Cylinder, gaźnik i dysza, regulacja - CPI SX
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Cylinder, gaźnik i dysza, regulacja - CPI SX
Cześć!
Mój SX jest po zmianie cylindra z serii 50 na 75ccm. Zmiany dokonywał mechanik na zlecenie poprzedniego właściciela, który nie wie na jaki cylinder była zmiana...wiem, dziwne. Wrzucam zdjęcie cylindra, może ktoś rozpozna.
(otwórz link) (otwórz link)
Po wymianie cylindra, gaźnik (Mikuni 16) prawdopodobnie nie został wyregulowany. Na jedynce i dwójce, obroty 3000-4000 i nagle przeskok o 1000 do przodu, czy nawet więcej, potem na trójce już brak mocy.
Prace zacząłem od kompletnego rozebrania oraz wyczyszczenia gaźnika. Zamontowana była dysza 75, pomyślałem, że może za mała do tego cylindra i wstawiłem 115. Teraz na czwórce brakuje mu mocy, jednak skoki obrotów na pierwszych biegach pozostały. Kupiłem zestaw dysz i będę próbować z innymi.
Jeśli ktoś ma ten motorek lub sam gaźnik, prosiłbym o napisanie na jakich dyszach jeździcie. Jeśli komuś przychodzi na myśl, że jednak z czymś innym może być problem, również prosiłbym o poradę.
Dzięki i pozdrawiam, Miłosz
Mój SX jest po zmianie cylindra z serii 50 na 75ccm. Zmiany dokonywał mechanik na zlecenie poprzedniego właściciela, który nie wie na jaki cylinder była zmiana...wiem, dziwne. Wrzucam zdjęcie cylindra, może ktoś rozpozna.
(otwórz link) (otwórz link)
Po wymianie cylindra, gaźnik (Mikuni 16) prawdopodobnie nie został wyregulowany. Na jedynce i dwójce, obroty 3000-4000 i nagle przeskok o 1000 do przodu, czy nawet więcej, potem na trójce już brak mocy.
Prace zacząłem od kompletnego rozebrania oraz wyczyszczenia gaźnika. Zamontowana była dysza 75, pomyślałem, że może za mała do tego cylindra i wstawiłem 115. Teraz na czwórce brakuje mu mocy, jednak skoki obrotów na pierwszych biegach pozostały. Kupiłem zestaw dysz i będę próbować z innymi.
Jeśli ktoś ma ten motorek lub sam gaźnik, prosiłbym o napisanie na jakich dyszach jeździcie. Jeśli komuś przychodzi na myśl, że jednak z czymś innym może być problem, również prosiłbym o poradę.
Dzięki i pozdrawiam, Miłosz
- Milko
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1/9/2020, 20:55
Re: Cylinder, gaźnik i dysza, regulacja - CPI SX
Obejrzyj kolor świecy, będziesz wiedział czy mieszanka jest za bogata czy za uboga. To tak na wjazd.
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
-
Rolnik62 - Bywalec
- Posty: 622
- Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Cylinder, gaźnik i dysza, regulacja - CPI SX
Dysza 100-105 i już lepiej.
- Milko
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1/9/2020, 20:55
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości