Suzuki Bandit 600 S na street... Czy warto ?
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Suzuki Bandit 600 S na street... Czy warto ?
Witam. Ostatnio wpadłem na pomysł aby mojego bandita przerobić na street'a. Chodzi o to że jest to wersja S (z owiewką) i nie wiem czy wszystkie kable i kostki które pod nią są, upchnę pod nową małą owiewką.
Motocykl obecnie wyglÄ…da tak:
A owiewki które biorę pod uwagę to:
Czy ktoś z was przeprowadzał juz takie modyfikacje na Bandicie w wersji S ? Co w ogóle o tym myślicie... ?
Motocykl obecnie wyglÄ…da tak:
A owiewki które biorę pod uwagę to:



Czy ktoś z was przeprowadzał juz takie modyfikacje na Bandicie w wersji S ? Co w ogóle o tym myślicie... ?
- lukas545
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28
Jeśli chcesz z niego zrobić miastowego fajnego zabijakę, to dla mnie jest to jakieś 5000zł.
- Akcesoryjne siedenie 1500
- Fajny wydech 1500
Zadupek oryginalny (tylko plastiki ) jest do bani, i trzeba by było samemu jakiś zrobić na bardziej ostry.
- Akcesoryjne Zegary 800 zł
- kierownica 400
- osłona chłodnicy oleju 250
- osłona łańcucha 250
- kierunki 200
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie 500
- fajne podnóżki 400
- kolor np, czarna perła 500?
- inne pierdoły 500?
____________________
Po takich modyfikacjach będzie można na co popatrzeć.
- Akcesoryjne siedenie 1500
- Fajny wydech 1500
Zadupek oryginalny (tylko plastiki ) jest do bani, i trzeba by było samemu jakiś zrobić na bardziej ostry.
- Akcesoryjne Zegary 800 zł
- kierownica 400
- osłona chłodnicy oleju 250
- osłona łańcucha 250
- kierunki 200
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie 500
- fajne podnóżki 400
- kolor np, czarna perła 500?
- inne pierdoły 500?
____________________
Po takich modyfikacjach będzie można na co popatrzeć.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
nożyczki troche przytniesz i da rade
zalezy bo np u mnie w Fazerze da rade upchnąc wszystko pod taka owiewke... a dzisiaj widziełm kumpla CBR f2 które miało wypadek i za głowe sie złapałem ile tego tam za owoewko wszystkiego nawalili ( i tu by juz było ciezko wszystkie kostki i inne pierdoły ąłdnie upchnąc pod taka owiewke ... pzdr

< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
lukas545 napisał(a):spoko... ale ja pytam o owiewkę... ?
Chcesz kozacki sprzęt. TAK? Tak.
To musisz iść na całość, inaczej będzie to wyglądać gorzej niż klocki lego.
To tak jakbyś kupił 18" fele do starej kalibry, która już dawno wyblakła, siedzenia się wytarły a na szybę masz porysowaną od wycieraczek.
Sama owiewka zaburzy wygląd motocykla, i spowoduje większe parcie wiatru na klatę. Przerabiając motocykl musisz mieć jego wizję inaczej efekt może być opłakany, nic ze sobą nie będzie grać.
Koncepcja:

Brak koncepcji:

Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Co do wyboru samych owiewek to nie będę się wypowiadał, ale pytasz czy tam wszystko upakujesz. Jak dla mnie nie ma problemu. Nawet jakby ci się kostki nie mieściły, zawsze możesz wepchnąć je pod zbiornik i dolutować dłuższe kable., żeby tylko sama wiązka wychodziła i po kłopocie. Kable to nie jest problem. Zeary masz ładne, więc spokojnie mogą wystawać za owiewkę.
A tak to wyglÄ…da w mojej cebrze...
A tak to wyglÄ…da w mojej cebrze...
- Załączniki
-
new_PICT1375.jpg
- przód
- (202.63 KiB) Pobrane 1950 razy
-
new_PICT1390.jpg
- (180.74 KiB) Pobrane 1058 razy
Ostatnio edytowano 7/6/2008, 18:06 przez Grzybu, łącznie edytowano 2 razy
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Motocykla nie tuningowałem, sporo czytałem o tuningu samochodów. I wiem że:
1. większość tuningu to wygląd optyczny
2. większość tuningu optycznego to chłam, taniość, brak wyobraźni i psucie samochodu, nawet w gazetach znajdzie się jakiś złom
3. dla mnie tuning jest ale po wymianie hamulców, zawieszenia, felg, opon, wstawieniu kutych tłoków i na końcu: turbiny
Motocykla raczej nie tuningujemy jeśli chodzi o silnik bo po co.
Ale jeśli chodzi o Twoją owiewkę:
Wyobraź sobie że charakter, wygląd i koncepcja Twojego motocykla musi być taka jak ta owiewka !
Inaczej to są różnokolorowe klocki lego.
W motocyklu z kształtów najtaniej zmienić zadupek.
Dopasuj tak wszystkie elementy tuningowe by pasowały do ramy i baku. I będzie ok.
1. większość tuningu to wygląd optyczny
2. większość tuningu optycznego to chłam, taniość, brak wyobraźni i psucie samochodu, nawet w gazetach znajdzie się jakiś złom
3. dla mnie tuning jest ale po wymianie hamulców, zawieszenia, felg, opon, wstawieniu kutych tłoków i na końcu: turbiny
Motocykla raczej nie tuningujemy jeśli chodzi o silnik bo po co.
Ale jeśli chodzi o Twoją owiewkę:
Wyobraź sobie że charakter, wygląd i koncepcja Twojego motocykla musi być taka jak ta owiewka !
Inaczej to są różnokolorowe klocki lego.
W motocyklu z kształtów najtaniej zmienić zadupek.
Dopasuj tak wszystkie elementy tuningowe by pasowały do ramy i baku. I będzie ok.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
co z tego ze bandit z przodu bedzie zadziorny jak tyl bedzie mial oryginalny
to tak jakbys mial laske-patrzysz na nia i widzisz super piersi i twarz ale podnosisz kiecke a tam ch... i nogi kombatantki(nie obrazajac nikogo)
takie tam porownanko
hehe
to tak jakbys mial laske-patrzysz na nia i widzisz super piersi i twarz ale podnosisz kiecke a tam ch... i nogi kombatantki(nie obrazajac nikogo)

takie tam porownanko
hehe
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
lukas545 napisał(a):hmm... powiedzmy że chciałbym zrobić kozacki sprzęt... ale powoli i nie wszystko naraz... chciałbym zacząć od owiewki i dlatego pytam.... ?
Obecnie tył wygląda tak:
Ale można by to zstąpić czymś takim:

Oczywiście montując też przy tym malutkie białe kierunki...
O jeśli chodzi o przód to chyba taka kierownica była by dobra...:

No i jakieÅ› fajne stylowe lusterka...

- lukas545
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28
Jak mam wyrazić swoje zdanie to takie owiewki ala street to kompletny kibel. Nadaje się do sprzęta który był trzaskany 30razy albo raz i porządnie a naprawa jest nieopłacalna. To tylko moje zdanie i nie bierz tego do siebie. Bandit jest wystarczająco ładny w oryginalnym stanie, szczególnie w wersji N.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Diablo H4 x 4 i bedzie gites 

< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
To zrób z eSa eNa i po sprawie. A diablo znajdziesz na allegro. Ble..
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
No to ja ci powiem jak ja to widzÄ™.
Do zegarów ładnie będą pasowały takie chromowane podwójne światła.
Do tego to bym nawet nie dawał żadnej owiewki (i tak nie daje to żadnej osłony przed wiatrem), albo ewentualnie małą szybkę do nakedów. Kiera ta co pokazałeś jak najbardziej może być. Do kiery kierunki kellermana i już sprzęt wygląda ciekawiej.
A reszta, zadupek to już rzecz gustu, modeli jest bardzo dużo.
Do zegarów ładnie będą pasowały takie chromowane podwójne światła.
Do tego to bym nawet nie dawał żadnej owiewki (i tak nie daje to żadnej osłony przed wiatrem), albo ewentualnie małą szybkę do nakedów. Kiera ta co pokazałeś jak najbardziej może być. Do kiery kierunki kellermana i już sprzęt wygląda ciekawiej.
A reszta, zadupek to już rzecz gustu, modeli jest bardzo dużo.
- Załączniki
-
- la63a[1].jpg (40.63 KiB) PrzeglÄ…dane 7976 razy
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Ech.. ile ludzi tyle patentów.
Ważne, żeby właścicielowi się podobało. Ja bym i tak machnął okrągle światła, bo takie lepiej pasują do zegarów.
Ważne, żeby właścicielowi się podobało. Ja bym i tak machnął okrągle światła, bo takie lepiej pasują do zegarów.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
lukas545 napisał(a):jeśli chodzi o kierunki kellermana to ich cena wynosi około 200zł za sztukę... :]
He,he.. wiem

Kiera może być z rozpórką, ale ostatecznie to nawet ta co masz mogłaby zostać.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości