YZF 250 problem z dymieniem i poborem oleju
Posty: 2
• Strona 1 z 1
YZF 250 problem z dymieniem i poborem oleju
Witam.
Mam problem z moją yzf 250 2007 rok na gaźniku. Problem polega na tym, że motocykl dymi na jasny kolor, początkowo myślałem iż jest to wina totalnie rozregulowanego gaźnika i złej dawki paliwa, ale po spuszczeniu oleju okazało się że brakuje ok.500ml.Moto niecałe 60 mth po remoncie i tyle tez zrobione na tłoku (tłok wossner selekcja A),po zdjęciu kolanka widać spory nagar i od góry na zaworach jakby olej czy coś mokrego.
Co myślicie,że najprawdopodobniej mogło paść? Tłok,uszczelniacze zaworowe czy moze cos innego i czy któreś z nich mógłby ulec uszkodzeniu przez źle ustawiony gaźnik? bo wcześniej żadnego poboru oleju nie było ani dymienia,zaczęło sie dopiero jak zaczęły się problemy z gaźnikiem.
Mam problem z moją yzf 250 2007 rok na gaźniku. Problem polega na tym, że motocykl dymi na jasny kolor, początkowo myślałem iż jest to wina totalnie rozregulowanego gaźnika i złej dawki paliwa, ale po spuszczeniu oleju okazało się że brakuje ok.500ml.Moto niecałe 60 mth po remoncie i tyle tez zrobione na tłoku (tłok wossner selekcja A),po zdjęciu kolanka widać spory nagar i od góry na zaworach jakby olej czy coś mokrego.
Co myślicie,że najprawdopodobniej mogło paść? Tłok,uszczelniacze zaworowe czy moze cos innego i czy któreś z nich mógłby ulec uszkodzeniu przez źle ustawiony gaźnik? bo wcześniej żadnego poboru oleju nie było ani dymienia,zaczęło sie dopiero jak zaczęły się problemy z gaźnikiem.
- massto892
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 3/7/2022, 23:04
Re: YZF 250 problem z dymieniem i poborem oleju
Na podstawie tego, co opisałeś, wydaje się, że masz problem z poborem oleju przez silnik, co powoduje dymienie na jasny kolor. To może być spowodowane kilkoma rzeczami:
Uszkodzenie uszczelniaczy zaworowych - jeśli uszczelniacze zaworowe są uszkodzone lub zużyte, mogą one powodować przepływ oleju z komory silnika do komory spalania.
Uszkodzenie tłoka - jeśli tłok jest uszkodzony lub zużyty, może on powodować przepływ oleju z komory silnika do komory spalania.
Zła regulacja gaźnika - jeśli gaźnik jest źle ustawiony, może to powodować przepływ nadmiernej ilości oleju do komory spalania.
Jeśli to jest problem z uszczelniaczami zaworowymi lub tłokiem, to trzeba je wymienić. Jeśli to jest problem z gaźnikiem, to trzeba go wyregulować.
Sugeruję skontaktowanie się z profesjonalnym mechanikiem motocyklowym, który będzie mógł dokładnie zdiagnozować problem i udzielić odpowiedniej porady.
_________________________________
https://www.rst.software/services/mobile-development
Uszkodzenie uszczelniaczy zaworowych - jeśli uszczelniacze zaworowe są uszkodzone lub zużyte, mogą one powodować przepływ oleju z komory silnika do komory spalania.
Uszkodzenie tłoka - jeśli tłok jest uszkodzony lub zużyty, może on powodować przepływ oleju z komory silnika do komory spalania.
Zła regulacja gaźnika - jeśli gaźnik jest źle ustawiony, może to powodować przepływ nadmiernej ilości oleju do komory spalania.
Jeśli to jest problem z uszczelniaczami zaworowymi lub tłokiem, to trzeba je wymienić. Jeśli to jest problem z gaźnikiem, to trzeba go wyregulować.
Sugeruję skontaktowanie się z profesjonalnym mechanikiem motocyklowym, który będzie mógł dokładnie zdiagnozować problem i udzielić odpowiedniej porady.
_________________________________
https://www.rst.software/services/mobile-development
- jaclaw
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 27/7/2022, 12:36
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości