Kawasaki zx6r 2007 moment obrotowy
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kawasaki zx6r 2007 moment obrotowy
Witam. Szukam wskazowek jak zwiekszyc moment obrotowy w wyzej wymienionym sprzecie, chodzi mi o polepszenie dolnych zakresow obrotow bo zaczyna denerwowac mnie ciagla zabawa biegami. Moze ktos wie co zamontowac, zmienic, zrobic. Co da np K&N a co np sportowy wydech i jesli wydech moze pomoc to jaki zastosowac. Odpowiedzi w stylu - kup sobie litra - niech sobie daruja.... Z gory dzieki ...
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
U siebie założyłem dynojety, sportowe filtry, głowica poszła do polerowania kanałów do tego przelotowe tłumiki regulacja, Ty masz nowszy silnik więc napewno power comander troche by pomógł, u mnie trzeba było zastosować programowalny moduł i wgrać mapy pod ten model. Głowica też została delikatnie splanowana. Moc podskoczyła z 98 do 118 koni , moment obrotowy podskoczył z 61 do 73 Nm przynajmniej wg hamowni. Efekt jast taki że moto jeździ płynniej nawet jadąc na 4 przy ok 4 tys obrotów nie dostaje czkawek jak wcześniej. Ogólnie dość droga zabawa a efekt taki sobie zmiana na litra jest chyba prostrza i tańsza a daje więcej niż wszystkie zmiany w 600. Aha zapomniałem że po wszystkim pali od 10 do nawet 13 jak sie pałuje. Jak coś to na GG 

-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
hahaha to wsumie litr spali mniej, koles mnie namawia na gsxr750 ale te nowe wygladaj jak rowery, wszystkie nowe modele sa coraz mniejsze i mniejsze...... musze to wszystko przemysle, problem jest w tym ze kupilem swoj nowy z salonu i podoba mi sie ten moto tylko zaczyna mnie wkurzac nerwowa jazda powyzej 10 000 rpm (bo dopiero wtedy jedzi jak trzeba)zeby cos wyprzedzic czlowiek sie ciagnie jadac na wysokich obrotach. Wiem wiem to 600 wiec mlynek ale... A CO NP. Z PRZEDNIA ZEBATKA, zmiana na mniejsza ....
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
Re: Kawasaki zx6r 2007 moment obrotowy
fenis77 napisał(a): Odpowiedzi w stylu - kup sobie litra - niech sobie daruja.... Z gory dzieki ...
prosze wytłumacz mi czemu ?
bo pytanie zadajesz w stylu - jak stuningować malucha bo nie ciągnie - a osoby które mówią kup mocniejsze auto niech się pałują ...
a to czego TY szukasz w litrze masz właśnie za free... Twój motocykl jest żywy właśnie w górnym zakresie - tak jak R6 którą miałeś w nowych modelach kręci się juz do 20k rpm. jeżeli nie chcesz 180 koni - poszukaj czegość co ma wysoki moment obrotowy i koło 100 koników.. ale nie wierz w to że poprawisz moment obrotowy za parę stówek domorosłym sposobem w sprzęcie anno domini 2007 - bo mały żółty już by to dawno zrobił .. gdyby to było osiągalne czystą prostą kosmetyką..
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
dlaczego nie litra ??
oddpowiedz prosta, niestety obecnie mieszkam w UK gdzie za 600 place ubezpiecznie w wysokosci 600 funtow a za litrowego sporta zaplace 900 funtow (500 funtow rocznie w bloto). Kupilem swoje moto niecaly rok temu w salonie (nowka), sprzedajac go teraz i kupujac litra nie musze chyba tlumaczyc ile trace na samej zmiani a ze swojego jestem naprawde zadowolony. Nie pytam sie jak zrobic z 125 konnej maszyny 150 konnej z momentem obrotowym zx12. Chodzi mi o nieznaczne poprawinie dolu i to wszystko. QA po ostatnie nie jestem chyba jeszcze gotowy na litra ... Jezdzilem i widze ze w momencie kiedy na mojej 600 robie blad, literek by mi tego nie wybacztyl
oddpowiedz prosta, niestety obecnie mieszkam w UK gdzie za 600 place ubezpiecznie w wysokosci 600 funtow a za litrowego sporta zaplace 900 funtow (500 funtow rocznie w bloto). Kupilem swoje moto niecaly rok temu w salonie (nowka), sprzedajac go teraz i kupujac litra nie musze chyba tlumaczyc ile trace na samej zmiani a ze swojego jestem naprawde zadowolony. Nie pytam sie jak zrobic z 125 konnej maszyny 150 konnej z momentem obrotowym zx12. Chodzi mi o nieznaczne poprawinie dolu i to wszystko. QA po ostatnie nie jestem chyba jeszcze gotowy na litra ... Jezdzilem i widze ze w momencie kiedy na mojej 600 robie blad, literek by mi tego nie wybacztyl

byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
mowisz ze 750 jest mała... a co zx6r jest wieksza?... ja juz bierzesz rower i narzekasz na moment, to wez ten ktory ma wiekszy... 750 łaczy litra i 600... i zdecydowanie sie nie zgadzam ze gsxry sa rowerowate:) siedziales na nich?;>
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
mysle powaznei na gsxr750, ale na pocztaek pokombinuje z zebatkami, na przod 1 zab mniejsza a na tyl 3 wieksza ... zobaczymy, koszt nieduzy wiec...
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
Efekt będzie taki że od dotknięcia będziesz wstawał na koło, ja dałem 1 ząb więkrzą na tył i już jest różnica.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
wlasnei wrocilem z przejazdzki, zreguly leje na tej samej stacji paliwo, dzisiaj pojechalem na BP i zalalem pb ultimate , roznica naprawde duza, podskocze do znajomego serwisu gdzie chlopaki lataja po torze i niech oni sie jeszcze wypowiedza ile zebow na tyl i zobaczymy... zastanawiam sie tez nad wydechem Jardine , moze ktos jakies opinie ??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 27724&rd=1
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 27724&rd=1
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
fenis77 napisał(a):Witam. Szukam wskazowek jak zwiekszyc moment obrotowy w wyzej wymienionym sprzecie, chodzi mi o polepszenie dolnych zakresow obrotow bo zaczyna denerwowac mnie ciagla zabawa biegami. Moze ktos wie co zamontowac, zmienic, zrobic. Co da np K&N a co np sportowy wydech i jesli wydech moze pomoc to jaki zastosowac. Odpowiedzi w stylu - kup sobie litra - niech sobie daruja.... Z gory dzieki ...
Chcesz zobaczyć różnicę i nie kupować litra? Ktoś dał Ci jedyną rozsądną odpowiedź a ty szukasz cudów. Pozostaje montaż turbiny, albo kup skuter z automatem. Filtr, wydech to niezauważalne procenciki, do tego by było na + trzeba jeszcze podregulować mieszankę z monitoringiem na hamowni więc….
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
Dokładnie, mnie przeróbka kosztowała 2,5 tys euro z lakierowaniem a zyskałem 20 koni i 12 Nm momentu. Moto jedzie lepiej ale i tak litr z tego nie jest, powiedzmy że jedzie teraz jak nowsze 600, ale dalej jak 600 a nie litr.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości