Zobacz wątek - Czy motocyklem z owiewką jeździ się trudniej niż nakedem?
Advertisement
NAS Analytics TAG

Czy motocyklem z owiewką jeździ się trudniej niż nakedem?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Czy motocyklem z owiewką jeździ się trudniej niż nakedem?

Postprzez forex154 » 12/5/2008, 22:11

Jestem świeżakiem i jak do tej pory jeździłem wyłącznie nakedemi bez żadnych owiewek, szybek itp.
Mam jednak okazje kupić po okazyjnej cenie kilkuletnią honde CBF600S z owiewką i zastanawiam się czy jest jakoś wyraźnie trudniej manewrowac (szczególnie dla kogoś bez specjalnego doswiadczenia) takim sprzętem?
Chodzi mi o to że kręcimy kierą, ale nie widzimy koła ani tego co znajduje się bezpośrednio przed nim.

Jeśli to pytanie wyda się komuś głupie to sorrki, ale na prawde mam problem i muszę do jutra się zdecydować a nie mam kogo zapytać.
forex154
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/9/2007, 11:27


Postprzez Ciechan666 » 12/5/2008, 22:22

Moto z owiewką lata się lepiej z większymi prędkościami -przy niższych też zresztą jest odrobinę lepiej. Po prostu nie wieje Ci prosto w kask i masz dzięki temu ciszej i wygodniej. A co do manewrowania - owiewki nie mają żadnego znaczenia. Promień skrętu się przecież nie zmienia. Waga tylko trochę, ale to prawie bez znaczenia.
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa


Postprzez MadboY » 12/5/2008, 22:22

Bez roznicy. A nawet lepiej bo przy ponad 150 nie chce Cie zrzucic z siodla.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez PavloRBR » 12/5/2008, 22:26

powyzej 160 naikedem trzymasz worek cementu na klacie ... ale trzeba być twardym a nie złamasem i poza 20 daje rade jechac ... Wtedy mozesz powiedziec ze to wyczyn a nie scigiem sie chwala ile to oni sypią hehe pozdr
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez Dokaz » 12/5/2008, 22:35

PavloRBR napisał(a):powyzej 160 naikedem trzymasz worek cementu na klacie ... ale trzeba być twardym a nie złamasem


to siadaj gołą dupą na rozgrzanym blacie kuchennym ! to będzie wyczyn na miarę księgi guinessa ! pamiętaj że trzeba być twardym !
Dokaz
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 9/12/2006, 11:58

Postprzez forex154 » 12/5/2008, 22:37

Że lepiej (wygodniej) jest mieć owiewke przy wyższych prędkościach to wiem.
Zastanawiam się czy nie przeszkadza ona w manewrach przy niskich predkościach w mieście, bo pewnie w jakiś sposób ogranicza widoczność tego co jest bezpośrednio przed moto.
Jak się człowiek juz nauczy to mu prawie nic nie przeszkadza, ale jak się jest ledwo co po egzaminie to rożne takie dodatkowe pierdoły mogą przeszkadzać. Podoba mi się to moto bo myśle że jest skrojone w sam raz dla mnie. Boję się tylko że gdzieś czegos nie dowidze, zglebie maszyne przy jakieś manewrówce i rozpierdziele te plastiki, a szkoda by było bo są nie tkniete.
forex154
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/9/2007, 11:27

Postprzez melvin » 12/5/2008, 22:37

owiewki się przydają przy długiej jeździe z dużymi prędkościami...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez palgumeniedusze » 13/5/2008, 06:11

nie przeszkadza przyzwyczaisz sie :D
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez CalibraHunter » 13/5/2008, 06:18

Od ochrony plastikow sa crashpady. Nie sa drogie, a przy upadku motocykla dystansuja owiewki od ziemi na mala odleglosc. Ja wyglebilam pare razy gixerem w pelnym obudowaniu i nawet ryski nie bylo. Zaznaczam, ze byly to parkingowki - przy jakims wiekszym slizgu moga nie zdac egzaminu. Ale nie masz nic do stracenia.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez dambandit » 13/5/2008, 12:31

No tak . Jednak jest jeszcze kwestia wygladu . Mam bandita 600 N . Da sie przyzwyczaic wcale tak mocno nie wieje przy predkosciach 120-140 czyli normalnych przelotowych na trasie jest calkiem przyjemnie . Pożniej robi sie problem jednak nie raz jechałem banditem ponad 200 i dąło sie wytrzymac .

Osobiscie motocykle typu bandit hornet wogóle nie podbaja mi sie z owiewkami . Co innego scigacze .

Jednak kwestia gustu .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez rosa » 13/5/2008, 13:39

W aucie tez nie widac jak sie kola skrecaj i mozna jedzic :D
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez adam_89 » 13/5/2008, 16:24

dambandit napisał(a):Osobiscie motocykle typu bandit hornet wogóle nie podbaja mi sie z owiewkami . Co innego scigacze .

Jednak kwestia gustu .



dokładnie bo znowu mi nie podobaja sie gołe naikedy:) tylko modele z owiewkami
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Kedar-88 » 13/5/2008, 17:32

patty_brawurka napisał(a):Od ochrony plastikow sa crashpady. Nie sa drogie, a przy upadku motocykla dystansuja owiewki od ziemi na mala odleglosc. Ja wyglebilam pare razy gixerem w pelnym obudowaniu i nawet ryski nie bylo. Zaznaczam, ze byly to parkingowki - przy jakims wiekszym slizgu moga nie zdac egzaminu. Ale nie masz nic do stracenia.



..heh nawet jedną z twoich gleb widziałem, gdzieś na filmiku który wsawił Micek 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Wilku111 » 13/5/2008, 17:41

Kedar-88 napisał(a):..heh nawet jedną z twoich gleb widziałem, gdzieś na filmiku który wsawił Micek 8)


"słoneczko puściło motocyyyykl" :lol:
moje największe hobby to alkohol i masturbacja
Avatar użytkownika
Wilku111
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 985
Dołączył(a): 26/8/2007, 13:33
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez Kedar-88 » 13/5/2008, 18:16

dokładnie 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez melvin » 13/5/2008, 18:33

za ten film powinni dostać jakąś nagrodę filmową...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Kedar-88 » 13/5/2008, 18:35

melvin napisał(a):za ten film powinni dostać jakąś nagrodę filmową...


hmmm może "złote słoneczka"
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Wilku111 » 13/5/2008, 18:45

ej to było słodkie :lol:
moje największe hobby to alkohol i masturbacja
Avatar użytkownika
Wilku111
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 985
Dołączył(a): 26/8/2007, 13:33
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez melvin » 13/5/2008, 19:08

lepsza była by złota statuetka "leżącego GIXERA" :P
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez CalibraHunter » 13/5/2008, 21:00

Spadówa :lol: Ale gleba byla malownicza, nie da sie ukryc :) Na filmiku niestety nie ma najlepszej akcji, kiedy to jakies 7m od Mecka i Seby zaczelo mnie przewalac - w tle slychac "łap ja!!" hahaha i zdazyli mnie zlapac w ostatniej chwili :D
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr