GasnÄ…cy ZX6R 636
Posty: 3
• Strona 1 z 1
GasnÄ…cy ZX6R 636
Mam problem z Kawasaki ZX6R 636 '06, którego jak do tej pory nie dało rady rozwiązać.
Szukałem w internecie różnych podobnych problemów ale żaden z nich nie odpowiadał temu co się dzieje u mnie.
Mianowicie motocykl gaśnie kiedy na dworze jest dość ciepło i trochę się pojeździ (0,5h jazdy po mieście przy 33 stopniach, przy niższych temperaturach lub poza miastem nawet 2 godziny).
Dzieje się to po mocnym nagrzaniu motocykla, kiedy przekracza 105 stopni (mimo że po chwili może spaść do 90 stopni).
Wtedy po chwili motocykl zaczyna nierówno pracować, skaczą mu obroty i przy wciśnięciu sprzęgła przez to gaśnie. Odpalić da się go dopiero jak przestygnie, bo jak odpalam od razu to nie utrzyma obrotów i zgaśnie znowu.
Można podtrzymać pracę silnika poprzez trzymanie gazu na około 2500-3000 obrotów bo wtedy praca silnika się wyrównuje.
Po zgaśnięciu słychać pompę paliwa (jak podczas odpalania) z tym że co chwilę.
Dla przykładu napisze sytuacje jaka mnie spotkała, jadąc spokojnie przy 34stopniach zgasł mi 3-4 razy na trasie 70km, ale w drodze powrotnej jak było chłodno i padał deszcz (temperatura silnika była w granicach 75-80 stopni) całą trasę przejechał bez najmniejszego problemu.
Nie jest to raczej problem chłodzenia bo wiatrak się uruchamia, układ jest drożny z nowym płynem, chłodnica nie jest zapchana, termostat był wymieniany.
Nie udało się go podpiąć pod komputer bo go nie chciało wykryć.
Poniżej linki do tego co udało mi się nagrać po dojechaniu pod dom
youtu.be/FzvwKogy74w
youtu.be/Gqm7UjwLv6E
Byłbym wdzięczny za wszystkie porady
Szukałem w internecie różnych podobnych problemów ale żaden z nich nie odpowiadał temu co się dzieje u mnie.
Mianowicie motocykl gaśnie kiedy na dworze jest dość ciepło i trochę się pojeździ (0,5h jazdy po mieście przy 33 stopniach, przy niższych temperaturach lub poza miastem nawet 2 godziny).
Dzieje się to po mocnym nagrzaniu motocykla, kiedy przekracza 105 stopni (mimo że po chwili może spaść do 90 stopni).
Wtedy po chwili motocykl zaczyna nierówno pracować, skaczą mu obroty i przy wciśnięciu sprzęgła przez to gaśnie. Odpalić da się go dopiero jak przestygnie, bo jak odpalam od razu to nie utrzyma obrotów i zgaśnie znowu.
Można podtrzymać pracę silnika poprzez trzymanie gazu na około 2500-3000 obrotów bo wtedy praca silnika się wyrównuje.
Po zgaśnięciu słychać pompę paliwa (jak podczas odpalania) z tym że co chwilę.
Dla przykładu napisze sytuacje jaka mnie spotkała, jadąc spokojnie przy 34stopniach zgasł mi 3-4 razy na trasie 70km, ale w drodze powrotnej jak było chłodno i padał deszcz (temperatura silnika była w granicach 75-80 stopni) całą trasę przejechał bez najmniejszego problemu.
Nie jest to raczej problem chłodzenia bo wiatrak się uruchamia, układ jest drożny z nowym płynem, chłodnica nie jest zapchana, termostat był wymieniany.
Nie udało się go podpiąć pod komputer bo go nie chciało wykryć.
Poniżej linki do tego co udało mi się nagrać po dojechaniu pod dom
youtu.be/FzvwKogy74w
youtu.be/Gqm7UjwLv6E
Byłbym wdzięczny za wszystkie porady
- horizon
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/7/2021, 16:44
Re: GasnÄ…cy ZX6R 636
Zawory to kiedy ostatnio były robione?
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Re: GasnÄ…cy ZX6R 636
Invi napisał(a):Zawory to kiedy ostatnio były robione?
Za mojej kadencji nie były robione, mam go drugi sezon i jedynie wymiany płynów jak do tej pory były robione.
- horizon
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/7/2021, 16:44
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości