Zobacz wÄ…tek - Szukam pracy!
NAS Analytics TAG

Szukam pracy!

Dam pracę, szukam pracy - ogłoszenia rekrutacyjne
_________

Szukam pracy!

Postprzez Arek-R » 9/5/2008, 15:36

Witam

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 24/12/2012, 13:21 przez Arek-R, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc


Re: Szukam pracy!

Postprzez mar111cin » 12/5/2008, 22:07

Arek-R napisał(a):aż po kąty rozrządu w silniku dwusuwowym.



to faktycznie jesteś dobry, bo ja jeszcze dłuuuugo nie będe wiedział jak to się robi.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez icid » 12/5/2008, 22:27

No ja też, fajne te nowe dwusuwy z rozrządem :D A umiesz wymienić popychacze hydrauliczne przy rozrządzie desmodronicznym?
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez simonw » 13/5/2008, 01:33

hehehe no chlopaki mnie ubiegli. Co prawda glupio tak tutaj smietnik robic, ale coz ... rozdzad, ok ... nie mam pytan ;}
i wtryskiwacze tez i mapy zaplonu w 2T
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Arek-R » 13/5/2008, 18:00

Jeżeli nie wiecie, to sie nie wypowiadajcie...............
Fakt, może źle to ująłem, ale Rozrząd w 2t jest sterowany za pośrednictwem tłoka, a kąty to jak wiadomo obliczanie i modyfikowanie cylindra.............
Jak już pisałem w silnikach 4t nie mam praktyk, teoretykę mam mniej więcej obeznaną.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez simonw » 14/5/2008, 21:03

Hm, faktycznie zle to ujales bo rozdzadem jest wlasnie tlok i raczej nie reguluje sie "rozrzadu" w 2T - technicznie, teoretycznie i praktycznie nie ma to najmniejszego sensu - chyba ze zaraz mi powiesz ze tjunowales maszyne dla Pitera Stuntera przeliczajac katy ma mile i cale, by zeszlifowac tlok dodajac te ostatnie 10km/h ktore piter zrobil odchodzaz z forum (przypominam lecial 120 a pozniej 130).

A zupelnie na powaznie - napisz po prostu ze robisz silniki 2T a nie proboj takiej reklamy na sile, bo to zly marketing a wsrod 50.000 uzytkownikow znadzie sie na pewno spoko ktorzy przez nadmiernie kreatywny marketing Ci dokopia :)

No i powodzenia (zupelnie szczerze)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mar111cin » 14/5/2008, 22:59

simonw napisał(a):hehehe no chlopaki mnie ubiegli. Co prawda glupio tak tutaj smietnik robic, ale coz ... rozdzad, ok ... nie mam pytan ;}
i wtryskiwacze tez i mapy zaplonu w 2T



i to o pare dni ubiegli.. a raczej pare dni ten temat tak wisiał bez odpowiedz. Ostatnio coś się Szymuś słabo starasz ;P



Arek-R napisał(a):Jeżeli nie wiecie, to sie nie wypowiadajcie...............
Fakt, może źle to ująłem, ale Rozrząd w 2t jest sterowany za pośrednictwem tłoka, a kąty to jak wiadomo obliczanie i modyfikowanie cylindra.............
Jak już pisałem w silnikach 4t nie mam praktyk, teoretykę mam mniej więcej obeznaną.




teraz to już jest dorabianie teorii do praktyki.

To teraz powiedz mi w jaki sposób zmodyfikujesz cylinder? zrobisz z niego trójkąt czy może kwadrat?
Jakimi wzorami obliczysz cylinder i po co ?

swoją drogą jak już się uparłeś na ten rozrząd w dwusuwie i uznajesz że jest sterowany tłokiem, to wytłumaczysz mi może jak Ty tym tłokiem sterujesz?

Jak już taki jesteś dobry, to o jaki kąt powinien być wyprzedzony zapłon w silniku?


PS jak fajnie że teraz biorą się za robote ludzie którzy się tylko gazet naczytali, a praktyk żadnych.


PS2 sorry za taką ilosć pytań, ale zastanawiają mnie Twoje teorie.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Arek-R » 15/5/2008, 20:27

Jak już mówiłem źle to ujałem.

Nie bede odpowiadał na wszystkie pytania, powiem ci że wg. normalnego robienia zapłon jest wyprzedzany o 4* przed ZZP tłoka, ale jak wiadomo reguluje się tak, jak to zaleca producent.

Dzięki za szczere wypowiedzi.

TO ogłoszenie wystawiłem tylko orientacyjnie, napisałem tak nie powiem żebvy sie urozmaicić :D W PL są ludzie madrzy, od których cały czas się uczę, ale niestety w świętokrzyskim i moim otoczeniu jest takich .....nie ma takich lub jak na lekarstwo.

więc jak kolega mówił, Po prostu silnik 2t znam bardzo dobrze.

?Oferty pracy już miałem, ale niestety jestem za młody i warunki pracy w wa-wie lub wrocławiu troche nie pasuja ze względu na mieszkanie.




A i co do praktyk to mam je w domu na swoim sprzęcie i w znajomych warsztatach, także "goły" nie jestem.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez mar111cin » 15/5/2008, 21:49

no to właśnie o to chodzi że najprawdopodobniej rozebrałeś w jakimś stopniu swojego skuterka i szukasz takiej pracy, ok ale za motocykle się lepiej nie bierz, bo osobiście bym nie chciał aby ktoś się uczył na moim motocyklu...

a taka informacja gratis odemnie, tak naprawde w zapłonie liczy się kiedy się on skończy i powinno to być 23stopnie za GMP, taka wartość jest przyjęta za opytmalną.

pozdrawiam
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Arek-R » 16/5/2008, 17:56

Dlatego pisałem, ze w silniku 4t potrafię podstawowe czynności.

A co do zapłonu to nie wiem o jakim silniku mówisz, ale na pewno nie o 2t, bo 23 stopnie to przepaść w przypadku małych jednostek.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez mar111cin » 16/5/2008, 21:30

heh pewnie przeoczyłeś jedną małą rzecz ; ) tam napisałem 23 stopnie ZA GMP (nie mylić z PRZED)
i to chodzi o koniec zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej. A żeby to osiągnąć to trzeba by zmieniać zapłon w zależności od obrotów silnika (im większa prędkość obrotowa tym bardziej trzeba wyprzedzić zapłon(przyśpieszyć) ) Są na to metody ; ) najprostsza to podciśnieniowa.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Arek-R » 17/5/2008, 20:03

A sory, myślałem że chodzi Ci o początek cyklu zapłonu. No w dzisiejszych czasach zapłony w skuterach 2t są samoczynnie przyśpieszane i opóźniane w zależności od obrotów, w przypadku zapłonów z wirującym magnesem.

Co do metody podcisnieniowej to jeszcze takiego sposobu ani urządzenia nie widziałem, ale współczesne zapłony są już tak zrobione.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez mar111cin » 17/5/2008, 20:31

podciśnienie jest przy gaźniku i tam jest urządzonko przyśpieszające zapłon w zależności od wartości podciśnienia na dolocie. Dość prosta budowa.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Arek-R » 17/5/2008, 20:41

A o jakim sprzęcie mówisz?
Bo w normalnych skuterach podcisnienie idzie tylko do kranika paliwa, wiadomo chyba po co.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez mar111cin » 17/5/2008, 21:21

bardziej mówiłem o silnikach czterosuwowych starszych generacji, bo nowsze zapewne mają to już rozwiązane w sposób elektroniczny i mają całą mape zapłonów.

Dlatego mówię że przy czterosuwach to nie jest tak łatwo jak nigdy przy tym nawet nie widziałeś jak się grzebie.


PS bawiłeś się kiedyś lampą stroboskopową?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Arek-R » 18/5/2008, 17:28

Bawienie to chyba złe określenie, robiłem to ostatni raz przedwczoraj i czeka mnie to jeszcze w tym tygodniu,. bo a moim Aeroxie jest prawdopodobnie opóźniony zapłon, także to mam opanowane.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez Junior59 » 28/6/2008, 18:52

Powiem wam szczerze ze nie mam pojęcia o czym wy mówicie
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem



Powrót do Praca



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê