Zobacz wątek - Awaria CBR 600 F3 98 przestaje jechać - Historia serwisu !
NAS Analytics TAG

Awaria CBR 600 F3 98 przestaje jechać - Historia serwisu !

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Adam M. » 26/5/2008, 19:52

Jezeli nie masz zadnych problemow z jazda bez pompy to nic nie przeszkadza zeby to kontynuowac, czy masz jakis kranik w zbiorniku ?

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56


Postprzez icid » 26/5/2008, 20:15

Też mi sie wydaje że można śmigać bez pompki a jak sie trafi jakaś okazyjnie to wtedy kup. Wcześniej wszystkie moto podawały grawitacyjnie i nie było problemu :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam


Postprzez Rossi » 26/5/2008, 22:25

1. Tak mam kranik w moim motocyklu. Jest pomiędzy zbiornikiem a filtrem paliwa czyli przed pompką.
2. W takim razie po co jest montowana ta pompa paliwa w motocyklu?
3. Jak to się ma do rezerwy w zbiorniku paliwa? Czy mogę mieć przygodę, że gdy ilość paliwa spadnie do takiego poziomu, że trzeba będzie przełączyć kranik na rezerwę to wtedy nie będzie pompowane paliwo i będę miał znów przymusowy postój?
Rossi
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22/11/2006, 19:32
Lokalizacja: Å‚odzkie

Postprzez icid » 26/5/2008, 22:33

Na te pytania odpowie ci życie :D ale nic nie powinno sie dziać :wink:
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez elco » 26/5/2008, 22:33

W poprzednim modelu tj. CBR F2 nie ma pompy paliwa i nie ma najmniejszych problemow z docieraniem paliwa do gaznikow. Jak to sie ma do rezerwy. W momencie kiedy zacznie brakowac paliwa, silnik zacznie sie troche dusic, ale zaraz po przelaczeniu wszystko wroci do normy.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Leg1oN » 26/5/2008, 23:04

witam.. przeczytałem cały temat i zle sie robi jak czlowiek czyta o takim chamstwie.. strach gdziekolwiek prowadzić moto.. a co do pompy. mialem podobny problem w mojej F3 rok temu.. u mnie wygladalo to tak ze pompa nie przerywala pracy i zalewala moto.. zdemontowałem ja i od roku jezdze na paliwie podawanym przez grawitacje.. bak mozna wyjezdzic praktycznie do konca.. sprawdzilem to i gdy stan paliwa zrównał sie z komorami gznikowymi moto przestalo sie wkręcać od jakiegos poziomu obrotow na 6 biegu.. co i tak starczylo na spokojne przejechanie 10 km z V=100km/h... sam i tak dla wlasnego spokoju jezdze z bakiem bliskim fulla.. czasem tez zdarzyły mi sie małe przygody z paliwem gdy mialem go mało i przez dłuższy czas jezdziłem agresywnie.. ale to moze też byc powodowane nie orginalnym filtrem paliwa jaki mam zamontowany, wystarczyło jednak na chwile odpuscic i juz bylo dobrze.. jednak gdy jest duzo paliwa nigdy nie ma zadnych problemow... jak masz jakies pytania a ja jakies doświadczenia z tym zwiazane pytaj chętnie odpowiem.. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez Rossi » 27/5/2008, 00:07

sprawdzilem to i gdy stan paliwa zrównał sie z komorami gznikowymi moto przestalo sie wkręcać od jakiegos poziomu obrotow na 6 biegu.. co i tak starczylo na spokojne przejechanie 10 km z V=100km/h


Czyli po przejechaniu jakiego dystansu na pełnym zbiorniku stan paliwa zrówna sie z komorami gaźnikowymi?(czy występuje to dopiero po przełączeniu na rezerwę?). Bo przejechanie jeszcze 10km nie zawsze gwarantuje znalezienie czynnej stacji paliw:)
Rossi
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22/11/2006, 19:32
Lokalizacja: Å‚odzkie

Postprzez Leg1oN » 27/5/2008, 15:01

ciezko powiedziec ile km mozna zrobic do tego momentu. to zalezy od tego jaki kto styl jazdy prezentuje... bak mozna wyjezdzic praktycznie caly.. w moim przypadku zostal gora litr paliwa w baku, obstawiałbym ze bylo go mniej.. przejechalem 10 km do stacji ale moze moto by jeszcze kawalek przejechalo.. warunek byl tylko taki ze nie byl wstanie przekroczyc 100 km/h.. wiec napewno nastepuje to juz na razerwie.. jezdze caly czas na rezerwie wiec nie moge ci udzielic 100% pewnego info...
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez YZF R1 » 27/5/2008, 15:36

Witam smutna sprawa Rossi naprawde szacunek..... co do mechaniorów to niestety ale tak jest powiem wam ze ja omijam szerokim łukiem takie serwisy. Ja swoje moto oddaje tylko do Yamaha, wiem że zrobią dobrze bo ludzie naprawde są tam zajebiści troszke już ich poznałem wiec jak oddawałem R1 na naprawę 2 biegu to nie martwiłem się o nic wszystko zrobili świetnie na moto nawet żadnej ryski nie przybyło, tym bardziej że na każda usługę masz gwarancje i fakture, dlatego też masz trochę nauczke Rossi abyś nie oddawał po dziurach bo zapłacisz mniej a potem są problemy, a wiesz jak w Polsce jest każdy tylko czycha na to aby kogoś wydymać na każda złotówkę, mam nadzieje że z Hondą już lepiej Pozdrawiam i oby Honda już nie chorowała hej.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez elco » 27/5/2008, 15:47

Niedawno opisywalem na forum sytuacje, w ktorej calkowicie zabraklo mi paliwa - temat dotyczyl czegos innego, nie mniej jednak po przelaczeniu kranika na rezerwe jestes w stanie przejechac jeszcze jakies 40-50km, pozniej sabotaz. Ja na motocyklu raczej szaleje, zwykle wskazowka obrtomierza nie wedruje powyzej 8000 r.p.m. Honda na pelnym baku jest w stanie przejechac ok 280km +- 10km.
Wracajac jeszcze do 3 pytania, ktore wczesniej zadawales. W przypadku braku pompy paliwa i koniecznosci przelaczenia kranika na rezerwe nie ma mozliwosci, by paliwo nie zostalo ponownie zassane, z racji tego, ze w CBR F3 jest zamontowany kranik podcisnieniowy.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez chceCukierka » 9/6/2009, 10:16

Ja mam podobny problem kupiłem bity motocykl zrobiłęm już wszystko gdy go odpaliłem wydawało się jakby chodził na dwa gary (zxr 750) palony na ssaniu po chwili jakby chwycił na wszystkie i wszedł na wyższe obroty gdy puszcze ssanie gaśnie tak samo z dodaniem gazu co tam chwyta ale i tak gaśnie jak dam więcej chciałem dać go znajomemu który zna się na moto i dorabia naprawiając żeby zrobił synchro gaźników i zobaczył co i jak niestety w dzień przed zawieźieniem zginą w wypadku :( dodam że moto stało ponac dwa miesiące
chceCukierka
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/9/2008, 06:16
Lokalizacja: Woźniki

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê