Pomoc w zakupie motoru
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pomoc w zakupie motoru
Witam wszystkich. Jest to moje trzecie forum na jakim sie rejestruje i mam nadzieje ze Tu w końcu uda mi sie uzyskać jakąś pomoc:) Można powiedzieć ze jestem początkującym motocyklista, Właśnie sprzedałem Aprilia RS 125 i chciał bym kupić coś większego i mocniejszego tak do 10000tys. w grę wchodzą w sumie dwa motory;
Suzuki GSXR 600 albo 750
Honda VTR 1000F
będę wdzięczny za jaka pomoc i opinie na tematy tych dwóch maszyn. Gdyż nie mam pojęcia o ich zaletach i wadach.
Z góry dzięki za wszelkie zainteresowanie moim tematem.
Pozdrawiam Marek
Suzuki GSXR 600 albo 750
Honda VTR 1000F
będę wdzięczny za jaka pomoc i opinie na tematy tych dwóch maszyn. Gdyż nie mam pojęcia o ich zaletach i wadach.
Z góry dzięki za wszelkie zainteresowanie moim tematem.
Pozdrawiam Marek
- Marcomk
- Świeżak
Jaki motor
VTR to zupełnie inna charakterystyka, ciekawy silnik w układzie V, raczej rzadko sie psuje.Jest ich mało więc będziesz świecił w tłumie.
Suzi jest duzo więc o części nie ma co się martwić, ale jest przez to pospolita. no i inna praca silnika.
Sam musisz wybrać jak motor Cię kręci.
Suzi jest duzo więc o części nie ma co się martwić, ale jest przez to pospolita. no i inna praca silnika.
Sam musisz wybrać jak motor Cię kręci.
VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
ja ci proponuje bandita .... jak juz cos typu scig to GSXF maks tundercat....750 czy 1000 raczej sobie odpusc:)
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
Spoko spoko... ale jak bym mógł prosić to o jakieś szczegóły na temat motorów nie tego czy jestem cienki czy nie... bo wiem ze jestem:) VTR sobie raczej odpuszczę... przeraza mnie ten litr... a pomiećcie mi coś na temat SV 650... dobre jako pierwszy motor?? Pozdrawiam
- Marcomk
- Świeżak
SV-ka będzie sie nadawać na 2 motor jak najbardziej, zobacz sobie jeszcze yamahe FZS 600 fajny motorek i wygodniejszy od sv-ki