Brak mocy kawasaki ninja zx6r 98
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Brak mocy kawasaki ninja zx6r 98
Witam, problem dotyczy Kawasaki Ninja ZX6R 98 rok, mianowicie, kawa przeszła na początku sezonu serwis zostały wymieniony płytki zaworowe, regulacja i synchronizacja gaźników, nowe świece, nowy olej, filtr powietrza, filtr oleju i wiele mniej istotnych rzeczy..
Problem polega na tym, że powyżej 160km/h motocykl traci moc, zaczyna lekko szarpać i dziwnie "pierdzieć" coś w stylu chopera, maneta na opór i o wyższej prędkości nie ma mowy, później problem ten utrzymuję się ok. 8-10 minut, nawet przy prędkości 60km/h cięzko mu się wkręcić na wyższe obroty mimo tego, że manetka na full, "pierdzenie" dalej się utrzymuje. Kiedyś miałem podobny problem po upadku z motocykla, lecz pojawiał się przy prędkości ok. 70km/h - przyczyną było wysunięte magneto. Jeśli ktoś zna problem i jest w stanie mi podpowiedzieć co może być tego przyczyną proszę o wiadomość. Pozdrawiam!
Problem polega na tym, że powyżej 160km/h motocykl traci moc, zaczyna lekko szarpać i dziwnie "pierdzieć" coś w stylu chopera, maneta na opór i o wyższej prędkości nie ma mowy, później problem ten utrzymuję się ok. 8-10 minut, nawet przy prędkości 60km/h cięzko mu się wkręcić na wyższe obroty mimo tego, że manetka na full, "pierdzenie" dalej się utrzymuje. Kiedyś miałem podobny problem po upadku z motocykla, lecz pojawiał się przy prędkości ok. 70km/h - przyczyną było wysunięte magneto. Jeśli ktoś zna problem i jest w stanie mi podpowiedzieć co może być tego przyczyną proszę o wiadomość. Pozdrawiam!
- pattotsm
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 26/4/2019, 12:12
Re: Brak mocy kawasaki ninja zx6r 98
Brzmi to jak problem z paliwem. Cos gdziesz szwankuje i nie dostarcza wystarczajacej ilosci wachy. Starcza do spokojnej jazdy, ale przy odkreceniu wypala to co siedzi w przewodach i gaznikach, a potem za malo wplywa z baku, i moto ma problem dopoki znowu sie komory gaznikow nie wypelnia paliwem.
Proponuje sprawdzic:
1. pompe paliwa,
2. nastepnie kranik - czy jest odkrecony (raz z serwisu moto wrocilo mi z kranikiem odkreconym na "polowe")
3. przewody podcisnienia idace do kranika - musza dobrze siedzec, byc drozne i SZCZELNE
3. znowu kranik - tym razem rozebrac trza go, i zobaczyc membrane, ktora puszcza paliwo - jakiekolwiek nawet najdrobniejsze rozdarcie czy dziurka kwalifikuje ja do wymiany.
Tyle na poczatek.
Proponuje sprawdzic:
1. pompe paliwa,
2. nastepnie kranik - czy jest odkrecony (raz z serwisu moto wrocilo mi z kranikiem odkreconym na "polowe")
3. przewody podcisnienia idace do kranika - musza dobrze siedzec, byc drozne i SZCZELNE
3. znowu kranik - tym razem rozebrac trza go, i zobaczyc membrane, ktora puszcza paliwo - jakiekolwiek nawet najdrobniejsze rozdarcie czy dziurka kwalifikuje ja do wymiany.
Tyle na poczatek.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości