VFR 800 V-TEC Wysoka temperatura pracy.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
VFR 800 V-TEC Wysoka temperatura pracy.
Cześć,
Od niedawna mam VFR800, i gdy wkręcałem go na obroty w garażu temperatura podskoczyła do 105 stopni (normalnie w czasie jazdy jest około 80 stopni ale testowany w chłodzie), nie zapaliła się żadna kontrolka, a według instrukcji zapala się przy 122 stopniach.
Pytanie czy powinienem zacząć się martwić, czy to normalna temperatura pracy VFR?
Od niedawna mam VFR800, i gdy wkręcałem go na obroty w garażu temperatura podskoczyła do 105 stopni (normalnie w czasie jazdy jest około 80 stopni ale testowany w chłodzie), nie zapaliła się żadna kontrolka, a według instrukcji zapala się przy 122 stopniach.
Pytanie czy powinienem zacząć się martwić, czy to normalna temperatura pracy VFR?
- hkmp57
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/3/2017, 09:41
Re: VFR 800 V-TEC Wysoka temperatura pracy.
chyba sam sobie odpowiedziałeś
normalna sprawa

normalna sprawa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Re: VFR 800 V-TEC Wysoka temperatura pracy.
No tak, ostatni też z mechanikiem samochodowym rozmawiałem, że jak samochód wskazuje 90 to nie znaczy że ma dokładnie tyle, po prostu temperatura mieści się w bezpiecznym zakresie, i nie wskazuje 100 żebyśmy się nad tym nie zastanawiali.
- hkmp57
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/3/2017, 09:41
Re: VFR 800 V-TEC Wysoka temperatura pracy.
jak chcesz miec wieksza pewnosc, to wymien płyn chłodniczy na jakis dobry ( najlepej motocyklowy, nie pozostawia kamienia itd ) dokładnie w instrukcji doczytaj jak sie odpowietrza - czasami trzeba cos odpowietrzyć mało typowego... sprawdź korek chłodnicy czy jest w dobrym stanie ( bywa ze gumka jest uszkodzona ) potem jak zmienisz płyn zgrzej go aż sie załączy wentylator - powinien sie włączyc, temperatura powinna spaść, nie powinien w tym czasie wywalić za duzo płynu z chłodnicy ( teoretycznie powinien sobie wywalic nie wiecej niz do przelewu ze zbiorniczka ) jezeli wentylator da rade schłdozic silnik na postoju, nie poszczy sie nic płynem to układ działa bardzo sprawnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości