Sherco 300 2t
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Sherco 300 2t
Witam, po nie całym roku użytkowania KXF450 w enduro dałem sobie spokój, daremna sprawa, zasługuję na kopa w żyć od użytkownika "henio", który to wszystko mi tłumaczył
. Zacząłem rozglądać się za enduro i nadal nie kupię za furę pieniędzy zlumpionego KTMA. Wpadłem na trop pięknego motocykla marki Sherco o pojemności 300ccm w 2t, prawdziwy diabeł, śliczny młody i kozacko wyposażony w pełny wydech FMF, fabryczną zawiechę WP. Czy ktoś miał styczność z tą marką? Na forach za dużo się o nich nie słyszy, chłopaki od Buli96 śmigają i chwalą ale jak jest? Dostępność części w necie zerowa jedynie u dealera. Moto służyłoby mi to typowej jazdy enduro, wybrałem 2t z uwagi na dwukrotny remont czteropaka
Sherco prezentuje się super ale czy jest warte tych 17k, nie chciałbym wpierniczyć się w dziadostwo, że wydam 17k a okaże się jakościowo rozklekotany chińczyk, Bety też są spoko ale sporo droższe. Znacie może jakieś inne fora, bo to jakby lekko przymiera
Pozdro



- Ride Or Die
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 29/6/2016, 03:34
Re: Sherco 300 2t
jak szukasz oszczędnosci to całkiem odpusc motocykle
to że mniej czesci niz w 4T nie znaczy do konca ze jest 4X tansze, fura jak fura jeździ nieźle, problem sie robi jak trzeba cos przeserwisowac - dealerów jest mało, ciezko o dobre ceny, niektóre są rozsądnie niskie inne przesadzone - w ktmie jest czasem wybór np zamiennik, tutaj zamienników tez nie ma duzo, wiec czasem jestes zmuszony kupic drogą częśc OEM. osobiscie bym takiego motocykla nie kupił - nie klubie egzotyki, wiem że prędzej czy później bedzie z tym problem - chociazby przy odsprzedazy. z drugiej strony dla niektórych opcja niezła, bo za nizsza kase mozna miec swiezszy rocznik, moze tez lepszy stan. co do jakosci, co roku wszystko niestety idzie ku gorszemu, ale beta i sherco póki co nie dorównały nigdy ktmowi, serwisuje takie fury i moze niektore rozwiązania są lepsze od ktma, niektóre są spoko, ale czasami przegrywają jakoscią wykonania. np w becie pare razy juz miałem problem z wiązkami elektrycznymi które mega korodowały. ktmracing.fora.pl tu jest więcej życia, ale bardziej pomaranczowo 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Re: Sherco 300 2t
Nie szukam oszczędności, ale ta franca kosztowała mnie 14k XDDDDD Ziomek Drztką lata już chyba drugi rok, i kompletnie nic w niej nie zrobił. Może warto wziąć coś ze stajni KTM, tylko co. Fajnie się prezentują KTM EXC-f 350, osiągi troszkę inne niż w 450 bo moc jest przy 12k obrotów a w 450 już przy 8500k. Tylko czy 544 motogodziny na endurówkę to jest sporo czy też nie ? Do tej pory eksploatowałem motocykle tak no do 100mth, sam na sezon robiłem 120. Chyba się nie obronię przed KTM. Kolega mi też polecał ostatnio mówi " Jak do enduro to bieeer SXF 350 od 2017 roku" że to niby maszyna do enduro idealna i że będę zadowolony. Ale ja mam dość zatrzymywania się w kolejce na podjazd gdzie chłopakom włączają się wentylatory a u mnie silnik ma 2 tysiące stopni niczym w mordorze. Druga sprawa w enduro jest walka o trakcje, w kawie o trakcji to można było zapomnieć, enduro trwalsze, lepiej serwisy mierzyć w kilometrach niż w motogodzinach. Chociaż te motogodziny nie takie złe, z wypadu na 6 godzin jazdy przeważnie jest trzy. Ale naped i opony to giną w oczach przy takiej 450 wyczynówce, ale no chciałem miałem wiem co jest pięć
Henio co byś mi polecił do 20k, coś w miarę świeżego. Chodzi mi o to żeby dbać i się cieszyć z motocykla a nie jechać i sie rysać " kurde chyba sie franca grzeje, zara dźwignie czopke"
Też znam się na tym tak pół na pół, jestem operatorem kopiorki więc w tamtym temacie wiem więcej
Według mnie serwis 2t jest kupę tańszy niż 4t, kolega jeździ sx125, jemu remont zrobił dziadek z drugim dziadkiem przy bimbrze, a w 4t łolaboga rozrządy zawory wałki srałki sprężyny cuda na kiju 






- Ride Or Die
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 29/6/2016, 03:34
Re: Sherco 300 2t
mi sie zawsze wydawało ze moc jest przy kazdych obrotach ;P
540 to tak o, zwykle jak sie lubi jeździc to sie robi 100 godzin rocznie, wiec jak fura nie ma 2 lat tylko 5 to przebieg standardowy.
2T tez jest skomplikowane, własnie serwisuje SX 125, źle dobrana uszczelka pod cylindrem, i ostatnia chwila na "profilaktyczny remont' bo podejrzewam że jeden wypad i było by juz po cylindrze ( 2500 zł w plecy ) jak sie ktos nie zna na złozeniu silnika 4T to też nie zrobi poprawnie 2T. nie siedze w cenach, za 20 koła nie kupisz igły, kupił bym co sie trafi i zdecydowanie enduraka, mysle ze 350tke spokojnie dorwiesz
540 to tak o, zwykle jak sie lubi jeździc to sie robi 100 godzin rocznie, wiec jak fura nie ma 2 lat tylko 5 to przebieg standardowy.
2T tez jest skomplikowane, własnie serwisuje SX 125, źle dobrana uszczelka pod cylindrem, i ostatnia chwila na "profilaktyczny remont' bo podejrzewam że jeden wypad i było by juz po cylindrze ( 2500 zł w plecy ) jak sie ktos nie zna na złozeniu silnika 4T to też nie zrobi poprawnie 2T. nie siedze w cenach, za 20 koła nie kupisz igły, kupił bym co sie trafi i zdecydowanie enduraka, mysle ze 350tke spokojnie dorwiesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości