Zobacz wątek - motocykl VW

motocykl VW

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

motocykl VW

Postprzez mar111cin » 20/5/2008, 07:46

http://moto.wp.pl/kat,55194,wid,9969861 ... caid=15eb8

ciekawe czy ceny też będą takie jak samochodów.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez CalibraHunter » 20/5/2008, 09:37

Interesujace. Zawsze lubilam VW i szczerze powiedziawszy jestem bardzo ciekawa koncepcji tej marki odnosnie motocykla. Tym bardziej, ze wspolpracuja z KTM.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez motoman » 20/5/2008, 09:40

Nie spodziewałbym sie fajerwerków (technicznych jak i stylistycznych), ale zobaczymy.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 20/5/2008, 09:41

Moze wyjda z jakas alternatywna propozycja :) taniego moto ,moze jakis nowy naked :D
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez CalibraHunter » 20/5/2008, 09:59

Bylabym bardzo zadowolona z nakeda ;) Rzeczywiscie fajerwerkow nie mozna sie spodziewac, ale jestem jak najbardziej za pomyslem wprowadzenia VW na rynek motocyklowy.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez motoman » 20/5/2008, 10:20

Może wsadzą swoje wypasione TDI :lol: :lol:
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Thrillco » 20/5/2008, 11:00

boszszszsz...czemu wy czytacie przeterminowane wiesci z WP jak na scigaczu pisałem o tym chyba z rok temu jak nie dalej
?? :O
No moze nie do konca o planach ale trajka jest sprzedawana w USA...w ilościach sladowych i za cene jaka nie przystaje do nazwy VW...to typowe :)
Ostatnio edytowano 20/5/2008, 11:03 przez Thrillco, łącznie edytowano 1 raz
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez gelo007 » 20/5/2008, 11:02

Bo nie czytają ścigacza tylko spamują na forum.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez CalibraHunter » 20/5/2008, 11:04

:lol: pierwsze slysze, zeby ktos o tym pisal :lol: soooory Thrillco ;)
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez Kedar-88 » 20/5/2008, 13:42

ciekawy jestem co z tego wyniknie, ale prawda jest taką, że VW nie ma żadnego doświadczenia w produkcji motocykli.
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez gumis » 20/5/2008, 13:45

no to moze dlatego VW zaczal wspolprace z KTM aby mu w tym dopomogl bo sam nie bardzo wie co i jak...?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez spazz » 20/5/2008, 13:59

na sciagaczu nudne te artykuly sa jakies...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Anja » 20/5/2008, 14:50

o stuntcie byl dobry
Plecaczek
Avatar użytkownika
Anja
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19/5/2008, 18:50
Lokalizacja: Ustka

Postprzez elco » 20/5/2008, 17:09

zapewne dostanie zacna nazwe Passat RR
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Zajonc » 20/5/2008, 17:14

Ale silniczek TDI w moto to kozacki zamysł. Nie będzie na forum miliona pytań: "jak podnieść moc w moim..."
Wystarczy 1000pln i mamy wrusika z dowolnym przebiegiem krzywych
Zajonc
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/5/2008, 19:58
Lokalizacja: z Gimnazjalnej

Postprzez młodyyzf » 21/5/2008, 06:52

A VW zrobi lepiej jak pozostanie przy samochodach to im znacznie lepiej wychodzi.
!!!_MŁODYyzf_!!!
Avatar użytkownika
młodyyzf
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 8/5/2008, 19:29
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez mar111cin » 21/5/2008, 18:54

Thrillco napisał(a):boszszszsz...czemu wy czytacie przeterminowane wiesci z WP jak na scigaczu pisałem o tym chyba z rok temu jak nie dalej
?? :O
No moze nie do konca o planach ale trajka jest sprzedawana w USA...w ilościach sladowych i za cene jaka nie przystaje do nazwy VW...to typowe :)


Thrillco to w końcu pisałeś o motocyklach czy jednak o trajkach?




a teraz ZajONc powiedz mi w nicku tak wpisałeś bo chyba jesteś miłośnikiem diesla? :lol: a powiedz mi jak zrobisz z silnika który ma przykładowo 100KM taki żeby miał 200KM? :lol: jak to mówią kto się gó-wnem urodził ten kanarkiem nie umrze. :lol:
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Terror » 21/5/2008, 19:47

mar111cin napisał(a):a powiedz mi jak zrobisz z silnika który ma przykładowo 100KM taki żeby miał 200KM? :lol: jak to mówią kto się gó-wnem urodził ten kanarkiem nie umrze. :lol:

A i moizesz sie pomylic.
W nowoczesnych dieselach znaczny przyrost mocy można uzyskać przez zmianę parametrów pracy m.in. turbiny. Nawet jej nie rozkręcasz, modyfikujesz tylko oprogramowanie komputera
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez mar111cin » 21/5/2008, 21:02

a przykład?


i jaka jest żywotność takiej kręconej turbiny?
i dlaczego producent tego nie robi?

dlaczego producenci robią nowe konstrukcje żeby uzyskać więcej koników z tej samej pojemności (żeby było ekonomicznie i ekologicznie) skoro mogliby tylko wgrać nowe oprogramowania do sprzętu który już mają ?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez simonw » 21/5/2008, 23:50

eee.. no ok

- komu potrzebna jest taka moc
- parametry sa optymalne dla zywotnosci silnika (ze 20 lat) jak i emisji spalin wedle norm Euro

zauwaz ze masz tam turbiny o zmiennej geometrii przez co nie ma turbodziury. Nie robiac nic - masz +30% za zmiana programu, zadlubiesz nieco i moc dalej wzrasta az do osiagniecia poziomu "absurdalnej" a pozniej wylatuja tloki :)

Ja mam swoje teorie odnosnie chip-tuningu biorac pod uwage A4 akurat, mojego przyjaciela (ta ktora mialem na wyjazd do czestochowy do Punka i leitho). Po absurdalnym tuningu autko palilo wiecej niz Tygrys krolewski, nieco mniej niz Jaghtpanzer - kopniecie mialo znaczace, nie prowadzilo sie dobrze - zaczal wywalac swoje plyny i uszczelke (za duze doladowanie) az wreszcie nie wytrzymal w nim korbowod - a ponziej po zmianie nieudolnej, pekl tlok i pieknie wyfrezowal silniczek :)
Jednakze dodajac gazu - moc byla taka ze zawijala dookola czasoprzestrzen - przez co auto sie moglo teleportowac - i tak np na prostej drodze obok mnie (male tory) koles zgubil kolo !!!
Wyjasnienie - proste - dodajac gazu jednostka wygenerowala tak niewiarygodna moc, ze swojej absurdalnie stjunowanej jednostki centralnej ze przednie kola byly juz w ryfie przestrzennym na alternatywej ziemi gdzie zyly dinozaury - uderzyly w ogon jednego z nich i auto wybilo z powrotem, ale urwalo kolo
(opowiastke wymyslilismy w firmie w stanie blogiej developerskiej nieswiaodmosci po zdaniu projektu)

tak wiec marcinie - mozna by delikatnie z glowa podniesc moc zmieniajac program, ale nieudolne amatorskie i po prostu zenujaco glupie tuningi wykonywane przez osoby postronne przedluchaja i wyfrezuja silnik. A czy naprawde 120 a 128 koni czy 130, to taka wielka roznica ?
Silnik ma zapas mocy - tylko proste pytanie - po co :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr