Zobacz wÄ…tek - Gsxr 750 k2 dymi z odmy
NAS Analytics TAG

Gsxr 750 k2 dymi z odmy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gsxr 750 k2 dymi z odmy

Postprzez kamil4424 » 23/9/2020, 19:15

Na wstępie witam wszystkich, problem jest taki że po ostatniej jeździe autostradowej zjechałem z trasy i przed rondem gdy redukowalem zgasl mi, od tej pory gasł na wolnych obrotach na każdym postoju. Z tego co zauważyłem to wali mi ostro z odmy na biało zapewne spalinami, tak samo jak odkręcę korek od wlewu oleju.
Dźwięk silnika zrobił się taki jagby przytłumiony ale chyba nie słychać żadnych stoków na pewno nie na postoju.
Nie wiem co robić czy rozebrac, sprawdzić co poszło i ewentualnie wymiana na uzywane np zestaw tłoki pierscienie(pierscienie to raczej nowe) cylindry jeżeli korba, panewki były by ok.
Czy też szukać nowego pieca?

Dzięki z góry za porady
kamil4424
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23/9/2020, 19:07


Re: Gsxr 750 k2 dymi z odmy

Postprzez henio12323 » 23/9/2020, 20:19

brzmi jak nieszczelnosc tak jak piszesz - gdzies na tłokach, mozna by zrobic testy szczelnosci silnika, zobaczyc co kuleje i w jakim stopniu, ale jak wali ze przygasa to raczej "ludzi" z tego nie bedzie.
czy sie opłaca remontowac czy nowy piec ? różnie, jak miałbys robote za free, zrobił to dobrze to wyjdzie niewiele taniej od uzywanego silnika - który jak kupisz nie bedzie wiadomo do konca w jakim jest stanie :D wiec troche tez loteriada
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Re: Gsxr 750 k2 dymi z odmy

Postprzez kamil4424 » 23/9/2020, 20:58

Z tego co na teraz spojrzałem to cały silnik to wydatek od 2500+przełożenie a zestaw cylinder tłoki używany w stanie niby bardzo dobrym to 700 zł więc chyba lepiej by wyszło?
kamil4424
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23/9/2020, 19:07

Re: Gsxr 750 k2 dymi z odmy

Postprzez henio12323 » 23/9/2020, 21:07

tak jak napisałem wyzej - lepiej
o ile tłoki tylko beda pasowały do cylindrów i jaki wyjdzie luz pasowania to po 1, po 2 dojda jakies uszczelki, uszczelniacze, wiec z wydatków pare stówek dojdzie. jak juz bedzie zdjeta głowica pewnie warto by ją obejrzeć i tez taki serwis głowicy pare złotych wyjdzie, nawetj ak bedziesz robił sam, to uszczelniacze zaworowe tez wyjda kilka złotych, wiec takie półfachowe serwisowanie góry silnika wyjdzie realnie troche tylko taniej. mozna też olać wszystko zmienic uszkodzony tłok/tłoki, jak reszta cała to moze to troche pojeździ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê