Zobacz wątek - Brak mocy kawasaki ninja zx6r 98

Brak mocy kawasaki ninja zx6r 98

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Brak mocy kawasaki ninja zx6r 98

Postprzez pattotsm » 26/4/2019, 12:26

Witam, problem dotyczy Kawasaki Ninja ZX6R 98 rok, mianowicie, kawa przeszła na początku sezonu serwis zostały wymieniony płytki zaworowe, regulacja i synchronizacja gaźników, nowe świece, nowy olej, filtr powietrza, filtr oleju i wiele mniej istotnych rzeczy..
Problem polega na tym, że powyżej 160km/h motocykl traci moc, zaczyna lekko szarpać i dziwnie "pierdzieć" coś w stylu chopera, maneta na opór i o wyższej prędkości nie ma mowy, później problem ten utrzymuję się ok. 8-10 minut, nawet przy prędkości 60km/h cięzko mu się wkręcić na wyższe obroty mimo tego, że manetka na full, "pierdzenie" dalej się utrzymuje. Kiedyś miałem podobny problem po upadku z motocykla, lecz pojawiał się przy prędkości ok. 70km/h - przyczyną było wysunięte magneto. Jeśli ktoś zna problem i jest w stanie mi podpowiedzieć co może być tego przyczyną proszę o wiadomość. Pozdrawiam!
pattotsm
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26/4/2019, 12:12


Re: Brak mocy kawasaki ninja zx6r 98

Postprzez ChaoticBiker » 3/5/2019, 08:47

Brzmi to jak problem z paliwem. Cos gdziesz szwankuje i nie dostarcza wystarczajacej ilosci wachy. Starcza do spokojnej jazdy, ale przy odkreceniu wypala to co siedzi w przewodach i gaznikach, a potem za malo wplywa z baku, i moto ma problem dopoki znowu sie komory gaznikow nie wypelnia paliwem.

Proponuje sprawdzic:
1. pompe paliwa,
2. nastepnie kranik - czy jest odkrecony (raz z serwisu moto wrocilo mi z kranikiem odkreconym na "polowe")
3. przewody podcisnienia idace do kranika - musza dobrze siedzec, byc drozne i SZCZELNE
3. znowu kranik - tym razem rozebrac trza go, i zobaczyc membrane, ktora puszcza paliwo - jakiekolwiek nawet najdrobniejsze rozdarcie czy dziurka kwalifikuje ja do wymiany.

Tyle na poczatek.
Avatar użytkownika
ChaoticBiker
Stary Wyjadacz
 
Posty: 706
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
Lokalizacja: Edinburgh



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr