Homologacja L3e Nietypowa sytuacja
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Homologacja L3e Nietypowa sytuacja
WItam, ostatnio kupiłem używanego Husaberga TE 250 2012 w 2t.
Na dniach zamierzam go zarejestrować, będzie to pierwsza rejestracja w historii motocykla.
Problem mam taki, że fabryczna homologacja od tego Husaberga ma wpisane w danych, że jest to cross o mocy 6,8kW przy 8000/min (około 9.25km) ze stosunkiem 0.06kW/kg PRZY POJEMNOŚCI 250CCM.
Taki motocykl ma fabrycznie moc koło 50km i 36KW!!
Jeżeli zarejestruje go to na jakie prawo jazdy będę mógł nim jeździć?
Czy wystarczy mi B? Czy muszę robić A2?
Na dniach zamierzam go zarejestrować, będzie to pierwsza rejestracja w historii motocykla.
Problem mam taki, że fabryczna homologacja od tego Husaberga ma wpisane w danych, że jest to cross o mocy 6,8kW przy 8000/min (około 9.25km) ze stosunkiem 0.06kW/kg PRZY POJEMNOŚCI 250CCM.
Taki motocykl ma fabrycznie moc koło 50km i 36KW!!
Jeżeli zarejestruje go to na jakie prawo jazdy będę mógł nim jeździć?
Czy wystarczy mi B? Czy muszę robić A2?
- Huskyy
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 6/5/2020, 19:15
Re: Homologacja L3e Nietypowa sytuacja
Huskyy napisał(a):Problem mam taki, że fabryczna homologacja od tego Husaberga ma wpisane w danych, że jest to cross o mocy 6,8kW przy 8000/min (około 9.25km) ze stosunkiem 0.06kW/kg PRZY POJEMNOŚCI 250CCM.
Taki motocykl ma fabrycznie moc koło 50km i 36KW!!
To co podajesz to jest okolo osiagalna maksymalna moc.
Fabryka moze zrobic modyfikacje i ta moc ograniczyc - to jest zrobione w twoim motocyklu.
Huskyy napisał(a):Jeżeli zarejestruje go to na jakie prawo jazdy będę mógł nim jeździć?
A2
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości