Kawasaki KLR 600 Remont silnika
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kawasaki KLR 600 Remont silnika
Witam. Zakupiłem wczoraj Kawasaki KLR 600 z silnikiem do remontu ponieważ przy oględzinach zauważyłem że kopci na niebiesko. Dzisiaj po odkręceniu spustu oleju okazało się że silnik był bez oleju. Zalałem nowy olej odpaliłem chmura dymu jak by odpalił granat dymny ale silnik pracuje w miarę równo moc ma.
Ma ktoś może doświadczenie z tym motocyklem i doradził by mi czy remont takiego silnika w ogóle ma sens? z tego co zauważyłem części zamiennych jest jak na lekarstwo a nawet jeśli znajdę to czy nie pochłonie mnie taki remont majątku?
Ma ktoś może doświadczenie z tym motocyklem i doradził by mi czy remont takiego silnika w ogóle ma sens? z tego co zauważyłem części zamiennych jest jak na lekarstwo a nawet jeśli znajdę to czy nie pochłonie mnie taki remont majątku?
- HipooliT
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 5/5/2019, 20:13
Re: Kawasaki KLR 600 Remont silnika
kwestia co bedzie do wymiany, moto stare mało warte wiec kazda wadzona złotówka praktycznie sie nie zwróci - odpalający czy pobierajacy duza ilosc oleju czy nie ma podobna wartośc wiec zarobku na tym nie zrobisz
oleju nie ma bo silnik go bierze, a bierze bo sie dostaje do komory spalania, drogi są 2-3 pierwsza w tym przypadku obstawiam że 100% pewna to pierscienie tłokowe, wiec juz musisz liczyc nowy tłok pewnie 500-700 zł plus jakiś szlif stówke, plus nowe uszczelki ( czasem jest szansa ze uszczelka przepuszcza olej i to 2 opcja) powiedzmy 200 zł przy okazji warto rozebrać głowice wymienic uszczelniacze zaworowe 30-50 zł ( bo tu jest 3 opcja poboru oleju ) poczyscic zobaczyc jaj kzawory, to pancerne sprzety ale róznie moze byc. jak tu ogarniesz temat to powinien przestac brać olej
ale moze byc jakas niespodzianka - zuzyty/ porysowany cylinder juz bez mozliwosci zrobienia szlifu wtedy albo uzywka albo jakas regeneracja lepsza lub gorsza. mogą dojsc zuzyte zawory, uszkodzone elementy silnika np uszkodzone łozyskowanie wałka rozrządu - ale to zawsze moze wyjśc cos takeigo
oleju nie ma bo silnik go bierze, a bierze bo sie dostaje do komory spalania, drogi są 2-3 pierwsza w tym przypadku obstawiam że 100% pewna to pierscienie tłokowe, wiec juz musisz liczyc nowy tłok pewnie 500-700 zł plus jakiś szlif stówke, plus nowe uszczelki ( czasem jest szansa ze uszczelka przepuszcza olej i to 2 opcja) powiedzmy 200 zł przy okazji warto rozebrać głowice wymienic uszczelniacze zaworowe 30-50 zł ( bo tu jest 3 opcja poboru oleju ) poczyscic zobaczyc jaj kzawory, to pancerne sprzety ale róznie moze byc. jak tu ogarniesz temat to powinien przestac brać olej
ale moze byc jakas niespodzianka - zuzyty/ porysowany cylinder juz bez mozliwosci zrobienia szlifu wtedy albo uzywka albo jakas regeneracja lepsza lub gorsza. mogą dojsc zuzyte zawory, uszkodzone elementy silnika np uszkodzone łozyskowanie wałka rozrządu - ale to zawsze moze wyjśc cos takeigo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Re: Kawasaki KLR 600 Remont silnika
Nie chcę go robić na handel tylko dla siebie więc liczę się z tym że tych pieniędzy nie odzyskam. Jeśli chodzi o dymienie to w pierwszej kolejności obstawiam wymianę tłoka z pierścieniami i uszczelniacze zaworowe i z tym raczej nie powinno być problemów bo są dostępne zamienniki. Cylinder, korba, wał już gorzej a obawiam się że mógł się przytrzeć przez brak oleju i to chyba właśnie jest moje najgorsze zmartwienie czyli brak zamienników.
- HipooliT
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 5/5/2019, 20:13
Re: Kawasaki KLR 600 Remont silnika
do kawasaki czesto oryginał jest niewiele drozszy niz zamiennik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Re: Kawasaki KLR 600 Remont silnika
Rozebrałem dzisiaj silnik i chyba remont mija się z celem. Szukałem kupić gdzieś taki silnik ale czarna magia... więc kolejne pytanie czy do ramy KLR 600 da się wsadzić jakiś inny silnik?
- HipooliT
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 5/5/2019, 20:13
Re: Kawasaki KLR 600 Remont silnika
da sie ale nie bez przeróbek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości