Zobacz wÄ…tek - Yamaha MT125 - jako pierwszy motocykl?
NAS Analytics TAG

Yamaha MT125 - jako pierwszy motocykl?

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Yamaha MT125 - jako pierwszy motocykl?

Postprzez lukaslukas64 » 18/3/2019, 22:40

Dzień dobry,
nigdy nie jeździłem moto, po za jakimiś epizodami na 50cc. Chce zakupić MT125, bo ceny rocznika 16 czy 17 są przystępne. Naoglądałem się filmików na YT o pierwszym moto i polecali coś lekkiego z dużym skokiem.
Ten motocykl waży 140kg, a więc nie za dużo. Skok też spoko - 130mm.

Mam 189cm wzrostu, dlatego nie wiem jak się na niego wpasuje, by od samego początku nie nauczyć się złych nawyków. Jestem szczupłą osobą, bez wielkiej siły.

Jak zrobi się cieplej, to zamierzam pójść na kurs motocyklowy do jakieś szkoły doskonalenia jazdy, bo tak jak wspomniałem, jestem laikiem.

Co myślicie o tym?
Na taki kurs warto iść?
lukaslukas64
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/3/2019, 22:28


Re: Yamaha MT125 - jako pierwszy motocykl?

Postprzez seraph » 19/3/2019, 13:45

Motocykl jak motocykl. Czemu niby nie mógłby być pierwszy? 140 kg to wcale nie jest tak mało jak na 125cc, ale wysokość siedziska tej Yamahy - 810 mm to jest praktycznie idealnie pod Twój wzrost, bo będziesz stawał na niemal prostej nodze. Jak się jest wysokim to trzeba się pogodzić niestety z tym, że mały motocykl nigdy nie zdominuje sylwetki, że tak powiem.
Na kurs doskonalenia zawsze warto iść i to nie tylko w przypadku motocykla, ale i samochodowy by się większości kierowców przydał. Ja mam cały sezon na 125cc za sobą, a i tak pewnie na takim kursie okaże się, że w sumie to jeszcze nic nie umiem.
seraph
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 21/6/2018, 14:25


Re: Yamaha MT125 - jako pierwszy motocykl?

Postprzez lukaslukas64 » 19/3/2019, 14:31

Po weekendzie podjadę do Yamahy w Krakowie i przymierzę się do MT. Przy okazji zakupie strój z kaskiem.