Yamaha YZF R125 vs. Derbi GPR 125 R (pytanie od tuning)
Rs ok. 7s NSR 7-8s Tzr 50 nie osiaga 100 

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
V-max YZF R125
V-max YZF R125 to ok. 133km/h.
Yamaha Yzf R125 top speed onboard!!
http://www.youtube.com/watch?v=WT0Zj4Ohoqo
Jeżeli chodzi o rozpędzanie, to do 130km/h potrzebuje ok. 30 sek, do setki też trochę ma...
http://www.youtube.com/watch?v=4lXb-b0mXro
Sportowy wydech Akrpovic (fajne brzmienie, jak 400cm3)
http://pl.youtube.com/watch?v=txTpkJetd ... re=related
Sportowy wydech MICRON do YZF R125
http://www.youtube.com/watch?v=VidHkSnf ... re=related
Sportowy wydech SCORPION EXHAUST V2
http://pl.youtube.com/watch?v=ggzY1SKTVaM
Sportowy wydech DEVIL
http://pl.youtube.com/watch?v=djFGV7JCQSY
http://pl.youtube.com/watch?v=zOMDNvnPohA
Yamaha Yzf R125 top speed onboard!!
http://www.youtube.com/watch?v=WT0Zj4Ohoqo
Jeżeli chodzi o rozpędzanie, to do 130km/h potrzebuje ok. 30 sek, do setki też trochę ma...
http://www.youtube.com/watch?v=4lXb-b0mXro
Sportowy wydech Akrpovic (fajne brzmienie, jak 400cm3)
http://pl.youtube.com/watch?v=txTpkJetd ... re=related
Sportowy wydech MICRON do YZF R125
http://www.youtube.com/watch?v=VidHkSnf ... re=related
Sportowy wydech SCORPION EXHAUST V2
http://pl.youtube.com/watch?v=ggzY1SKTVaM
Sportowy wydech DEVIL
http://pl.youtube.com/watch?v=djFGV7JCQSY
http://pl.youtube.com/watch?v=zOMDNvnPohA
Ostatnio edytowano 9/8/2008, 17:59 przez wegetarianin, łącznie edytowano 3 razy
-
wegetarianin - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 4/5/2008, 09:39
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Czytając wszystkie odpowiedzi natchnęła mnie nie pohamowana chęć przygaszenia niektórych
Z tego co mi wiadomo większość 125 4T 4V ma 9s do setki, a Yamaszka faktycznie jest blokowana elektronicznie
ale tylko żeby nie przekręcić silnika, odblokowana tylko troszkę więcej idzie bo wskazówka obrotomierza powinna dochodzić do końca. Aprilia seryjna leci 155, a od 0-100 w 7s odblokowana 160-170 sam miałem Aprilie RS 125 po tuningu na 150 i zębatki na przyspieszenie i przy 13 tyś obrotów miała 150km/h
. Jak chcecie poszaleć to polecam Cagive Mito 125 do 2001r ponieważ tylko do tego roku produkowano skrzynie 7 biegową. A 7 biegowa leci 180. A co do zestawów tuningowych nie polecam zmiany cylindra bo sie znacznie szybciej rozleci ale razem z wałem
Osobiście poluje na Hyosunga GT-125R (V2 8V) największa seryjna 125 ze ścigów i również niezawodna, albo Cagive Mito 125 01r, albo Sachs XTC 125 ( po 2002r bo 4t 4V) lub Derbi GPR 125 Nude bo jest boski po prostu i na brak mocy po odblokowaniu nie można narzekać ;p Najchętniej bym kupił Yamaszke ;] ale strata kasy ładować w nowiutki motor i po 1,5 roku sprzedawać i tracić przynajmniej 4 tyś
bo tyle mam zamiar jeździć, czyli do prawka. A tak wogule w Niemczech można kupić Yamaszke za 11 tyś a na Allegro za 13900
A i jeszcze jedno Yamaszka odblokowana bedzie mieć 20Nm?? hahahahaha fajny żart
( Kawasaki ZXR 250 rzędowa 4, 45km przy 16 tyś obrotów i 24 Nm a ty chcesz powiedzieć że 125 ma taki sam moment??a 125 2T mają 20Nm Pozdro
PS: Jak zrobiłem byka to piszcie to zrobię Edit
Na Allegro jest bądź była Aprilia RS 125 z kitem 165 polini i po pełnym optycznym tuningu na najnowszą R6
( jedyna różnica wizualna między R6 a tą RS to strona po której jest tłumik)







PS: Jak zrobiłem byka to piszcie to zrobię Edit


-
Adrawen - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
- Lokalizacja: Wartkowice
Adrawen napisał(a):Czytając wszystkie odpowiedzi natchnęła mnie nie pohamowana chęć przygaszenia niektórychZ tego co mi wiadomo większość 125 4T 4V ma 9s do setki, a Yamaszka faktycznie jest blokowana elektronicznie
ale tylko żeby nie przekręcić silnika, odblokowana tylko troszkę więcej idzie bo wskazówka obrotomierza powinna dochodzić do końca. Aprilia seryjna leci 155, a od 0-100 w 7s odblokowana 160-170 sam miałem Aprilie RS 125 po tuningu na 150 i zębatki na przyspieszenie i przy 13 tyś obrotów miała 150km/h
. Jak chcecie poszaleć to polecam Cagive Mito 125 do 2001r ponieważ tylko do tego roku produkowano skrzynie 7 biegową. A 7 biegowa leci 180. A co do zestawów tuningowych nie polecam zmiany cylindra bo sie znacznie szybciej rozleci ale razem z wałem
Osobiście poluje na Hyosunga GT-125R (V2 8V) największa seryjna 125 ze ścigów i również niezawodna, albo Cagive Mito 125 01r, albo Sachs XTC 125 ( po 2002r bo 4t 4V) lub Derbi GPR 125 Nude bo jest boski po prostu i na brak mocy po odblokowaniu nie można narzekać ;p Najchętniej bym kupił Yamaszke ;] ale strata kasy ładować w nowiutki motor i po 1,5 roku sprzedawać i tracić przynajmniej 4 tyś
bo tyle mam zamiar jeździć, czyli do prawka. A tak wogule w Niemczech można kupić Yamaszke za 11 tyś a na Allegro za 13900
A i jeszcze jedno Yamaszka odblokowana bedzie mieć 20Nm?? hahahahaha fajny żart
( Kawasaki ZXR 250 rzędowa 4, 45km przy 16 tyś obrotów i 24 Nm a ty chcesz powiedzieć że 125 ma taki sam moment??a 125 2T mają 20Nm Pozdro
PS: Jak zrobiłem byka to piszcie to zrobię EditNa Allegro jest bądź była Aprilia RS 125 z kitem 165 polini i po pełnym optycznym tuningu na najnowszą R6
( jedyna różnica wizualna między R6 a tą RS to strona po której jest tłumik)
To teraz Pociągnołeś Blokowana żeby nie przekręcić silnika.. ?? Zastanów sie. Jest blokowana po to by zgodnie z prawem mieściła sie w Kategori A1 a nie żeby nie przekręcić silnika. A po odblokowaniu otrzymuje moc 24 kM Czyli tyle samo co DERBI GPR 125 Racing. A jeżeli Derbi ma więcej mocy to przepraszam ale o ile mi wiadomo to ma 24 KM. NO może przesadziłem z tym jest wielce nieprawdopodobne, aby silnik benzynowy, czterosuwowy, wolnossący o pojemności 125 cc osiągnął moment obrotowy na poziomie 20 Nm. Poczekajmy aż bedzie możliwe odblokowanie Yamahy wtedy się przekonamy..
-
aresop - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2/6/2008, 15:10
- Lokalizacja: Węgrów
Moc maksymalna: 11.0 kW (15 KM) @ 9,000 rpm
Max moment obrotowy:12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000
Powyższe dane są z www.mYamaha.pl wiec jeżeli faktycznie Yamaszka ma blokady to maksymalną moc osiągnie przy 10 tyś max 10,5 i wyniesie max 18-20Km A nie wiem czy wiesz ale praktycznie każdy pojazd jest blokowany żeby nie przekręcić silnika ... ale to nie o taka blokade Ci chodziło więc wycofuje. A tak wogule seryjna GPR ma 15Km żeby mieściła się w A1. A o odblokowanej nie można mówić bo rzadko kto jeździ na hamownie, więc dane są wyssane z palca podobnie jak maksymalna moc Yamahy po odblokowaniu. Jak wogule można mówić o maksymalnej mocy Yamaszki skoro w Polsce jest kilka sztuk. A tak wogule w 2T były 3 blokady( gaźnik, moduł, wydech), a zdajesz sobie sprawe ile będzie kosztować odblokowanie jej jeżeli jest na wtrysku(zmiana mapy zapłonu) a co do reszty nie wiem.
Max moment obrotowy:12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000
Powyższe dane są z www.mYamaha.pl wiec jeżeli faktycznie Yamaszka ma blokady to maksymalną moc osiągnie przy 10 tyś max 10,5 i wyniesie max 18-20Km A nie wiem czy wiesz ale praktycznie każdy pojazd jest blokowany żeby nie przekręcić silnika ... ale to nie o taka blokade Ci chodziło więc wycofuje. A tak wogule seryjna GPR ma 15Km żeby mieściła się w A1. A o odblokowanej nie można mówić bo rzadko kto jeździ na hamownie, więc dane są wyssane z palca podobnie jak maksymalna moc Yamahy po odblokowaniu. Jak wogule można mówić o maksymalnej mocy Yamaszki skoro w Polsce jest kilka sztuk. A tak wogule w 2T były 3 blokady( gaźnik, moduł, wydech), a zdajesz sobie sprawe ile będzie kosztować odblokowanie jej jeżeli jest na wtrysku(zmiana mapy zapłonu) a co do reszty nie wiem.
-
Adrawen - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
- Lokalizacja: Wartkowice
1. Nie generalizuj - nie kazde 2T musi byc dlawione. Moge Ci zapisac cala strone modeli ktore w 2T nigdy nie byly blokowane, nizaleznie od pojemnosci.
2. Elektronika - owszem, mapy zaplonu. I jesli oswiadczenie dealera Yamahy jest poprawne i prawdziwe, to komputer nie posiada Flash! a bedzie to EPROM do przeprogramowania w podstawce badz nawet PROM i bedzie sie zmieniac kostke. Tak wiec jesli komus sie uda, moze wrzucic ja na programator , i zapodac same romy do fleszerow. Jest to dosc popularne rozwiazanie w samochodach w ostatnich latach - sami wiecie ile jest "czip-tunerow" wiec zeby im uprzykrzyc zycie, laduje sie mapy zaplonu do modulu bez mozliwosci kasowania i wymienia cale kosci. Wbrew pozorom pamiec PROM jest ze 5 razy tansza niz Flash i hurtowo (zakup 1000 sztuk) kosztuje jakies 3 zlote netto.
3. Dane "po odblokowaniu" najczesciej sa poboznymi zyczeniami i haslami marketingowymi sprzedawczykow na Allegro. Nie wiem czemu pisza 25KM jesli mozna rownie dobrze napisac "leci czysta" bo realizm bedzie podobny.
4. Uwierz mi ze przekrecic silnika sie nie da w singlu. Slowo przekrecic dotyczy calego rozrzadu i tego ze jeden z tlokow bedzie bil w zawory jesli zmienisz skok rozrzadu o 2-3 zeby. W wypadku singla masz tylko zawory, ale nie ma niebezpieczenstwa ze 3ci tlok przydzwoni bo jest tylko jeden. Moze sie krecic dopoki nie uszkodzi walu - wiec spokojnie. ZXR400 4ro cylnindrowa krecila sie do 16krpm i nie miala problemow, wiec zaufaj ze nie dla tego sie cos blokuje.
2. Elektronika - owszem, mapy zaplonu. I jesli oswiadczenie dealera Yamahy jest poprawne i prawdziwe, to komputer nie posiada Flash! a bedzie to EPROM do przeprogramowania w podstawce badz nawet PROM i bedzie sie zmieniac kostke. Tak wiec jesli komus sie uda, moze wrzucic ja na programator , i zapodac same romy do fleszerow. Jest to dosc popularne rozwiazanie w samochodach w ostatnich latach - sami wiecie ile jest "czip-tunerow" wiec zeby im uprzykrzyc zycie, laduje sie mapy zaplonu do modulu bez mozliwosci kasowania i wymienia cale kosci. Wbrew pozorom pamiec PROM jest ze 5 razy tansza niz Flash i hurtowo (zakup 1000 sztuk) kosztuje jakies 3 zlote netto.
3. Dane "po odblokowaniu" najczesciej sa poboznymi zyczeniami i haslami marketingowymi sprzedawczykow na Allegro. Nie wiem czemu pisza 25KM jesli mozna rownie dobrze napisac "leci czysta" bo realizm bedzie podobny.
4. Uwierz mi ze przekrecic silnika sie nie da w singlu. Slowo przekrecic dotyczy calego rozrzadu i tego ze jeden z tlokow bedzie bil w zawory jesli zmienisz skok rozrzadu o 2-3 zeby. W wypadku singla masz tylko zawory, ale nie ma niebezpieczenstwa ze 3ci tlok przydzwoni bo jest tylko jeden. Moze sie krecic dopoki nie uszkodzi walu - wiec spokojnie. ZXR400 4ro cylnindrowa krecila sie do 16krpm i nie miala problemow, wiec zaufaj ze nie dla tego sie cos blokuje.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
WoW ale wypowiedź
No tak ale wszystkie 2t z 2008 sa blokowane (wyjątek Aprilia), a przynajmniej te popularne. Te starsze to większość nie była blokowana
Ale w poprzednim poście miałem na myśli Derbi ;P która na bank jest blokowana. Dzięki za wypowiedź bo sam mam chrapke na Yamaszke, no ale po takim chip-tuningu gwarancja chyba przepada?? No a jak w przypadku na przykład Hyosunga GT 125 R?? bo mi się bardziej podoba, jest znacznie większa od Yamahy no i te V2
(zasilani dwoma gaźnikami Mikuni 26). Widze masz największe pojęcie z nas wszystkich więc może wiesz i coś na ten temat. Słyszałem że zmiana dysz na większe może coś dąć ale to tylko na jednym forum spotkałem taki post. Pozdro



-
Adrawen - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
- Lokalizacja: Wartkowice
Taaa, pojecie mam bo skonczylem srednia jako technik elektronik (spec programowanie mikroprocesorow i mikrosterownikow) i studia informatyka /sieci (jeden z kierunkow) a teraz siedze jeszcze na reklamie. Ciekawa mieszanka.
Co sie tyczy przeprogramowania komputera - oczywiscie tracisz gwarancje. Jesli zmieniasz kosc w podstawce - i masz oryginalna - zawsze mozesz wrocic do ustawien fabrycznych. Niedawno widzialem oferte Toyoty, mozesz kupic zaprogramowane kosci (przez producenta) i miec nowa, jednoczesnie nie pozbywajac sie starej i zawsze wrocic do seryjnych ustawien.
---
Nowe motocykle sa blokowane z 2 powodow.
1. bezpieczne dotarcie
2. zgodnosc z przepisami
---
Co tyczy sie dysz, to po prostu fizycznie blokuje mozliwosc doplywu wiekszej ilosci paliwa - co za tym idzie, wkrecenia na wyzsze obroty, czyli kwestia mocy. Zmieniajac dysze owszem mozesz zwiekszyc ilosc paliwa, co nie znaczy ze bedzie lepiej.
Za duze dysze - bedzie zalewal, pojawia sie problemy z iloscia powietrza w mieszance etc... Im wyzsze obroty tym szybciej impuls na swiece, a sterowanie swieca (swiecami) to juz inna bajka :>
Tak wiec _mozna_ ale to tylko czesc wiekszego procesu.
Co sie tyczy przeprogramowania komputera - oczywiscie tracisz gwarancje. Jesli zmieniasz kosc w podstawce - i masz oryginalna - zawsze mozesz wrocic do ustawien fabrycznych. Niedawno widzialem oferte Toyoty, mozesz kupic zaprogramowane kosci (przez producenta) i miec nowa, jednoczesnie nie pozbywajac sie starej i zawsze wrocic do seryjnych ustawien.
---
Nowe motocykle sa blokowane z 2 powodow.
1. bezpieczne dotarcie
2. zgodnosc z przepisami
---
Co tyczy sie dysz, to po prostu fizycznie blokuje mozliwosc doplywu wiekszej ilosci paliwa - co za tym idzie, wkrecenia na wyzsze obroty, czyli kwestia mocy. Zmieniajac dysze owszem mozesz zwiekszyc ilosc paliwa, co nie znaczy ze bedzie lepiej.
Za duze dysze - bedzie zalewal, pojawia sie problemy z iloscia powietrza w mieszance etc... Im wyzsze obroty tym szybciej impuls na swiece, a sterowanie swieca (swiecami) to juz inna bajka :>
Tak wiec _mozna_ ale to tylko czesc wiekszego procesu.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
co do tej gwarancji to jest tylko kwestia dogadania sie z dealerem u którego bedziesz odblokowaywał motorek.. no chyba że sam coś bedziesz modził.. a co do tego hyosunga to nie jestem za bardzo przekonany.. yamaha to yamaha
jak chcesz szukac wiekszej mocy to lepiej kup sobie jakas wieksza pojemnosc ( ale cos bardziej firmowego niz hyosung) a nie bedziesz sie bawil w 125.. pozdro!

- mati1112
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 4/6/2008, 22:05
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
muahaha no jasne że bym kupił
ale 250 ... od 2 miesięcy szukam pożadnej i nie moge znaleźć ;/ Szukałem Kawasaki ZXR 250 ale one wyszły na Japonie i Australie, a tak tylko z importu ;P a znajdź pożadną sztuke to masakra ;/ a z drugiej strony dojeżdżaj sobie do szkoły 18km codziennie to szanse że pały Cię złapią troche rosną
A jak raz złapią to puźniej jak tylko zobaczą mój moto to od razu sygnał ;/ to jeżeli natrafie na jakiegoś upierdliwca
pozatym jak to puźniej sprzedać xD wszyscy jeżeli już na prawko to 600 albo 1000 a nie w małe zabawki. A ja potrzebuje moto na 1,5 roku.



-
Adrawen - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
- Lokalizacja: Wartkowice
aaa no sorkaa.. myślałem ze rozmawiam z kimś kto ma co najmniej kategorie A1....... wnisokuje z " jeżeli juz na prawko ".. radze zrobić uprawnienia, bo taka zabawa szybko sie kończy i potem masz wiecej problemow niz tej całej jazdy 

- mati1112
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 4/6/2008, 22:05
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
jeszcze pozostaje ci jedna opcja, tania, mocna(najmocniejszy seryjny silnik 4t w klasie learner) - gilera dna125. sam takim w zeszlym roku jezdzilem i musze przyznac, ze to calkiem fajna maszynka, spalanie w granicach 75mpg! - dlatego to kupilem no i nie przerabiana nawet 80mph powinna jechac, no i automat. ja do swojej wsadzilem 210cc wielki gaznik, wydech akarpovic nowe cdi wal i rolki, no i goscie na 600tkach na swiatlach robili oczy jak to odchodzilo.
A R125 bije wszystko w klasie 125 na glowe. ten motocykl powstal w zasadzie na rynek w UK jako konkurencja dla CBR125 i jak na razie wygrywa. sam mysle zeby go corce kupic, niech sie uczy jezdzic na czyms co wyglada jak motocykl a nie na pierdzacej derbi czy innym 2t.
A jak sie juz nauczysz jezdzic, zawsze sie przesiasc mozesz na middleweight
A R125 bije wszystko w klasie 125 na glowe. ten motocykl powstal w zasadzie na rynek w UK jako konkurencja dla CBR125 i jak na razie wygrywa. sam mysle zeby go corce kupic, niech sie uczy jezdzic na czyms co wyglada jak motocykl a nie na pierdzacej derbi czy innym 2t.
A jak sie juz nauczysz jezdzic, zawsze sie przesiasc mozesz na middleweight

CB 500, V-reg, YZF-750 EXUP (TT)
- rene
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/6/2008, 16:23
- Lokalizacja: HA8
do nauki jazdy moze i dobra, ale czy powinna odrazu sie przyzwyczajac do automatu? Wydaje mi sie ze powinna sie pobawic troche z biegami a potem na automat. Osobiscie uwazam ten motor za okropny(jestem przeciwnikiem skuterow - automatow) ale jak wiadomo sa gusta i gusciki:)
- Jaworro
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 24/5/2008, 14:33
- Lokalizacja: Łódź
1. rene chodziło o Yamahe manual a nie o Gilere
2. nie mogli zrobic oczu bo to automat (wieksze spalanie, wolniejsze przyspieszenie)
3. nie wierze ze założyłeś do niej zestaw 210 bo takich tam nie wsadzisz bo to 4T a tuning 4t dopiero zaczoł wchodzić na rynek. Chyba że miałeś Gilere DNA 180 a to już 2t i po samym odblokowaniu mogla miec 30km. Moja była aprilia po tuningu na 150 i zębatki na przysp robiła 100 w około 5s (wyścig z GS 500 i XJ 600N) więc tylko odejście 2t mogło zrobić na nich wrażenie.
5. Nie odbiegajmy może od już od tematu gdyż traszerowi może się to nie podobać chyba że wyrazi zgodę
6. CO ty chcesz od Hyosunga?? to sprzęt nie do zajechania, zostawia całą game 125 4T daleko w tyle, z wyjątkiem Yamahy i Sachsa. A jeśli chodzi o komfort jazdy to zostawia w tyle nawet Yamahe bo ma konstrukcje od większego brata 250, ma wszystko to samo co on z wyjątkiem cylindra itd, więc ma ogromne rezerwy
a to jak się tym jedzie to jest bajka bo miałem już tę przyjemność, jedynym minusem jest 5-cio biegowa skrzynia ;/. Większość boi się nowych nie znanych firm, ale w wypadku Hyosunga nie ma się co bać bo to Koreańska firma produkująca świetne motocykle, sporo części zapożycza od Suzuki i od niego się uczy
.
PS: Wyjazdżam na 3 dni we wtorek więc wracam w pt i nie będe mógł pisać postów. Pozdro
2. nie mogli zrobic oczu bo to automat (wieksze spalanie, wolniejsze przyspieszenie)
3. nie wierze ze założyłeś do niej zestaw 210 bo takich tam nie wsadzisz bo to 4T a tuning 4t dopiero zaczoł wchodzić na rynek. Chyba że miałeś Gilere DNA 180 a to już 2t i po samym odblokowaniu mogla miec 30km. Moja była aprilia po tuningu na 150 i zębatki na przysp robiła 100 w około 5s (wyścig z GS 500 i XJ 600N) więc tylko odejście 2t mogło zrobić na nich wrażenie.
5. Nie odbiegajmy może od już od tematu gdyż traszerowi może się to nie podobać chyba że wyrazi zgodę

6. CO ty chcesz od Hyosunga?? to sprzęt nie do zajechania, zostawia całą game 125 4T daleko w tyle, z wyjątkiem Yamahy i Sachsa. A jeśli chodzi o komfort jazdy to zostawia w tyle nawet Yamahe bo ma konstrukcje od większego brata 250, ma wszystko to samo co on z wyjątkiem cylindra itd, więc ma ogromne rezerwy


PS: Wyjazdżam na 3 dni we wtorek więc wracam w pt i nie będe mógł pisać postów. Pozdro
-
Adrawen - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
- Lokalizacja: Wartkowice
starszy moj powiedzial ze to za szybkie jest a 2 tygodnie pozniej kupil mi taka sama^^ tylko ze 125 z 2004r. W sumie calkiem tanio poszla bo za 7500 z wydechem zmienionym. Starszemu tez sie nie podobal tuning na 150 bo to meczy strasznie silnik i z tym sie z nim zgodze. No twoja cena dobra byla, ten rok i 50ccm^^
- Jaworro
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 24/5/2008, 14:33
- Lokalizacja: Łódź
Adrawen napisał(a):
2. nie mogli zrobic oczu bo to automat (wieksze spalanie, wolniejsze przyspieszenie)
3. nie wierze ze założyłeś do niej zestaw 210 bo takich tam nie wsadzisz bo to 4T a tuning 4t dopiero zaczoł wchodzić na rynek. Chyba że miałeś Gilere DNA 180 a to już 2t i po samym odblokowaniu mogla miec 30km. Moja była aprilia po tuningu na 150 i zębatki na przysp robiła 100 w około 5s (wyścig z GS 500 i XJ 600N) więc tylko odejście 2t mogło zrobić na nich wrażenie.
nie wiem o jakim rymku mowisz, ale wnioskuje, ze o polskim.
ja natomiast mieszkam w UK i takie rzeczy sa od dawna dostepne.
a oto lista rzeczy ktore byly zalozone do mojej dna125:
1. cylinder -https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=PT&Product_Code=02-PO140_0201&Category_Code=002DNA
2. carb -https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=PT&Product_Code=03-M1612265&Category_Code=002DNA
3. zmiany na wario - https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/me ... ode=002DNA
4. cdi - https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/me ... ode=002DNA
5. sprzeglo - https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/me ... ode=002DNA
6. wydech- podalem zly, nie aka tylko delkievic za Ł130.
cala ta impreza podrozyla maszyne dwukrotnie ale warto bylo.
odnosnie reszty: jezeli uwazasz ze 75 mil na galonie to duze spalanie to nie wiem co mam powiedziec. Odnosnie mocy, cala impreza byla pod okiem warsztatu i sprawdzony sprzet byl na hamowni. dostal doklanie 21 bhp wiecej po wszystkich modyfikacjach.
kwestia przyspieszen - lekkie rolki - kop, ciezkie vmax. poczytaj jakies forum dla skuterow dla rozjasnienia.
wszystkie duze dna sa czterosuwami, to ten sam silnik co aprilia Vxx
CB 500, V-reg, YZF-750 EXUP (TT)
- rene
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/6/2008, 16:23
- Lokalizacja: HA8
Wiesz ja nie wiem co jest na rynku poza polską
No to ładnie 21km calkiem nieźle ale czy to warto było?? osiągi podniosłeś o 1/5 może 1/4, a włożyłeś w nią drugie tyle co wartość motoru. Nie mówię że duże spalanie ale że automaty mają większe spalanie od manuala.

-
Adrawen - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
- Lokalizacja: Wartkowice
Adrawen napisał(a):5. Nie odbiegajmy może od już od tematu gdyż traszerowi może się to nie podobać chyba że wyrazi zgodę
Sorry za spóźnioną reakcję, ale cóż wakacje ;P Wyrażam zgodę, ale co moderatorzy na to? ;P Mam nadzieję, że nie mordują za offtopy. Ja, w każdym razie, wszystko z zaciekawieniem czytam (;
mordowac nie morduja... chyba ze Maciek sie zezlosci haha.... byle by to byly jakies konkretne offtopy, lub obojetne jakie ale w badziewnym temacie do wywalenia... kravec
Ja sobie ładny tasaczek nowy zamówiłem na Allegro


A ja mam i tak wylane i bede kasowal co uznam za glupie, jakem Chuck Norris Forum Scigacz.pl - Simon
-
traszer - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 21/5/2008, 15:42
- Lokalizacja: Gdańsk
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości