Zobacz wątek - Docieranie motocykla
NAS Analytics TAG

Docieranie motocykla

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Docieranie motocykla

Postprzez Pabllllo » 1/5/2008, 16:56

Witam!
Natknolem sie ostatnio na artykol pod linkiem
about3145.html&highlight=docieranie+motoman
ciekaw jestem jakie sa wasze opinie ? ostro czy lagodnie
Pozdrawiam Pawel
YZF-R6 '07
Avatar użytkownika
Pabllllo
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 5/3/2008, 17:00
Lokalizacja: jeszcze nie wiem / TSZ


Postprzez jasql » 1/5/2008, 17:40

Wpisz w wyszukiwarke tytul twojego tematu.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn


Postprzez suley » 1/5/2008, 21:10

ja docierałem swojego 2T ostro i polecam to rozwiązanie. Tylko bez przesady z tym ostro, trzeba się dostosować do pewnych zasad i heyah. Poza tym kto normalny wlecze się 500 albo 1000km i nie kusi go by otworzyć ogień. :twisted:
Avatar użytkownika
suley
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53

Postprzez simonw » 2/5/2008, 01:29

Gwoli scisloci, to mnie przekonuje. Dodatkowo przekonuje mnie wypowiedz Evila - stali i starzy bywalcy wiedza iz mozna mu spokojnie wierzyc we wszystko co napisze o mechanice (nie podam dla kogo pracuje - no ale... widac efekty). Zreszta jesli ktos ma kalendarz Scigacz 2008 proponuje zagadke - poszukanie sladu Evila na nim :)

Lovtza tez nieco pojezdzil, a co do samochodow - owszem jest roznica miedzy docieranym tradycyjnie a sposobem MotoMana. Mialem porownanie 2 punciaków jezdzonych przez 2 osoby dramatycznie wrecz inaczej. Nie wierzylem w takie mity jak docieranie na szybko, zamulanie etc... jednak inaczej chodzily oba silniczki i jestem sklonny podpisac sie pod metoda MotoMana.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Inku » 2/5/2008, 10:34

Ostro. Poszukaj na forum, Adam M. dokładnie opisywał sposób docierania.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez Adam M. » 2/5/2008, 19:17

Tylko nie na tym a Forum Motocyklistow.
Dalem nawet filmik zrobiony mojej BSA, po docieraniu sposobem "klaycznym" i ostro ( a wlasciwie mocno byloby lepszym wyrazem ).

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez wgp » 23/6/2008, 16:46

Znalazł ktoś może ten temat Adama M. ? Bo szukam od pół godziny i nie mogę znaleźć. Wybaczcie :roll:
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez Adam M. » 23/6/2008, 17:26

Nie to forum - temat o docieraniu jest na Forum Motocyklistow.

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez wgp » 23/6/2008, 21:25

Wiem wiem wyczytałem z poprzedniego posta... tam właśnie szukałem ale ok poszukam dalej jutro. Myślałem że ktoś sobie dodał do 'ulubionych' czy coś... no ale spoko no problem może kiedyś wyszukam :wink:
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez malovix » 22/8/2008, 11:18

Siema tydzień temu kupiłem Honde CBR 125 4t i tak trochę na docieraniu przesadziłem pierwsze 300km naprawdę oszczędzałem ja do 6tys obr później od czasu do czasu dawałem jej trochę po obrotach czasami nawet do 11;/ gdy było jakieś 400km sprawdziłem v-max ale dalej docierałem tylko coraz częściej zdarzało sie dać więcej gazu w tej chwili mam 500km i nie wiem jakie mogą być skutki takiego mojego docierania dalej jeżdżę tak do 6-7tys obr ale co jakiś czas daje bardziej po obrotach po przeczytaniu kilku artykułów zastanawiam sie czy sam sobie nie popsułem nowego motoru? co o tym myślicie? czy to moje docieranie może wpłynąć na moc i żywotność silnika? Mam sie obawiać ze będzie coś nie tak z nim za niedługo? Aha temperatura ani razu nie przekroczyła normy przy której włącza sie wentylator raz sie włączył wentylator w korku...
malovix
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22/8/2008, 11:15
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez Grubas » 22/8/2008, 12:54

Przy takich sprawach można podejść jak do wiary. Bo w końcu kto kupi 20 identycznych maszyn, podzieli na 2 grupy sprawdzi te metody?.......

Więc wszystko opiera się na wierze. A, że stare wygi wierzą to niestety nie jest argument.

Co do pierwszego pytania, są takie firmy: producenci silników.
Ale do rzeczy. Zastanówcie się co jest prostsze, bardziej prawdopodobne itd.

1) Że producent, który stara sie o jak najlepsze osiągi swojego produktu kłamie w instrukcji i w ten sposób obniża moc i trwałość swoich produktów
1a) że ściema stała sie popularna i każdy ją cytuje bo jest kontrowersyjna

2) Lepiej wykroić coś na frezarce, czy innej obrabiarce,
2a) czy liczyć, że użytkownik da w palnik i pierścienie się lepiej ułożą

3) Lepiej jest nanieść na gładź cylindra warstwę odpowiedniego związku chemicznego w kontrolowanym procesie produkcji lub na hamowni również w kontrolowanych warunkach
3a) Czy liczyć, że użytkownik da w palnik odpowiednio mocno, w odpowiednim momencie, przy odpowiednim oleju, przy odpowiednio nagrzanym silniku, przy odpowiedniej temperaturze i wilgotności powietrza, przy odpowiednim obciążeniu....

itd, itp. Wierzyć można we wszystko. Na płocie pisało DUP* , chciałem pogłaskać i mi drzazga weszła.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr