Jak nie zatrzeć silnika chłodzonego powietrzem
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Jak nie zatrzeć silnika chłodzonego powietrzem
Witam, jutro wybieram sie na krótką przejażdżkę (30km w jedną stronę), wiem, że to krótki odcinek ale temperatury jutrzejsze mnie przerażają. Jakie macie rady, by nie zatrzeć silnika w upalny dzień?
- pokrywa1
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 2/6/2018, 12:27
Re: Jak nie zatrzeć silnika chłodzonego powietrzem
Ciągle mam wrażenie, że karmię trola, ale niech stracę...
Póki jedziesz, nic się nie stanie. Pęd powietrza bardzo pomaga i chłodzi komponenty do akceptowalnych temperatur. Nie rób przegazówek w korku, a jak dłużej stoisz, to wyłącz silnik.
Z tego co pamiętam, jeździsz Chinolem/Hindusem, więc nie takie temperatury już widział.
Póki jedziesz, nic się nie stanie. Pęd powietrza bardzo pomaga i chłodzi komponenty do akceptowalnych temperatur. Nie rób przegazówek w korku, a jak dłużej stoisz, to wyłącz silnik.
Z tego co pamiętam, jeździsz Chinolem/Hindusem, więc nie takie temperatury już widział.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Re: Jak nie zatrzeć silnika chłodzonego powietrzem
Nie przesadzaj po prostu i nic mu nie będzie. Jest chłodzony powietrzem, ale to do jazdy został przecież zaprojektowany
- CzesiuBrek
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 15/3/2018, 13:29
- Lokalizacja: Kraków
Re: Jak nie zatrzeć silnika chłodzonego powietrzem
Pan na górze dobrze gada
- Łukasz Pietrzak
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 31/7/2019, 11:45
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości