Zobacz wÄ…tek - ProszÄ™ o poradÄ™ w wyborze motocykla - PLIZZZZZ...
NAS Analytics TAG

ProszÄ™ o poradÄ™ w wyborze motocykla - PLIZZZZZ...

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

ProszÄ™ o poradÄ™ w wyborze motocykla - PLIZZZZZ...

Postprzez Sylvek » 18/3/2021, 08:44

Cześć wszystkim.

Na ten sezon będę zmieniał moto i bardzo Was proszę o poradę bo im więcej czytam w sieci tym mniej wiem. Jak narazie jeżdżę Hondą Shadow VT700 od 5 lat ale jest on w fazie sprzedaży a w zasadzie to za 2tyg będzie już chyba sprzedany. Byłem zdecydowany na zakup Hondy ST1100 ale czym więcej czytam tym mam większe wątpliwości. Może opiszę siebie i to jak jeżdżę a Wy może coś doradzicie.

Mam 40 lat, 172cm wzrostu i 72kg wagi. Dodatkowo mam dyskopatię kręgosłupa lędźwiowego więc wygoda jazdy jest ważna. Na VT700 po 100km przejechanych boli mnie doopa i kręgosłup. O jeździe na spacerówkach nie ma mowy bo jak nogi wyciągnę do przodu to po 10km kręgosłup już boli. Przy pozycji na prosto lub leciutko pochylonej do przodu jest ok.

Teraz jak i ile jeżdżę a jakbym chciał.
Aktualnie w sezonie praktycznie każdy weekend robię takie przejażdżki 100-300km. Nie jeżdżę w ogóle po mieście - chyba że przelatuję tylko. Chciałbym dodać do tych weekendowych wyjazdów dalsze trasy, których na tą chwilę nie robię ze względu na brak wygody na VT700. Jednak trasy raczej tylko po kraju.

No i teraz pytanie czy st1100 nie będzie za duża? za ciężka? i nieuzasadniona na takie przejażdżki?
Dodam, że jeżdżę tak 50/50 sam i z żoną (50kg)

Zapomniałem dodać, że ST1100 mi się bardzo podoba tak jak i Goldas Np już taki Transalp czy Africa mniej. Sportowych wcale nie lubie i crosów też. ST1100 jest dla mnie pięknym motocyklem ale nie miałem nigdy okazji nim pojeździć. czy nawet siąść. Chciałbym żeby kolejny motocykl to była Honda bo lubię markę i cenię jej bezawaryjność.