiceR » 9/6/2008, 13:17

chyba w cementowych kaloszach xD
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez gelo007 » 9/6/2008, 14:02

Ja po zdjęciu mogę rozpoznać jej imie.













Miriam xD.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez Dominik_YZF » 9/6/2008, 14:18

gelo007 napisał(a):Ja po zdjęciu mogę rozpoznać jej imie.













Miriam xD.


Chciałbyś miec taką Miriam :D
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez gelo007 » 9/6/2008, 14:28

Mam lepszą :)
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez SzpiceR » 9/6/2008, 14:45

no ale ( MIRIAM Z 1 strony) ma sztuczne cycki czy nie?
Ostatnio edytowano 9/6/2008, 15:33 przez SzpiceR, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez simonw » 9/6/2008, 14:46

Szpicer no ... to sie nazywa piersi ;) jesli jeszcze nie dorosles do uzywania takiej nazwy - badz jak wolisz oczy :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Movi » 9/6/2008, 14:49

Ale te furki mają ładne oczęta :D
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez SzpiceR » 9/6/2008, 15:03

widze ze zarowno GELO jak i SIMON niezalapali....


moj post o "oczach" byl to Laski z 1 storny a nie do dziewczyny gelo!
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr