Zobacz wątek - Yamaha YZF R125 vs. Derbi GPR 125 R (pytanie od tuning)
NAS Analytics TAG

Yamaha YZF R125 vs. Derbi GPR 125 R (pytanie od tuning)

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Landryss25 » 16/6/2008, 21:03

Rs ok. 7s NSR 7-8s Tzr 50 nie osiaga 100 :D
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


V-max YZF R125

Postprzez wegetarianin » 22/6/2008, 09:52

V-max YZF R125 to ok. 133km/h.

Yamaha Yzf R125 top speed onboard!!
http://www.youtube.com/watch?v=WT0Zj4Ohoqo

Jeżeli chodzi o rozpędzanie, to do 130km/h potrzebuje ok. 30 sek, do setki też trochę ma...
http://www.youtube.com/watch?v=4lXb-b0mXro

Sportowy wydech Akrpovic (fajne brzmienie, jak 400cm3)
http://pl.youtube.com/watch?v=txTpkJetd ... re=related

Sportowy wydech MICRON do YZF R125
http://www.youtube.com/watch?v=VidHkSnf ... re=related

Sportowy wydech SCORPION EXHAUST V2
http://pl.youtube.com/watch?v=ggzY1SKTVaM

Sportowy wydech DEVIL
http://pl.youtube.com/watch?v=djFGV7JCQSY
http://pl.youtube.com/watch?v=zOMDNvnPohA
Ostatnio edytowano 9/8/2008, 17:59 przez wegetarianin, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
wegetarianin
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 4/5/2008, 09:39
Lokalizacja: BYDGOSZCZ


Postprzez Adrawen » 26/6/2008, 19:25

Czytając wszystkie odpowiedzi natchnęła mnie nie pohamowana chęć przygaszenia niektórych :P Z tego co mi wiadomo większość 125 4T 4V ma 9s do setki, a Yamaszka faktycznie jest blokowana elektronicznie :P ale tylko żeby nie przekręcić silnika, odblokowana tylko troszkę więcej idzie bo wskazówka obrotomierza powinna dochodzić do końca. Aprilia seryjna leci 155, a od 0-100 w 7s odblokowana 160-170 sam miałem Aprilie RS 125 po tuningu na 150 i zębatki na przyspieszenie i przy 13 tyś obrotów miała 150km/h :P. Jak chcecie poszaleć to polecam Cagive Mito 125 do 2001r ponieważ tylko do tego roku produkowano skrzynie 7 biegową. A 7 biegowa leci 180. A co do zestawów tuningowych nie polecam zmiany cylindra bo sie znacznie szybciej rozleci ale razem z wałem :P Osobiście poluje na Hyosunga GT-125R (V2 8V) największa seryjna 125 ze ścigów i również niezawodna, albo Cagive Mito 125 01r, albo Sachs XTC 125 ( po 2002r bo 4t 4V) lub Derbi GPR 125 Nude bo jest boski po prostu i na brak mocy po odblokowaniu nie można narzekać ;p Najchętniej bym kupił Yamaszke ;] ale strata kasy ładować w nowiutki motor i po 1,5 roku sprzedawać i tracić przynajmniej 4 tyś :P bo tyle mam zamiar jeździć, czyli do prawka. A tak wogule w Niemczech można kupić Yamaszke za 11 tyś a na Allegro za 13900 :P A i jeszcze jedno Yamaszka odblokowana bedzie mieć 20Nm?? hahahahaha fajny żart :P( Kawasaki ZXR 250 rzędowa 4, 45km przy 16 tyś obrotów i 24 Nm a ty chcesz powiedzieć że 125 ma taki sam moment??a 125 2T mają 20Nm Pozdro

PS: Jak zrobiłem byka to piszcie to zrobię Edit :P Na Allegro jest bądź była Aprilia RS 125 z kitem 165 polini i po pełnym optycznym tuningu na najnowszą R6 :P( jedyna różnica wizualna między R6 a tą RS to strona po której jest tłumik)
Avatar użytkownika
Adrawen
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
Lokalizacja: Wartkowice

Postprzez aresop » 26/6/2008, 20:53

Adrawen napisał(a):Czytając wszystkie odpowiedzi natchnęła mnie nie pohamowana chęć przygaszenia niektórych :P Z tego co mi wiadomo większość 125 4T 4V ma 9s do setki, a Yamaszka faktycznie jest blokowana elektronicznie :P ale tylko żeby nie przekręcić silnika, odblokowana tylko troszkę więcej idzie bo wskazówka obrotomierza powinna dochodzić do końca. Aprilia seryjna leci 155, a od 0-100 w 7s odblokowana 160-170 sam miałem Aprilie RS 125 po tuningu na 150 i zębatki na przyspieszenie i przy 13 tyś obrotów miała 150km/h :P. Jak chcecie poszaleć to polecam Cagive Mito 125 do 2001r ponieważ tylko do tego roku produkowano skrzynie 7 biegową. A 7 biegowa leci 180. A co do zestawów tuningowych nie polecam zmiany cylindra bo sie znacznie szybciej rozleci ale razem z wałem :P Osobiście poluje na Hyosunga GT-125R (V2 8V) największa seryjna 125 ze ścigów i również niezawodna, albo Cagive Mito 125 01r, albo Sachs XTC 125 ( po 2002r bo 4t 4V) lub Derbi GPR 125 Nude bo jest boski po prostu i na brak mocy po odblokowaniu nie można narzekać ;p Najchętniej bym kupił Yamaszke ;] ale strata kasy ładować w nowiutki motor i po 1,5 roku sprzedawać i tracić przynajmniej 4 tyś :P bo tyle mam zamiar jeździć, czyli do prawka. A tak wogule w Niemczech można kupić Yamaszke za 11 tyś a na Allegro za 13900 :P A i jeszcze jedno Yamaszka odblokowana bedzie mieć 20Nm?? hahahahaha fajny żart :P( Kawasaki ZXR 250 rzędowa 4, 45km przy 16 tyś obrotów i 24 Nm a ty chcesz powiedzieć że 125 ma taki sam moment??a 125 2T mają 20Nm Pozdro

PS: Jak zrobiłem byka to piszcie to zrobię Edit :P Na Allegro jest bądź była Aprilia RS 125 z kitem 165 polini i po pełnym optycznym tuningu na najnowszą R6 :P( jedyna różnica wizualna między R6 a tą RS to strona po której jest tłumik)

To teraz Pociągnołeś Blokowana żeby nie przekręcić silnika.. ?? Zastanów sie. Jest blokowana po to by zgodnie z prawem mieściła sie w Kategori A1 a nie żeby nie przekręcić silnika. A po odblokowaniu otrzymuje moc 24 kM Czyli tyle samo co DERBI GPR 125 Racing. A jeżeli Derbi ma więcej mocy to przepraszam ale o ile mi wiadomo to ma 24 KM. NO może przesadziłem z tym jest wielce nieprawdopodobne, aby silnik benzynowy, czterosuwowy, wolnossący o pojemności 125 cc osiągnął moment obrotowy na poziomie 20 Nm. Poczekajmy aż bedzie możliwe odblokowanie Yamahy wtedy się przekonamy..
Avatar użytkownika
aresop
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:10
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez Adrawen » 28/6/2008, 01:27

Moc maksymalna: 11.0 kW (15 KM) @ 9,000 rpm
Max moment obrotowy:12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000
Powyższe dane są z www.mYamaha.pl wiec jeżeli faktycznie Yamaszka ma blokady to maksymalną moc osiągnie przy 10 tyś max 10,5 i wyniesie max 18-20Km A nie wiem czy wiesz ale praktycznie każdy pojazd jest blokowany żeby nie przekręcić silnika ... ale to nie o taka blokade Ci chodziło więc wycofuje. A tak wogule seryjna GPR ma 15Km żeby mieściła się w A1. A o odblokowanej nie można mówić bo rzadko kto jeździ na hamownie, więc dane są wyssane z palca podobnie jak maksymalna moc Yamahy po odblokowaniu. Jak wogule można mówić o maksymalnej mocy Yamaszki skoro w Polsce jest kilka sztuk. A tak wogule w 2T były 3 blokady( gaźnik, moduł, wydech), a zdajesz sobie sprawe ile będzie kosztować odblokowanie jej jeżeli jest na wtrysku(zmiana mapy zapłonu) a co do reszty nie wiem.
Avatar użytkownika
Adrawen
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
Lokalizacja: Wartkowice

Postprzez simonw » 28/6/2008, 09:21

1. Nie generalizuj - nie kazde 2T musi byc dlawione. Moge Ci zapisac cala strone modeli ktore w 2T nigdy nie byly blokowane, nizaleznie od pojemnosci.

2. Elektronika - owszem, mapy zaplonu. I jesli oswiadczenie dealera Yamahy jest poprawne i prawdziwe, to komputer nie posiada Flash! a bedzie to EPROM do przeprogramowania w podstawce badz nawet PROM i bedzie sie zmieniac kostke. Tak wiec jesli komus sie uda, moze wrzucic ja na programator , i zapodac same romy do fleszerow. Jest to dosc popularne rozwiazanie w samochodach w ostatnich latach - sami wiecie ile jest "czip-tunerow" wiec zeby im uprzykrzyc zycie, laduje sie mapy zaplonu do modulu bez mozliwosci kasowania i wymienia cale kosci. Wbrew pozorom pamiec PROM jest ze 5 razy tansza niz Flash i hurtowo (zakup 1000 sztuk) kosztuje jakies 3 zlote netto.

3. Dane "po odblokowaniu" najczesciej sa poboznymi zyczeniami i haslami marketingowymi sprzedawczykow na Allegro. Nie wiem czemu pisza 25KM jesli mozna rownie dobrze napisac "leci czysta" bo realizm bedzie podobny.

4. Uwierz mi ze przekrecic silnika sie nie da w singlu. Slowo przekrecic dotyczy calego rozrzadu i tego ze jeden z tlokow bedzie bil w zawory jesli zmienisz skok rozrzadu o 2-3 zeby. W wypadku singla masz tylko zawory, ale nie ma niebezpieczenstwa ze 3ci tlok przydzwoni bo jest tylko jeden. Moze sie krecic dopoki nie uszkodzi walu - wiec spokojnie. ZXR400 4ro cylnindrowa krecila sie do 16krpm i nie miala problemow, wiec zaufaj ze nie dla tego sie cos blokuje.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Adrawen » 28/6/2008, 10:59

WoW ale wypowiedź :P No tak ale wszystkie 2t z 2008 sa blokowane (wyjątek Aprilia), a przynajmniej te popularne. Te starsze to większość nie była blokowana :P Ale w poprzednim poście miałem na myśli Derbi ;P która na bank jest blokowana. Dzięki za wypowiedź bo sam mam chrapke na Yamaszke, no ale po takim chip-tuningu gwarancja chyba przepada?? No a jak w przypadku na przykład Hyosunga GT 125 R?? bo mi się bardziej podoba, jest znacznie większa od Yamahy no i te V2 :D(zasilani dwoma gaźnikami Mikuni 26). Widze masz największe pojęcie z nas wszystkich więc może wiesz i coś na ten temat. Słyszałem że zmiana dysz na większe może coś dąć ale to tylko na jednym forum spotkałem taki post. Pozdro
Avatar użytkownika
Adrawen
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
Lokalizacja: Wartkowice

Postprzez simonw » 28/6/2008, 14:13

Taaa, pojecie mam bo skonczylem srednia jako technik elektronik (spec programowanie mikroprocesorow i mikrosterownikow) i studia informatyka /sieci (jeden z kierunkow) a teraz siedze jeszcze na reklamie. Ciekawa mieszanka.

Co sie tyczy przeprogramowania komputera - oczywiscie tracisz gwarancje. Jesli zmieniasz kosc w podstawce - i masz oryginalna - zawsze mozesz wrocic do ustawien fabrycznych. Niedawno widzialem oferte Toyoty, mozesz kupic zaprogramowane kosci (przez producenta) i miec nowa, jednoczesnie nie pozbywajac sie starej i zawsze wrocic do seryjnych ustawien.

---

Nowe motocykle sa blokowane z 2 powodow.

1. bezpieczne dotarcie
2. zgodnosc z przepisami

---

Co tyczy sie dysz, to po prostu fizycznie blokuje mozliwosc doplywu wiekszej ilosci paliwa - co za tym idzie, wkrecenia na wyzsze obroty, czyli kwestia mocy. Zmieniajac dysze owszem mozesz zwiekszyc ilosc paliwa, co nie znaczy ze bedzie lepiej.
Za duze dysze - bedzie zalewal, pojawia sie problemy z iloscia powietrza w mieszance etc... Im wyzsze obroty tym szybciej impuls na swiece, a sterowanie swieca (swiecami) to juz inna bajka :>

Tak wiec _mozna_ ale to tylko czesc wiekszego procesu.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mati1112 » 28/6/2008, 14:26

co do tej gwarancji to jest tylko kwestia dogadania sie z dealerem u którego bedziesz odblokowaywał motorek.. no chyba że sam coś bedziesz modził.. a co do tego hyosunga to nie jestem za bardzo przekonany.. yamaha to yamaha :D jak chcesz szukac wiekszej mocy to lepiej kup sobie jakas wieksza pojemnosc ( ale cos bardziej firmowego niz hyosung) a nie bedziesz sie bawil w 125.. pozdro!
mati1112
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/6/2008, 22:05
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Postprzez Adrawen » 28/6/2008, 18:19

muahaha no jasne że bym kupił :P ale 250 ... od 2 miesięcy szukam pożadnej i nie moge znaleźć ;/ Szukałem Kawasaki ZXR 250 ale one wyszły na Japonie i Australie, a tak tylko z importu ;P a znajdź pożadną sztuke to masakra ;/ a z drugiej strony dojeżdżaj sobie do szkoły 18km codziennie to szanse że pały Cię złapią troche rosną :P A jak raz złapią to puźniej jak tylko zobaczą mój moto to od razu sygnał ;/ to jeżeli natrafie na jakiegoś upierdliwca :P pozatym jak to puźniej sprzedać xD wszyscy jeżeli już na prawko to 600 albo 1000 a nie w małe zabawki. A ja potrzebuje moto na 1,5 roku.
Avatar użytkownika
Adrawen
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
Lokalizacja: Wartkowice

Postprzez mati1112 » 28/6/2008, 18:51

aaa no sorkaa.. myślałem ze rozmawiam z kimś kto ma co najmniej kategorie A1....... wnisokuje z " jeżeli juz na prawko ".. radze zrobić uprawnienia, bo taka zabawa szybko sie kończy i potem masz wiecej problemow niz tej całej jazdy ;)
mati1112
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/6/2008, 22:05
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Postprzez rene » 28/6/2008, 23:35

jeszcze pozostaje ci jedna opcja, tania, mocna(najmocniejszy seryjny silnik 4t w klasie learner) - gilera dna125. sam takim w zeszlym roku jezdzilem i musze przyznac, ze to calkiem fajna maszynka, spalanie w granicach 75mpg! - dlatego to kupilem no i nie przerabiana nawet 80mph powinna jechac, no i automat. ja do swojej wsadzilem 210cc wielki gaznik, wydech akarpovic nowe cdi wal i rolki, no i goscie na 600tkach na swiatlach robili oczy jak to odchodzilo.
A R125 bije wszystko w klasie 125 na glowe. ten motocykl powstal w zasadzie na rynek w UK jako konkurencja dla CBR125 i jak na razie wygrywa. sam mysle zeby go corce kupic, niech sie uczy jezdzic na czyms co wyglada jak motocykl a nie na pierdzacej derbi czy innym 2t.
A jak sie juz nauczysz jezdzic, zawsze sie przesiasc mozesz na middleweight :)
CB 500, V-reg, YZF-750 EXUP (TT)
rene
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/6/2008, 16:23
Lokalizacja: HA8

Postprzez Jaworro » 28/6/2008, 23:47

do nauki jazdy moze i dobra, ale czy powinna odrazu sie przyzwyczajac do automatu? Wydaje mi sie ze powinna sie pobawic troche z biegami a potem na automat. Osobiscie uwazam ten motor za okropny(jestem przeciwnikiem skuterow - automatow) ale jak wiadomo sa gusta i gusciki:)
Jaworro
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 24/5/2008, 14:33
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Adrawen » 29/6/2008, 17:18

1. rene chodziło o Yamahe manual a nie o Gilere
2. nie mogli zrobic oczu bo to automat (wieksze spalanie, wolniejsze przyspieszenie)
3. nie wierze ze założyłeś do niej zestaw 210 bo takich tam nie wsadzisz bo to 4T a tuning 4t dopiero zaczoł wchodzić na rynek. Chyba że miałeś Gilere DNA 180 a to już 2t i po samym odblokowaniu mogla miec 30km. Moja była aprilia po tuningu na 150 i zębatki na przysp robiła 100 w około 5s (wyścig z GS 500 i XJ 600N) więc tylko odejście 2t mogło zrobić na nich wrażenie.
5. Nie odbiegajmy może od już od tematu gdyż traszerowi może się to nie podobać chyba że wyrazi zgodę ;)
6. CO ty chcesz od Hyosunga?? to sprzęt nie do zajechania, zostawia całą game 125 4T daleko w tyle, z wyjątkiem Yamahy i Sachsa. A jeśli chodzi o komfort jazdy to zostawia w tyle nawet Yamahe bo ma konstrukcje od większego brata 250, ma wszystko to samo co on z wyjątkiem cylindra itd, więc ma ogromne rezerwy ;) a to jak się tym jedzie to jest bajka bo miałem już tę przyjemność, jedynym minusem jest 5-cio biegowa skrzynia ;/. Większość boi się nowych nie znanych firm, ale w wypadku Hyosunga nie ma się co bać bo to Koreańska firma produkująca świetne motocykle, sporo części zapożycza od Suzuki i od niego się uczy :).

PS: Wyjazdżam na 3 dni we wtorek więc wracam w pt i nie będe mógł pisać postów. Pozdro
Avatar użytkownika
Adrawen
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
Lokalizacja: Wartkowice

Postprzez Jaworro » 29/6/2008, 22:55

bylo nie sprzedawac tej rski :PP a tak btw to bylem ja u ciebie ogladac, nie wiem czy pamietasz. Za ile ci poszla? aaaa i niezla siostre masz
Jaworro
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 24/5/2008, 14:33
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Adrawen » 30/6/2008, 00:49

Poszła dzień po tym jak oglądałeś :P za te 6,5 tyś. Bylem pewien ze kupie kawe 250 ;/ niestety nie mozna nigdzie tego dostac ;/ tylko Japonia, Australia.
Avatar użytkownika
Adrawen
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
Lokalizacja: Wartkowice

Postprzez Jaworro » 30/6/2008, 22:27

starszy moj powiedzial ze to za szybkie jest a 2 tygodnie pozniej kupil mi taka sama^^ tylko ze 125 z 2004r. W sumie calkiem tanio poszla bo za 7500 z wydechem zmienionym. Starszemu tez sie nie podobal tuning na 150 bo to meczy strasznie silnik i z tym sie z nim zgodze. No twoja cena dobra byla, ten rok i 50ccm^^
Jaworro
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 24/5/2008, 14:33
Lokalizacja: Łódź

Postprzez rene » 30/6/2008, 23:55

Adrawen napisał(a):
2. nie mogli zrobic oczu bo to automat (wieksze spalanie, wolniejsze przyspieszenie)
3. nie wierze ze założyłeś do niej zestaw 210 bo takich tam nie wsadzisz bo to 4T a tuning 4t dopiero zaczoł wchodzić na rynek. Chyba że miałeś Gilere DNA 180 a to już 2t i po samym odblokowaniu mogla miec 30km. Moja była aprilia po tuningu na 150 i zębatki na przysp robiła 100 w około 5s (wyścig z GS 500 i XJ 600N) więc tylko odejście 2t mogło zrobić na nich wrażenie.


nie wiem o jakim rymku mowisz, ale wnioskuje, ze o polskim.
ja natomiast mieszkam w UK i takie rzeczy sa od dawna dostepne.

a oto lista rzeczy ktore byly zalozone do mojej dna125:
1. cylinder -https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=PT&Product_Code=02-PO140_0201&Category_Code=002DNA

2. carb -https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=PT&Product_Code=03-M1612265&Category_Code=002DNA

3. zmiany na wario - https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/me ... ode=002DNA

4. cdi - https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/me ... ode=002DNA

5. sprzeglo - https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/me ... ode=002DNA

6. wydech- podalem zly, nie aka tylko delkievic za Ł130.

cala ta impreza podrozyla maszyne dwukrotnie ale warto bylo.

odnosnie reszty: jezeli uwazasz ze 75 mil na galonie to duze spalanie to nie wiem co mam powiedziec. Odnosnie mocy, cala impreza byla pod okiem warsztatu i sprawdzony sprzet byl na hamowni. dostal doklanie 21 bhp wiecej po wszystkich modyfikacjach.
kwestia przyspieszen - lekkie rolki - kop, ciezkie vmax. poczytaj jakies forum dla skuterow dla rozjasnienia.

wszystkie duze dna sa czterosuwami, to ten sam silnik co aprilia Vxx
CB 500, V-reg, YZF-750 EXUP (TT)
rene
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/6/2008, 16:23
Lokalizacja: HA8

Postprzez Adrawen » 1/7/2008, 18:55

Wiesz ja nie wiem co jest na rynku poza polską :P No to ładnie 21km calkiem nieźle ale czy to warto było?? osiągi podniosłeś o 1/5 może 1/4, a włożyłeś w nią drugie tyle co wartość motoru. Nie mówię że duże spalanie ale że automaty mają większe spalanie od manuala.
Avatar użytkownika
Adrawen
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
Lokalizacja: Wartkowice

Postprzez traszer » 2/7/2008, 18:32

Adrawen napisał(a):5. Nie odbiegajmy może od już od tematu gdyż traszerowi może się to nie podobać chyba że wyrazi zgodę ;)

Sorry za spóźnioną reakcję, ale cóż wakacje ;P Wyrażam zgodę, ale co moderatorzy na to? ;P Mam nadzieję, że nie mordują za offtopy. Ja, w każdym razie, wszystko z zaciekawieniem czytam (;

mordowac nie morduja... chyba ze Maciek sie zezlosci haha.... byle by to byly jakies konkretne offtopy, lub obojetne jakie ale w badziewnym temacie do wywalenia... kravec


Ja sobie ładny tasaczek nowy zamówiłem na Allegro :lol: a tak serio to puki piszecie z sensem to zostawiamy :wink: -Movi


A ja mam i tak wylane i bede kasowal co uznam za glupie, jakem Chuck Norris Forum Scigacz.pl - Simon
Avatar użytkownika
traszer
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21/5/2008, 15:42
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr