Zobacz wątek - jakie zebatki tył i przod?
NAS Analytics TAG

jakie zebatki tył i przod?

i inne małe pojemności
_________

jakie zebatki tył i przod?

Postprzez kowal_1992 » 6/6/2008, 21:54

witam, mam takie pytanie jakie dać zębatki do Sachsa zx50 (silnik am5) tak zeby bylo dobrze, czyli tak mniej więcej równo moc i prędkość. teraz mam z przodu chyba 11 a z tylu 60 ale leci na prostej 50 a pozniej do 60 to musze sie bujac. mam jeszcze take pytanie czy dlugosc biegow zalezy od przelozenia? bo u mnie sa strasznie krótkie
kowal_1992
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 30/5/2008, 23:21
Lokalizacja: z brzucha:D


Postprzez Bostorn » 6/6/2008, 22:21

14 na 53 lub większe przyspieszenie 13 na 53 :) pozdro

tyle wystarczy :)

a co do przełożenia to normalka u mnie 1 tak do 30 leci a później do 20 15 etc :) jak sie ma 6 biegów i 80 na liczniku tylko to sie nie dziw :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez kowal_1992 » 6/6/2008, 22:43

a co do przełożenia to normalka u mnie 1 tak do 30 leci a później do 20 15 etc :) jak sie ma 6 biegów i 80 na liczniku tylko to sie nie dziw :P[/quote]

nie rozumiem? chodzi mi o to czy jak bede mial zembatki na predkosc to czy bede mial dluzsze biegi? kolega ma yamahe dt80, tam sa krotkie biegi ale jak jechal moim to az sie zdziwil ze tak szybko trzeba machac noga
kowal_1992
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 30/5/2008, 23:21
Lokalizacja: z brzucha:D

Postprzez Bostorn » 7/6/2008, 08:55

nie rozumiem? chodzi mi o to czy jak bede mial zembatki na predkosc to czy bede mial dluzsze biegi? kolega ma yamahe dt80, tam sa krotkie biegi ale jak jechal moim to az sie zdziwil ze tak szybko trzeba machac noga


noo jeśli masz na przyspieszenie to tak to uż jest że biegi szybciej sie zmienia a na prędkość to dłużej na obrotach trzeba trzymac :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez simonw » 7/6/2008, 10:27

Aaaaaaa.... Mar111cin powinien zobaczyc ten temat :) Zebatki na predkosc - hah XD
nie no padlem trupem ...

Takie gdybanie sensu nie ma - mozna to wyliczyc dokladnie i Marcin wlasnie podawal wzor na przekladnie - z niego wyliczamy ile zebow potrzeba nam do osiagniecia jakiego celu (odznaczajac na krzywej mocy - z hamowni). Ale tak na oko - zab tu zab tu - to wiesz co - facet na oko umarl w szpitalu. Dodatkowo widzialem na stronie JT Sprocket przelicznik wlasnie zebatek i zamiennikow - tak wiecj ktos juz was wyreczyl. Ale badz co badz to zadanie _inzynierskie_ a jakby inzynierowie projektowali tak jak ty, to jeden dziecioł zgladzilby świat ;D

A co do przelozen - to coz , decyduje o tym skrzynia biegow - jesli widziales jakikolwiek symulator jazdy motocyklem, to wiesz ze kazdy bieg mozna stroic przed wyscigiem , podobnie jak w samochodzie. Profesjonalne teamy torowe oczywiscie zmieniaja przelozenia skrzyni jak rekawiczki, pod kazda sytuacje i kazde warunki - zwykly czlowiek raczej tego nie robi i ufa w "zlote zestrojenie" fabryczne, czyli pewien kompromis , mediana, zloty srodek - pomiedzy wadami i zaletami roznych zestrojen. Cos co nadaje sie do uzytkownia.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê