Pomoc w zakupie motoru
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pomoc w zakupie motoru
Witam wszystkich. Jest to moje trzecie forum na jakim sie rejestruje i mam nadzieje ze Tu w końcu uda mi sie uzyskać jakąś pomoc:) Można powiedzieć ze jestem początkującym motocyklista, Właśnie sprzedałem Aprilia RS 125 i chciał bym kupić coś większego i mocniejszego tak do 10000tys. w grę wchodzą w sumie dwa motory;
Suzuki GSXR 600 albo 750
Honda VTR 1000F
będę wdzięczny za jaka pomoc i opinie na tematy tych dwóch maszyn. Gdyż nie mam pojęcia o ich zaletach i wadach.
Z góry dzięki za wszelkie zainteresowanie moim tematem.
Pozdrawiam Marek
Suzuki GSXR 600 albo 750
Honda VTR 1000F
będę wdzięczny za jaka pomoc i opinie na tematy tych dwóch maszyn. Gdyż nie mam pojęcia o ich zaletach i wadach.
Z góry dzięki za wszelkie zainteresowanie moim tematem.
Pozdrawiam Marek
- Marcomk
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 15/5/2008, 09:29
- Lokalizacja: Rawicz
Jaki motor
VTR to zupełnie inna charakterystyka, ciekawy silnik w układzie V, raczej rzadko sie psuje.Jest ich mało więc będziesz świecił w tłumie.
Suzi jest duzo więc o części nie ma co się martwić, ale jest przez to pospolita. no i inna praca silnika.
Sam musisz wybrać jak motor Cię kręci.
Suzi jest duzo więc o części nie ma co się martwić, ale jest przez to pospolita. no i inna praca silnika.
Sam musisz wybrać jak motor Cię kręci.
VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
- Lokalizacja: Toruń
ja ci proponuje bandita .... jak juz cos typu scig to GSXF maks tundercat....750 czy 1000 raczej sobie odpusc:)
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Spoko spoko... ale jak bym mógł prosić to o jakieś szczegóły na temat motorów nie tego czy jestem cienki czy nie... bo wiem ze jestem:) VTR sobie raczej odpuszczę... przeraza mnie ten litr... a pomiećcie mi coś na temat SV 650... dobre jako pierwszy motor?? Pozdrawiam
- Marcomk
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 15/5/2008, 09:29
- Lokalizacja: Rawicz
SV-ka będzie sie nadawać na 2 motor jak najbardziej, zobacz sobie jeszcze yamahe FZS 600 fajny motorek i wygodniejszy od sv-ki
ale jeśli lubisz coś bardziej o sportowym wyglądzie to sv-ka będzie się bardziej nadawać, jeszcze se walniesz boczne owiewki i będzię wygądał jak rasowy przecinak 


>>>Perłowy Dukat 848<<<


-
Lone - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
- Lokalizacja: Śląsk
Marcomk napisał(a):Spoko spoko... ale jak bym mógł prosić to o jakieś szczegóły na temat motorów nie tego czy jestem cienki czy nie... bo wiem ze jestem:) VTR sobie raczej odpuszczę... przeraza mnie ten litr... a pomiećcie mi coś na temat SV 650... dobre jako pierwszy motor?? Pozdrawiam
Polecam SV. Sam ostatnio zakupiłem jako pierwsze moto. Jeżdżę od tygodnia i nie mam większych problemów.
Motocykl w miarę popularny, jest sporo sprowadzanych.
Powodzenia!
kolecik
...czarna SV650N '99...
...czarna SV650N '99...
- kolecik
- Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 9/5/2007, 07:40
- Lokalizacja: Warszawa/Nadarzyn
Hejka... z góry sorki że dorzucam kolejny motor do opisania ale za 10000 naprawdę już jest spory wybór w jednośladach:) I powiem wam ze ten mi przydał do gustu pod względem mocy, wyglądu, no i rocznika... mianowicie chodzi mi tu o Kawasaki ZX6R w roczniku od 1998 do 1999. Jeszcze raz pozdrawiam i gorąco dziękuje za zainteresowanie.
- Marcomk
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 15/5/2008, 09:29
- Lokalizacja: Rawicz
Koledy dobrze ci mówią, szukaj motoru dla siebie bo, wybujała fantazja nijak nie przekłada sie na umiejętności, ZX6R ze względu na swoją mocno agresywną specyfike i moc nie jest motocyklem na przesiadke ze 125. Jeśli ma to być koniecznie 600 to szukaj troche spokojniejszych sprzętów jak gsxf .
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
icid napisał(a):Koledy dobrze ci mówią, szukaj motoru dla siebie bo, wybujała fantazja nijak nie przekłada sie na umiejętności, ZX6R ze względu na swoją mocno agresywną specyfike i moc nie jest motocyklem na przesiadke ze 125. Jeśli ma to być koniecznie 600 to szukaj troche spokojniejszych sprzętów jak gsxf .
icid dobrze mówi, nie rzucaj się na głęboką wodę, ale decyzja i tak należy do Ciebie
Pozdr
Zapach palonej gumy o poranku - BEZCENNE 

-
ciana - Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 22/9/2007, 10:49
- Lokalizacja: Bełchatów
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
No jak planujesz kupić sprzęta i nie zmieniaś go zbyt szybko to nakedy sobie odpuść. Plastik dużo daje po pierwsze i mniej ważne nie wieje i komfort jazdy jest nieporównywalny, winkle też lepiej się robi jak wbijasz się w powietrze klinem z plastiku niż jakimiś tam rurkami chromowanymi, aerodynamika. Myślę nawet że przez mniejszy opór aerodynamiczny możesz oszczędzić 1 litr benzyny na 5000 tyś km:-) hehe
Dość istotną sprawą jest też interakcje wywoływane przez motor. Ścigi są specjalistami od Public Relations z płcią piękną. Nie czarujmy się motocykl kupuje się do ignorowania korków, łamania prawa drogowego, robienia zdjęć na foto-radarach, testowania w drodze odcięcia i wyrywania dup.
Nie będziemy rozmawiać o jakiejś pasji i innych pierdołach. Moto uzależnia i stymuluje:-)
GSXR tak, ale 600
w 750 były straszne problemy z głowicami, znajomy mam serwis i mówił że głowice do tego to nawet ciężarówkę by kupił i nie było by problemu sprzedać.
Pozdro
Dość istotną sprawą jest też interakcje wywoływane przez motor. Ścigi są specjalistami od Public Relations z płcią piękną. Nie czarujmy się motocykl kupuje się do ignorowania korków, łamania prawa drogowego, robienia zdjęć na foto-radarach, testowania w drodze odcięcia i wyrywania dup.
Nie będziemy rozmawiać o jakiejś pasji i innych pierdołach. Moto uzależnia i stymuluje:-)
GSXR tak, ale 600
w 750 były straszne problemy z głowicami, znajomy mam serwis i mówił że głowice do tego to nawet ciężarówkę by kupił i nie było by problemu sprzedać.
Pozdro
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
Ryjek napisał(a):Dość istotną sprawą jest też interakcje wywoływane przez motor. Ścigi są specjalistami od Public Relations z płcią piękną. Nie czarujmy się motocykl kupuje się do ignorowania korków, łamania prawa drogowego, robienia zdjęć na foto-radarach, testowania w drodze odcięcia i wyrywania dup.
Nie będziemy rozmawiać o jakiejś pasji i innych pierdołach. Moto uzależnia i stymuluje:-)
Nie no... jak bym ojca slyszal
"Ja wiem po co Ci ten motor Bartek... Ty chcesz poczuc wolnosc, polansowac sie i wyrywac dupy"...

- foxracer
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 3/9/2007, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
Z tym VTR 1000 to już wogóle kolego pojechałeś
gdybyś sie przejechał pare kilometrów litrową V-ką to byś wiedział że na tym już nie ma zmiłuj 


-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Najlepiej kup simsona albo motorynke.
Połowa forumowiczów tym jeździ ale twardo są na scigacz.pl
Połowa forumowiczów tym jeździ ale twardo są na scigacz.pl
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 25 gości