Zobacz wÄ…tek - KTM 990 Adventure Pytania
NAS Analytics TAG

KTM 990 Adventure Pytania

Enduro, Cross
_________

KTM 990 Adventure Pytania

Postprzez milimetr88 » 15/4/2020, 16:47

Dobry. Brat dał mi się przejechać swoją "perełką" i od razu mu go wg. niego rozwaliłem. To że mój brat nie ma o niczym pojecia to jedno. Zrobił taką aferę, ze jprdl... Ze nie jestem mechanikiem, to powinienem jego "perełe" zostawić i nie dotykać.

A cała sytuacja wyglądała tak:
1. Rano jechał motorem. Odstawił, zostawił mi kluczyki mówiąc : "masz i jedź".
2. Pare godzin pozniej wsiadam, odpalam, probuje bieg wbic i okazuje sie ze sprzeglo nie działa.
3. Jako, ze sam motoru nie mam i dawno nie jezdziłem, poszedłem do kumpla co ma ktma (innego) aby przyszedł i obadał sprawe.
4. Wpadł, stwierdził to co ja wcześniej. Sprzęgło się skonczyło.
5. Biore yt, odpowietrzanie. No i jade z tematem. Co tu trudnego? Nie wiem.
6. Odpowietrzyłem.
7. Krótka, 3 km jazda testowa konczy sie tym, ze musze pchac to 250kg cholerstwo, bo w terenie sprzegła brakło.
8. Napalony i wkurwiony biore sie za odpowietrzanie po raz drugi. Tym razem skutecznie
9. Działa. Jeżdżę. Wszystko chodzi jak należy.

10. Mówie bratu o zapowietrzeniu... i sie zaczyna.
11. Ty, taki i owaki, motor zepsułes. Mi sprzegło działało, a ty zepsułeś. Czemu wgl tak ciezko ono teraz chodzi? (bo odpowietrzone, chyba oczywiste)
12. Co ty ch... mi z motorem zrobiłeś? Co to za wezyki z pod baku wystające? (motor kupiony we wrześniu, dzis wezyki zauważył). Wezyki na zdj:
Obrazek

Co to wgl, za wezyki? Odprowadzenie "wody" z okolic wlewu? Co ja niby zepsuć miałem?