VTR1000f nie ma ladowania
Posty: 11
• Strona 1 z 1
VTR1000f nie ma ladowania
Witam.po przejechaniu 20 km moto mi gasnie probowalem drugi raz odpalic nic nie dalo.mam nowy akumulator napiecie pokazuje 12,7v a po przygazowaniu 5 tys obrotow pokazuje bez zmian.czy to bedzie wina regulatora napiecia??czy to czesty przypadek w VTR?
- sony77
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 24/12/2006, 13:21
- Lokalizacja: Mogilno
W moim moto przy przygazowaniu napięcie wzrasta nawet do 16 V jeśli u ciebie trzyma sie bez zmian to pewnie regulator.
- lukasz-rider
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59
Myślę że można by podłaczyć sie pod kostkę łączącą przewody wychodzące z alternatora z instalacją ramy. Musisz zczaić które przewody są od czujnika położenia wału (2 przewody). Pod te przewody nie ma sensu sie podpinać. Musiałbyś wykonać to badanie na złączonej kostce przy włączonym silniku. Myśle że najlepiej plusowym przewodem multimetru sprawdzać kolejno przewody bo cholera wie czy da sie łatwo określi przewód dodatni. Ujemny przewód multimetru podłaczyć do masy. Ale myśle że jeśli rzeczywiście regulator jest dupnięty to nie bedziesz musiał sie bawić.
- lukasz-rider
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59
sprawdz masę idącą od aku do ramy najlepiej ja odkręći przeczyść. Voltomierzem strawdć przy naładowanym aku powinno być 12.6 do 12,8 v ,ale jak naladujesz aku na full to zostaw go na 12 godz i potem pomierz, Jak odpalisz moto to pomierz napięcie na akumulatorze czy daje więcej w granicach 14 do 15 v przy 4000 d0 4500 obrotów jak sie zwieksza jest ok. ja miałem podobny problem w zzr 600 myslałem ze aku , potem regulator,alternator itp a to była winna masa
-
MATRIX123 - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 27/12/2007, 23:37
- Lokalizacja: POZNAŃ/PLEWISKA
Reglery Hondy czesto siadaja, ale wynika to glownie z zaniedban wlascicieli, ktorzy nie dotykaja instalacji dopuki nie straca ladowania.
Tymczasem warto raz na 2 lata przeleciec kostki laczace plynem do czyszczenia stykow i zaladowac smarem diaelektrycznym, a punkty masowania instalacji z rama i silnikiem rozkrecic, przeczyscic i nasmarowac.
Warto rowniez przyjrzec sie kostce laczacej altek z reglem, bo lubi ona przegrzewac sie i korodowac.
To zabezpieczy dzialanie regla na dluzej.
Warto rowniez wymienic reglery Hondy bez chlodnicy ( jak w F2 ) na takie z chlodnica albo zastosowac patent z komputerowym wiatraczkiem na reglerze.
Adam M.
Tymczasem warto raz na 2 lata przeleciec kostki laczace plynem do czyszczenia stykow i zaladowac smarem diaelektrycznym, a punkty masowania instalacji z rama i silnikiem rozkrecic, przeczyscic i nasmarowac.
Warto rowniez przyjrzec sie kostce laczacej altek z reglem, bo lubi ona przegrzewac sie i korodowac.
To zabezpieczy dzialanie regla na dluzej.
Warto rowniez wymienic reglery Hondy bez chlodnicy ( jak w F2 ) na takie z chlodnica albo zastosowac patent z komputerowym wiatraczkiem na reglerze.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości