Åšcigacz dla poczÄ…tkujÄ…cego 600 czy 1000?
• Strona 1 z 1
Åšcigacz dla poczÄ…tkujÄ…cego 600 czy 1000?
Witam
Szukam motocykla do uprawiania sportu motocyklowego na lokalnych Polskich "torach" wyścigowych (Radom, słomczyn). Nie mam doświadczenia w jeździe po torach. Szukam motocykla na którym mogę najwięcej się mogę nauczyć, tak jak techniki jazdy ale i wpływu ustawienia zawieszenia, ustawienia przełożeń, opon na zachowanie na torze. Największy problem mam z wyborem pojemności. 600 chyba są najbardziej rozsądne, jazdy najwięcej bym się nauczył na 300, ale litry najfajniejsze ale w naszych realiach raczej bez sensu.
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
FZS 600 - 4 lata; GSF 1200S - 2 lata
- Wiek, waga, wzrost, - 30 lat; 90kg; 186 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla , w jakich udziałach procentowych? - Tor - 80%
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - kilka sesji w sezonie
- Ile gotówki masz na sam motocykl - ~15 tyś
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? - 5 tysięcy
- Jakie motocykle Ci się podobają - rozważamy sportowe
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Yamaha R6 2004-2007;Honda CBR RR; Yamaha R3; CBR 1000RR sc57
Najbardziej jestem przekonany do R6 chociaż podoba mi się sc57, z kolei CBR 600 RR ma w sobie pierwiastek Moto2.
Szukam motocykla do uprawiania sportu motocyklowego na lokalnych Polskich "torach" wyścigowych (Radom, słomczyn). Nie mam doświadczenia w jeździe po torach. Szukam motocykla na którym mogę najwięcej się mogę nauczyć, tak jak techniki jazdy ale i wpływu ustawienia zawieszenia, ustawienia przełożeń, opon na zachowanie na torze. Największy problem mam z wyborem pojemności. 600 chyba są najbardziej rozsądne, jazdy najwięcej bym się nauczył na 300, ale litry najfajniejsze ale w naszych realiach raczej bez sensu.
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
FZS 600 - 4 lata; GSF 1200S - 2 lata
- Wiek, waga, wzrost, - 30 lat; 90kg; 186 cm