Zobacz wątek - Kawasaki zx6r 2007 moment obrotowy
NAS Analytics TAG

Kawasaki zx6r 2007 moment obrotowy

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kawasaki zx6r 2007 moment obrotowy

Postprzez fenis77 » 24/5/2008, 16:20

Witam. Szukam wskazowek jak zwiekszyc moment obrotowy w wyzej wymienionym sprzecie, chodzi mi o polepszenie dolnych zakresow obrotow bo zaczyna denerwowac mnie ciagla zabawa biegami. Moze ktos wie co zamontowac, zmienic, zrobic. Co da np K&N a co np sportowy wydech i jesli wydech moze pomoc to jaki zastosowac. Odpowiedzi w stylu - kup sobie litra - niech sobie daruja.... Z gory dzieki ...
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
fenis77
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall


Postprzez icid » 24/5/2008, 16:49

U siebie założyłem dynojety, sportowe filtry, głowica poszła do polerowania kanałów do tego przelotowe tłumiki regulacja, Ty masz nowszy silnik więc napewno power comander troche by pomógł, u mnie trzeba było zastosować programowalny moduł i wgrać mapy pod ten model. Głowica też została delikatnie splanowana. Moc podskoczyła z 98 do 118 koni , moment obrotowy podskoczył z 61 do 73 Nm przynajmniej wg hamowni. Efekt jast taki że moto jeździ płynniej nawet jadąc na 4 przy ok 4 tys obrotów nie dostaje czkawek jak wcześniej. Ogólnie dość droga zabawa a efekt taki sobie zmiana na litra jest chyba prostrza i tańsza a daje więcej niż wszystkie zmiany w 600. Aha zapomniałem że po wszystkim pali od 10 do nawet 13 jak sie pałuje. Jak coś to na GG :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez fenis77 » 24/5/2008, 17:00

hahaha to wsumie litr spali mniej, koles mnie namawia na gsxr750 ale te nowe wygladaj jak rowery, wszystkie nowe modele sa coraz mniejsze i mniejsze...... musze to wszystko przemysle, problem jest w tym ze kupilem swoj nowy z salonu i podoba mi sie ten moto tylko zaczyna mnie wkurzac nerwowa jazda powyzej 10 000 rpm (bo dopiero wtedy jedzi jak trzeba)zeby cos wyprzedzic czlowiek sie ciagnie jadac na wysokich obrotach. Wiem wiem to 600 wiec mlynek ale... A CO NP. Z PRZEDNIA ZEBATKA, zmiana na mniejsza ....
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
fenis77
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall

Re: Kawasaki zx6r 2007 moment obrotowy

Postprzez cezare » 25/5/2008, 09:22

fenis77 napisał(a): Odpowiedzi w stylu - kup sobie litra - niech sobie daruja.... Z gory dzieki ...


prosze wytłumacz mi czemu ?

bo pytanie zadajesz w stylu - jak stuningować malucha bo nie ciągnie - a osoby które mówią kup mocniejsze auto niech się pałują ...

a to czego TY szukasz w litrze masz właśnie za free... Twój motocykl jest żywy właśnie w górnym zakresie - tak jak R6 którą miałeś w nowych modelach kręci się juz do 20k rpm. jeżeli nie chcesz 180 koni - poszukaj czegość co ma wysoki moment obrotowy i koło 100 koników.. ale nie wierz w to że poprawisz moment obrotowy za parę stówek domorosłym sposobem w sprzęcie anno domini 2007 - bo mały żółty już by to dawno zrobił .. gdyby to było osiągalne czystą prostą kosmetyką..
Avatar użytkownika
cezare
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez fenis77 » 25/5/2008, 11:27

dlaczego nie litra ??

oddpowiedz prosta, niestety obecnie mieszkam w UK gdzie za 600 place ubezpiecznie w wysokosci 600 funtow a za litrowego sporta zaplace 900 funtow (500 funtow rocznie w bloto). Kupilem swoje moto niecaly rok temu w salonie (nowka), sprzedajac go teraz i kupujac litra nie musze chyba tlumaczyc ile trace na samej zmiani a ze swojego jestem naprawde zadowolony. Nie pytam sie jak zrobic z 125 konnej maszyny 150 konnej z momentem obrotowym zx12. Chodzi mi o nieznaczne poprawinie dolu i to wszystko. QA po ostatnie nie jestem chyba jeszcze gotowy na litra ... Jezdzilem i widze ze w momencie kiedy na mojej 600 robie blad, literek by mi tego nie wybacztyl :oops:
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
fenis77
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall

Postprzez cezare » 25/5/2008, 12:07

wątek finansowy przekonuje mnie najbardziej ...ale widzę w karierze fajne sprzęty .. .... jak nic pora ;)
Avatar użytkownika
cezare
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez motoman » 25/5/2008, 13:30

mowisz ze 750 jest mała... a co zx6r jest wieksza?... ja juz bierzesz rower i narzekasz na moment, to wez ten ktory ma wiekszy... 750 łaczy litra i 600... i zdecydowanie sie nie zgadzam ze gsxry sa rowerowate:) siedziales na nich?;>
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez wszok » 25/5/2008, 13:31

kup cos z silnikiem "V" :) chyba najlepszy sposób
Avatar użytkownika
wszok
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49

Postprzez fenis77 » 25/5/2008, 14:48

mysle powaznei na gsxr750, ale na pocztaek pokombinuje z zebatkami, na przod 1 zab mniejsza a na tyl 3 wieksza ... zobaczymy, koszt nieduzy wiec...
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
fenis77
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall

Postprzez icid » 25/5/2008, 15:54

Efekt będzie taki że od dotknięcia będziesz wstawał na koło, ja dałem 1 ząb więkrzą na tył i już jest różnica.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez fenis77 » 25/5/2008, 19:58

wlasnei wrocilem z przejazdzki, zreguly leje na tej samej stacji paliwo, dzisiaj pojechalem na BP i zalalem pb ultimate , roznica naprawde duza, podskocze do znajomego serwisu gdzie chlopaki lataja po torze i niech oni sie jeszcze wypowiedza ile zebow na tyl i zobaczymy... zastanawiam sie tez nad wydechem Jardine , moze ktos jakies opinie ??

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 27724&rd=1
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
fenis77
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall

Postprzez Grubas » 25/5/2008, 20:05

fenis77 napisał(a):Witam. Szukam wskazowek jak zwiekszyc moment obrotowy w wyzej wymienionym sprzecie, chodzi mi o polepszenie dolnych zakresow obrotow bo zaczyna denerwowac mnie ciagla zabawa biegami. Moze ktos wie co zamontowac, zmienic, zrobic. Co da np K&N a co np sportowy wydech i jesli wydech moze pomoc to jaki zastosowac. Odpowiedzi w stylu - kup sobie litra - niech sobie daruja.... Z gory dzieki ...


Chcesz zobaczyć różnicę i nie kupować litra? Ktoś dał Ci jedyną rozsądną odpowiedź a ty szukasz cudów. Pozostaje montaż turbiny, albo kup skuter z automatem. Filtr, wydech to niezauważalne procenciki, do tego by było na + trzeba jeszcze podregulować mieszankę z monitoringiem na hamowni więc….
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez icid » 26/5/2008, 12:38

Dokładnie, mnie przeróbka kosztowała 2,5 tys euro z lakierowaniem a zyskałem 20 koni i 12 Nm momentu. Moto jedzie lepiej ale i tak litr z tego nie jest, powiedzmy że jedzie teraz jak nowsze 600, ale dalej jak 600 a nie litr.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr