V-ka jest daremna czy to ja nie umiem jeździć?
Posty: 2
• Strona 1 z 1
V-ka jest daremna czy to ja nie umiem jeździć?
Witam,
Panowie, latałem kilka lat na F4, potem musiałem sprzedać no i kilka miesięcy temu nabyłem SV650S 2001r.
Moje wrażenia do tej pory:
- silnik mało elastyczny, nie mogę się dokulać do świateł na 2 bo poniżej 3000rpm miota nią jak szatan, na 2 pasmówce jak trzeba zwolić przed fotoradarem do 70 to musze redukować na 5 bo na 6 zbiera się jak wóz z węglem
- jak odpuszcze gaz to nurkuje prawie tak jak bym hamulec wciskał
- heble ogółem jakieś takie słabe w porównaniu do F4
- jak trzeba wycofać to jest taki opór silnika że ja pier***
- manetka bardzo ciężko chodzi (ponoc dlatego że idą od niej dwa cięgna)
- jakieś stuki, puki, hałasy no ale to podobno typowe dla suzuki
Na F4 żadnych takich bolączek nie było
No ale po co to wogóle piszę?
Podoba mi się Honda VFR i chciałbym w przyszłym roku nabyć taki sprzęt. Ale one mają V4 i chciałem was zapytać czy wszystkie V-ki podobnie się zachowują? Czy to mój obecny sprzęt jest nie taki jak być powinien?
I jeszcze trochę z innej beczki - triumph sprint ST/GT one mają układ R3, czy zachowują się podobnie do R4?
Panowie, latałem kilka lat na F4, potem musiałem sprzedać no i kilka miesięcy temu nabyłem SV650S 2001r.
Moje wrażenia do tej pory:
- silnik mało elastyczny, nie mogę się dokulać do świateł na 2 bo poniżej 3000rpm miota nią jak szatan, na 2 pasmówce jak trzeba zwolić przed fotoradarem do 70 to musze redukować na 5 bo na 6 zbiera się jak wóz z węglem
- jak odpuszcze gaz to nurkuje prawie tak jak bym hamulec wciskał
- heble ogółem jakieś takie słabe w porównaniu do F4
- jak trzeba wycofać to jest taki opór silnika że ja pier***
- manetka bardzo ciężko chodzi (ponoc dlatego że idą od niej dwa cięgna)
- jakieś stuki, puki, hałasy no ale to podobno typowe dla suzuki
Na F4 żadnych takich bolączek nie było
No ale po co to wogóle piszę?
Podoba mi się Honda VFR i chciałbym w przyszłym roku nabyć taki sprzęt. Ale one mają V4 i chciałem was zapytać czy wszystkie V-ki podobnie się zachowują? Czy to mój obecny sprzęt jest nie taki jak być powinien?
I jeszcze trochę z innej beczki - triumph sprint ST/GT one mają układ R3, czy zachowują się podobnie do R4?
- Bushiobrao
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 23/2/2021, 20:53
Re: V-ka jest daremna czy to ja nie umiem jeździć?
Przesiadles sie z sportowego motocykla na SV650S - to tak troche jak gdybys wsiadl z BMW M do poloneza i dziwil sie, ze poldek inaczej jedzie.
To co opisujesz jest z grubsza normalne dla SV650S, ale sprawdzil bym, czy nie masz problemow z przednim hamulcem - po odpuszczeniu gazu powinna zwalniac, a nie nurkowac.
Silniki w typie V zachowuja sie inaczej niz silniki typu R - maja innaczej rozlozony moment obrotowy - jedni to lubia, inni mniej.
To co opisujesz jest z grubsza normalne dla SV650S, ale sprawdzil bym, czy nie masz problemow z przednim hamulcem - po odpuszczeniu gazu powinna zwalniac, a nie nurkowac.
Silniki w typie V zachowuja sie inaczej niz silniki typu R - maja innaczej rozlozony moment obrotowy - jedni to lubia, inni mniej.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości