Zobacz wątek - Przyblokowana yamaha dt 125 ?
NAS Analytics TAG

Przyblokowana yamaha dt 125 ?

Enduro, Cross
_________

Przyblokowana yamaha dt 125 ?

Postprzez angelo_73 » 8/6/2008, 11:29

Witam ponownie wszystkich, może to już bylo, ale wielkie sorry bo czas mi w pracy nie pozwala na zbytnie przekopywanie forum.
Kupiłem niedawno dt 125 rok 2004 w niemieckim dowodzie i brifie jest podana moc 11 kW przy 8000 obrotów i prędkość max 108 km. Prędkość ok jechałem nią 110 km/ha i więcej nie szła ale z tą mocą to mi się zdaje, że jest przyblokowana. Poruwnując z dtką kolegi która jest calkowicie odblokowana i z roku 97 to moja przy niej wymięka. Dodam że moja yamaha ma zaledwie 6500 km przebiegu w pełni serwisowana i sprzedawca z serwisu mówił, że motorek nie ma blokad, teraz po teście na innej jakoś mi w to nie chce się wierzyć. Proszę o odpowiedzi.
angelo_73
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/6/2008, 12:40
Lokalizacja: Lubsko


Postprzez Tomek00 » 8/6/2008, 17:08

viewtopic.php?t=20264
viewtopic.php?t=20238
Możesz SIE PYtac w jednym TEMACIE ??
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz


Postprzez wiklad » 8/6/2008, 19:33

Zmień dyfuzor na wysokoobrotowy, gaźnik z większą dyszą, moduł zapłonu (jeśli silnik nie kręci się wysoko). Odblokowana yamaha bez problemu powinna wkręcać sie na 12kRPM
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez angelo_73 » 8/6/2008, 19:42

Hejo raczej to nie logiczne pytać w jednym temacie, poza tym jak ktoś o coś łanie pyta to z pewnością oczekuje konkretnych czasem niezbędnych odpowiedzi, a nie wstawiania buźek w posyty i aroganckie odpowiedzi typu ..... Nic się od Ciebie nie dowiedziałem oprócz Twoich dwóch wstawek do moich postów.
Pozdro Andrzej
angelo_73
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/6/2008, 12:40
Lokalizacja: Lubsko

Postprzez GRUMCAJS » 8/6/2008, 22:09

Ja mam Yamahe dt 125 z 1999roku .

i miałem dławik w tłumniku i go wyciołem w dyfuzorze też jest dławik zwanym lejkiem

wygląda on tak :

Obrazek


i ja mam blokade na module (CDI) niemoge jechać więcej niż 105km/h
Avatar użytkownika
GRUMCAJS
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 15/4/2008, 17:33

Postprzez Tomek00 » 9/6/2008, 15:21

Fajnie że rozciałes rure na pół :lol:
A na tym zdjęciu jest już wycięte ?
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz

Postprzez Tomek00 » 9/6/2008, 15:22

angelo_73 napisał(a):Hejo raczej to nie logiczne pytać w jednym temacie, poza tym jak ktoś o coś łanie pyta to z pewnością oczekuje konkretnych czasem niezbędnych odpowiedzi, a nie wstawiania buźek w posyty i aroganckie odpowiedzi typu ..... Nic się od Ciebie nie dowiedziałem oprócz Twoich dwóch wstawek do moich postów.
Pozdro Andrzej

Możesz się ładnie pytac ale zaśmiecasz forum
Ale i tak jak wejdzie dziennie 10 takich podobnych do ciebie to moderatorzy mają prze * bane
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz

Postprzez Bostorn » 9/6/2008, 16:54

tomq .... edytuj posty po 1

a po 2 jak wygląda ten dławik w wydechu?? i gdzie jest dokładnie na tym zdjęciu jeśli go nie wyciołes??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez wiklad » 9/6/2008, 21:10

dławik to ten lejek co jest w dyfuzorze - widać go dokładnie na tym zdjęciu.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez Tomek00 » 10/6/2008, 09:07

Obrazek
Ostatnio edytowano 10/6/2008, 19:38 przez Tomek00, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz

Postprzez Bostorn » 10/6/2008, 16:26

nom i co go uje.. uciąc trzeba?? :D i będzie wszystko good??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez bastus » 10/6/2008, 19:33

Tylko ten czubek ? mi się wydaje ze trzeba wyjąć to całe, żeby w środku było puste
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bostorn » 10/6/2008, 20:03

bastus napisał(a):Tylko ten czubek ? mi się wydaje ze trzeba wyjąć to całe, żeby w środku było puste


tzn co to poszerzone czy lepiej rurkę co idzie do od początku kichy?? a tamto przyspawać żeby szczelne było? żeby w kiszce żadnej rurki nie było??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Lohan » 21/6/2008, 20:34

Dołączę się tak jakby do tematu :D Mam zamiar kupić Yamahe dt 125(właściwie już ją kupiłem...prawie) i mam takie pytanko ona ma blokade na module w wydechu nie ma. Jedzie z blokada na module aby 90 potem odcina paliwo, i nie wiem czy tak blokada blokuje ze ona aby się do 8.5tys obr. rozkreca?To moze być blokada czy to silnik jakis uszkodzony????
Lohan
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/6/2008, 22:15

Postprzez GRUMCAJS » 22/6/2008, 08:26

po pierwsze nie odcina paliwo tylko zapłon .

tak kręci sie około 8.5 tys obr nawet mniej
Avatar użytkownika
GRUMCAJS
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 15/4/2008, 17:33

Postprzez Lohan » 22/6/2008, 11:14

Aha, to znaczy, że jest ok. No to nie paliwo tylko zapłon:P.
Wielkie dzięki za odpowiedź GRUMCAJS
Lohan
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/6/2008, 22:15

Postprzez Lohan » 22/6/2008, 11:19

A możesz mi jeszcze powiedzieć jak zdjąć tę blokadę???Sprzedawca mówi,że można za ok.200zł dokupić nowy moduł i można normalnie jeździć. Albo czytałem, że można samemu zdjąć tę blokadę.To który sposób jest lepszy??I czy to się opłaca robić czy narazie przez jakiś czas można jezdzić tylko do 90km/h i kręcić aby do 8.5tyś obr??
Lohan
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/6/2008, 22:15

Postprzez GRUMCAJS » 22/6/2008, 11:34

No nowy moduł odblokowany to minimum 500zł .
A jak to odblokować to ja nie wiem ja mam 1999r i mam inny moduł kupiłem już z odblokowanym.
Zajrzyj na stronę :

http://yamahadt.info/index.php
To jest forum o YAMAHA DT tam jest dużo poradników i znajdziesz i do swojego.

Ale wiem że będziesz musiał sciągnąć bak i na ramie na takiej gumce jest przymocowany ten moduł jest to kostka około 5cm szerokości 7 wysokości i 2 grubości .Przeczytaj jaki masz model (będzie pisać) i tam są poradniki do poszczególnych rodzai modułów.Albo jak nie będzie do twojego to sie zapytasz,na forum.
Avatar użytkownika
GRUMCAJS
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 15/4/2008, 17:33

Postprzez Lohan » 22/6/2008, 12:03

Ok dzieki za pomoc.
GRUMCAJS, a mógłbyś mi powiedzieć jak taką yamahe utrzymać??tzn.na codzień jak jeżdżę to kiedy mam łańcuch smarować itp. itd. Jakbyś mógł to napisz wszystko co i jak.
Lohan
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/6/2008, 22:15

Postprzez GRUMCAJS » 22/6/2008, 17:51

Jeździsz w terenie kilka godzin dziennie ??
Jak tak to smaruj jak cię stać przed jazdą a jak cię nie stać to przy co najmniej co drugi wypad w teren.

Jak na ulicy to smaruj co 3/4 dni nic sie nie stanie (na ulicy raczej piachu nie ma )

Kupiłeś ten motor ?

Spuść olej ze skrzyni i zalej 750ml nowego olej 10w40.


Zajrzyj czy masz olej w chłodnicy . jak nie jest pełna to dolej.


Podolewaj przód/tył płyn chamulcowy
Avatar użytkownika
GRUMCAJS
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 15/4/2008, 17:33

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr