Kawasaki zzr 600 2003r Jak duzy moze byc zgrzyt??
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kawasaki zzr 600 2003r Jak duzy moze byc zgrzyt??
Jak w temacie mam taki problem. W mojej kawie dosc glosno i z wyczówalnym stukiem wchodzi jedynka. Jak kolo sie kreci czyli jak jade na luzie to wchodzi jak w maslo ale jak stane i wrzucam jedynke to wyraznie glosno stuka. Wstawilem motonga na nózki i wtedy zaczalem wajchowac i to co zauwazylem, jedynka zgrzyta tylko w momencie wpinania sie w skrzynie z luzu. Jak juz sie jest na skrzyni to wszystkie biegi wchodza gladko. Czy jest to normalne?? Jak mocny moze byc to zgrzyt?? Jak sie jedzie wszystkie biegi wchodza ladnie zaden nie puszcza z reszta skrzynia byla wyjmowana bo musialem silnik rozbierac wiec byla sprawdzana i jest w stanie idealnym. Wiem ze nie ma tam synchronizatorow wiec moze taki zgrzyt jest dopuszczalny?? dodam ze przy wrzucaniu biegu czuc tez wyrazne szarpniecie calego motocykla. Natomiast na wyzszych obrotach czyli powyzej 2 tys to juz jest bardzo trudno jedynke zapiac wtedy strasznie zgrzyta.Regulacja sprzegla nic nie dala, podciagalem i tak samo. Lancuch jest nowy i zebatki tez w niezlym stanie.
Czekam na opinie:)
Czekam na opinie:)
- rafooo
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 4/4/2008, 00:33
jest to normalny objaw -w momeencie właczania jeddynki nastepuje zgrzytlub klik, i moto leekko odczuwalnie szarpnie, potem jest ok u mnie aby nie było zgrzytów na wyzszych biegach , klamke sprzegła wlączam szybko ale tylko jakis 1 cm i jest ok jak zrobie do końca to zgrzyt- normalne zjawisko 

-
MATRIX123 - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 27/12/2007, 23:37
- Lokalizacja: POZNAŃ/PLEWISKA
rafooo napisał(a):Ja wiem ze tak jest w kazdym. Chodzi mi poprostu jak bardzo mocny moze to byc zgrzyt i czy da sie to jakos zniwelowac. Do Adam M normalnie na lince podciagalem ale caly czas tak samo.
to chyba jasne że jak występuje to w każdym to się tego nie da zniwelować. Te skrzynie nie są synchronizowane i nic nie zrobisz, a jak będziesz podciągał sprzęgło to zacznie się ślizgać i je w końcu uwalisz.
..po drugie zgrzyt jest bardzo mocny szczególnie jak jest silnik zimny.
...po trzecie jedynym sposobem żeby wbijać biegi ciszej jest tylko wyczucie skrzyni, ale o technice wbijania biegów jest trochę na forum, więc poszukaj
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
No to znajdz regulacje przy silniku i tam podciagnij - to powinno zmniejszyc zgrzyt jezeli kosz sprzegla nie jest zbyt zuzyty.
Regulacja przy klamce sluzy do ustawienia luzu na klamce.
Duzy zgrzyt przy wrzuceniu jedynki siadczy o ciagnacym sprzegle.
W czasie jazdy jedynke wrzucamy przy krecacych sie kolach i zgrzytow byc nie powinno.
Adam M.
Regulacja przy klamce sluzy do ustawienia luzu na klamce.
Duzy zgrzyt przy wrzuceniu jedynki siadczy o ciagnacym sprzegle.
W czasie jazdy jedynke wrzucamy przy krecacych sie kolach i zgrzytow byc nie powinno.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości