Zobacz wątek - Yamaha XJ600 SA Diversion przełączenie paliwa
NAS Analytics TAG

Yamaha XJ600 SA Diversion przełączenie paliwa

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha XJ600 SA Diversion przełączenie paliwa

Postprzez djhitman_Yamaha600 » 25/5/2008, 21:50

Cze. Mam problem z pokrętem paliwa. Motocykl jest z Włoch. Mam napisane tak:
Fuel Rest
(pokrętło) Pri
ON
Co one oznaczają, proszę o pomoc w rozszyfrowaniu. Z góry thx :)
djhitman_Yamaha600
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13/5/2008, 13:28
Lokalizacja: Okolice Kielc:)


Postprzez LukasBST » 26/5/2008, 08:16

Angielski nie boli

fuel rest-to poprostu rezerwa jak zama nazwa wskazuje
On-to kranik w pozycji otwartej
Pri-o zalewanie gaznikow,czyli paliwo caly czas jest do nich dostarczane
Sracz 600
Avatar użytkownika
LukasBST
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8/4/2007, 10:04


Postprzez djhitman_Yamaha600 » 27/5/2008, 08:30

dzięki za odp. Prosiłbym o wskazówki jak należy postępować przy uruchomienia silnika, czy trzeba najpierw zalać gaźniki? Proszę o odp :)
motocykl jest jak kobieta... jest bezcenny :) Moje marzenie... http://pl.youtube.com/watch?v=S-ppGiwc0wQ YAMAHA R1
djhitman_Yamaha600
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13/5/2008, 13:28
Lokalizacja: Okolice Kielc:)

Postprzez Saimek » 27/5/2008, 12:05

Tylko po dluzszym postoju... i zalewanie pomaga jak masz conajmniej polowe zbiornika.. jak jest mniej to niestety gazniki sa wyzej niz paliwo i nic nie daje PRI :P


ja prawie zawsze jak odpalam (nawet po 1 dniu) wlaczam kranik na PRI jak wyprowadzam sprzet... widze ze przez filtr plynie paliwo samo takze jest ok. lepiej odpala od razu na 4 garki :)
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Slesz » 27/5/2008, 12:23

jak zostawiasz moto na postoju to wtedy kranik na ON caly czas
...let's ride...
Avatar użytkownika
Slesz
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 9/1/2008, 08:17
Lokalizacja: z Piekła rodem

Postprzez djhitman_Yamaha600 » 27/5/2008, 21:00

Saimek i Slesz dzięki za pomoc. Dziś już odpalił szybciej z użyciem PRI :) Bardzo fajne jest to PRI. Pozdrawiam i jeśli ma ktoś jeszcze jakieś fajne pomysły, to czekam na posty :)
motocykl jest jak kobieta... jest bezcenny :) Moje marzenie... http://pl.youtube.com/watch?v=S-ppGiwc0wQ YAMAHA R1
djhitman_Yamaha600
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13/5/2008, 13:28
Lokalizacja: Okolice Kielc:)

Postprzez Saimek » 28/5/2008, 10:38

Generalne pomysly przy odpalaniu jeszcze :)

to ja polecam nie wyciagac dzwigienki ssania na maxa.


wyciagnij max i lekko wsun z powrotem.. oczywiscie z wyczuciem :)

przy wyciagnietej na maxa mieszanka jest troche zbyt bogata na moj gust i przez to zwieksza siÄ™ napiecie wymagane do przeskoku iskry :) oczywiscie pod odpaleniu juz mozesz wyciagnac z powrotem do konca zeby podbic lekko obroty... to takie moje subiektywne spojrzenie ale co do napiec przeskoku sie zgadza najnizsze dla lambda = 1 :)
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê