Zobacz wątek - <i>[Skutery Kingway]</i> Kingway Barracuda 50
NAS Analytics TAG

[Skutery Kingway] Kingway Barracuda 50

Komentarze użytkowników
_________

[Skutery Kingway] Kingway Barracuda 50

Postprzez Ścigacz » 28/5/2008, 12:17

Dyskusja na temat: Kingway Barracuda 50
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kingway Barracuda 50
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 28/5/2008, 12:17

Super skuter.<br><hr>MaZuR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/5/2008, 12:17

Super skuter.<br><hr>MaZuR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2008, 11:12

Bardzo fajny skuterek. Mam zamiar go kupić lecz na raty, jeśli ktoś by miał namiary na jakiś dobry sklep w mało-polsce w którym można rozłożyć zakup na słabo oprocentowane raty - PISZCIE TUTAJ. Z góry dzięki :)<br><hr>Fatum
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2008, 13:23

lepszy yarox<br><hr>hojrak997
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2008, 13:37

kupiłem go w czerwcu i mam same kłopoty z nim większość czasu przebywa na serwisie nie polecam chyba że mój jest taki nie udany <br><hr>pechowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/11/2008, 00:08

Komentatorzy napisał(a):kupiłem go w czerwcu i mam same kłopoty z nim większość czasu przebywa na serwisie nie polecam chyba że mój jest taki nie udany <br><hr>pechowiec<br>
Ja mam go ponad 4 miesiace jezdzi sie dobrze i idzie ładnie. Mi sie nie psuje.<br><hr>xxradekxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/11/2008, 00:08

Komentatorzy napisał(a):kupiłem go w czerwcu i mam same kłopoty z nim większość czasu przebywa na serwisie nie polecam chyba że mój jest taki nie udany <br><hr>pechowiec<br>
Ja mam go ponad 4 miesiace jezdzi sie dobrze i idzie ładnie. Mi sie nie psuje.<br><hr>xxradekxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2008, 20:08

Żal Euroboy lepszy a pozatym to prawie to samo co fonero<br><hr>Daziu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/11/2008, 12:15

Witam. sprzedam Kingway Barracuda cena 3000 zł
Przebieg 1500 km, mam go od 18 Lipca bodajże, sprzedaje ponieważ chce kupić honde nsr. Cena 3000 ponieważ uszkodzone sa plastiki i mocno zdarte są progi, jest kilka pęknięć.
Mogę dać zdjęcia co uszkodzone itp. Cena do małej negocjacii<br><hr>gg:6149434
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/12/2008, 01:14

mam pytanie do was nie wiecie gdzie moge do niego znalesc czesci tunningowe piszcie na gg 6150417<br><hr>xxradekxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/1/2009, 17:17

Tez go mam.Jeżdze nim odkąd wszedł do salonu i do tej pory mi trzyma.<br><hr>mazi15
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/2/2009, 17:16

Witam.
mam pytanie do znawców modelu Baracuda.
Potrzebuje calego przedniego plastiku z lampami i kierunkami bo niestety byla mala kraksa i sie polamalo.
Gdzie to moge dostac?
Pomozcie.
Pozdrawiam.<br><hr>kenzo111
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/3/2009, 13:51

Czy Barracuda 50 ma blokady? bo ja mam tego skutera i jedzie mi 70km. ty skuterem jedzie ,mi się bardzo dobrze i ani razu sie nie zepsuł. Proszę o odpowiedz na moją krzynke pocztową damiankusak12@wp.pl<br><hr>damiano-o-o
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/6/2009, 14:04

ja mam barracude do 3 miesięcy i jak w nim założyłem tłumik stage 6 to 95 km/h jechałem i tak po za tym to skuter chodzi dobrze . one chyba fabrycznie żadnych blokad nie mają chłopaki<br><hr>łukasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/6/2009, 14:05

ja mam barracude do 3 miesięcy i jak w nim założyłem tłumik stage 6 to 95 km/h jechałem i tak po za tym to skuter chodzi dobrze . one chyba fabrycznie żadnych blokad nie mają chłopaki<br><hr>maryś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2009, 21:09

Skuter mam od ponad roku i bardzo dobrze się nim jezdzi w dłuższe trasy ani razu mi się nie zepsuł i jest bardzo wygodny, ale trzeba uważać bo zdarzają się nieudane modele.<br><hr>motórzysta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2009, 12:47

witam czy ten skuter jest awaryjny,i czy go polecacie<br><hr>Kamyk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2009, 09:58

Komentatorzy napisał(a):witam czy ten skuter jest awaryjny,i czy go polecacie<br><hr>Kamyk<br>
Kupilem go rok temu, bardzo o niego dbalem jednak potrafila mi w czasie jazdy odpaść guma z podwozia ta ochronna duża, zacina sie bagażnik, elektryka siada, byl juz ok 20 razy w naprawie chociaz mam go nie spełna rok ! zdecydowanie nie polecam chociaz wyglada na prawde ladnie. moze to ja trafilem taki trefny ale zdecydowanie nie polecam barracudy. rozejrzyj sie za czyms innym<br><hr>mklg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/7/2009, 12:41

miałem dwa skutery czterosówy lecz mi spłoneły miałem black hourse i condora mam od miesiąca barracude nic się jak narazie nie psuje i lece nim na prostej bez żadnej przeróbki ani tunningu 75km a tamtymi ledwo 60km leciałem barracuda jest szybki i zrywny polecam<br><hr>tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr