Problem z CBR F4i 2002
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Problem z CBR F4i 2002
Witam!!!
Mam Honde CBR F4i z 2002 i mam następujący problem, otóż od jakiegoś czasu przy odkręceniu manetki, coś jakby "buczy"... Podjechałem do serwisu i stwierdzili ze to rozrząd, sugerują wymianę łańcuszka rozrządu, ponieważ na napinaczu nie idzie go wyregulować, moje pytanie brzmi czy jest to możliwe przy przebiegu 23 000??? i jeżeli tak to czym jest to spowodowane ??? Jaki jest ewentualny, przybliżony koszt jego wymiany (robocizna + części)??? I czy np . wyciągnięcie sie owego łańcuszka może być spowodowane "przegazówkami na biegu jałowym??? Pozdrawiam i czekam na ODPOWIEDZI !!!!
Mam Honde CBR F4i z 2002 i mam następujący problem, otóż od jakiegoś czasu przy odkręceniu manetki, coś jakby "buczy"... Podjechałem do serwisu i stwierdzili ze to rozrząd, sugerują wymianę łańcuszka rozrządu, ponieważ na napinaczu nie idzie go wyregulować, moje pytanie brzmi czy jest to możliwe przy przebiegu 23 000??? i jeżeli tak to czym jest to spowodowane ??? Jaki jest ewentualny, przybliżony koszt jego wymiany (robocizna + części)??? I czy np . wyciągnięcie sie owego łańcuszka może być spowodowane "przegazówkami na biegu jałowym??? Pozdrawiam i czekam na ODPOWIEDZI !!!!
- elnino1981
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 29/4/2008, 16:06
- Lokalizacja: Poznań
Do końca pewny przebiegu nie jestem, moto mam 3 sezon i do tej pory nie robiłem przy nim kompletnie nic... (oczywiście prócz przeglądów okresowych) Nie wiem już, co o tym myśleć, może spowodowane złą eksploatacją!!! Dodam jeszcze, że to całe buczenie pojawiło się, zaraz po tym jak odebrałem moto z przeglądu (regulacja zaworów, wymiana oleju i płynów, oraz świec zapłonowych)... nie wiem co o tym myśleć...
- elnino1981
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 29/4/2008, 16:06
- Lokalizacja: Poznań
Re: Problem z CBR F4i 2002
elnino1981 napisał(a):Witam!!!
Mam Honde CBR F4i z 2002 i mam następujący problem, otóż od jakiegoś czasu przy odkręceniu manetki, coś jakby "buczy"... Podjechałem do serwisu i stwierdzili ze to rozrząd, sugerują wymianę łańcuszka rozrządu, ponieważ na napinaczu nie idzie go wyregulować, moje pytanie brzmi czy jest to możliwe przy przebiegu 23 000??? i jeżeli tak to czym jest to spowodowane ??? Jaki jest ewentualny, przybliżony koszt jego wymiany (robocizna + części)??? I czy np . wyciągnięcie sie owego łańcuszka może być spowodowane "przegazówkami na biegu jałowym??? Pozdrawiam i czekam na ODPOWIEDZI !!!!
jeżeli przebieg moto jest prawdziwy to wymiana napinacza rozrządu załatwi sprawę w 100% a po drugie cbr tak ma juz z tymi napinaczami
- P-iotras
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 30/3/2008, 01:05
Re: Problem z CBR F4i 2002
P-iotras napisał(a):
jeżeli przebieg moto jest prawdziwy to wymiana napinacza rozrządu załatwi sprawę w 100% a po drugie cbr tak ma juz z tymi napinaczami
Problem dosc awaryjnych hydraulicznych napinaczy rorzadu zostal wyeliminowany juz pod koniec produkcji modelu F3, wiec prosze nie pisac, ze ten typ tak ma. W F4i zastosowany jest o ile sie nie myle napinacz mechaniczno-hydrauliczny.
Dzwiek konczacego sie lancuszka rorzadu to charakterystyczne szuranie przy okreslonym zakresie obrotow. Po prostu nie bardzo rozumiem co autor chcial powiedziec przez "buczenie" - calkiem mozliwe, ze problem lezy gdzie indziej.
Napisales, ze problem pojawil sie po odbiorze motocykla z serwisu. Wydaje, mi sie, ze ktos popelnil karygodny blad podczas regluacji zaworow i za przeproszeniem spieprzyl cos przy rozrzadzie, wskutek czego wyciagnal sie lancuszek. Dlatego na twoim miejscu zmienilbym najpierw serwis a w tamtym zlozyl reklamacje. Jezeli rzeczywisicie jest to lancuszek to koszt wynosi okolo: 300-400zl lancuszek + 150 zl robocizna - czyli jeszcze tragedii nie ma, aczkolwiek zawsze jest to jakis grosz. Jezeli uszkodzeniu ulegl takze napinacz to wydatek kolejnych 400zl.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
My F1 światło nadchodzi, gdy jestem w 5. biegu i tak na wysokich obrotach, gdy zaświeci się na rower wycina do i puść gaz, zrobił to o 3 lub 4 razy .. był problem z moim czujnika kąta bankowe poprzednio, tak i ominąć nie, pewien, czy to ma coś wspólnego z tym, również rynku wtórnym spalin Hindle i dowódca moc .. proszę o pomoc
Wedding Hairstyles (otwórz link)



Wedding Hairstyles (otwórz link)
Ostatnio edytowano 22/7/2011, 12:57 przez backlashforblow, łącznie edytowano 1 raz
brad jordan
- backlashforblow
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 13/7/2011, 07:15
- Lokalizacja: usa
Kolega widzę użył googla:
My F1 light comes when I'm in 5th race, and so at high speed when the lights on your bike and cut to release the gas, he did it for 3 or 4 times .. was a problem with my previous bank angle sensor, so do not miss, sure it has something to do with this, the secondary market and Hindle exhaust power commander .. please help
My F1 light comes when I'm in 5th race, and so at high speed when the lights on your bike and cut to release the gas, he did it for 3 or 4 times .. was a problem with my previous bank angle sensor, so do not miss, sure it has something to do with this, the secondary market and Hindle exhaust power commander .. please help
V rulez.
-
Kohelet - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 27/4/2010, 08:32
- Lokalizacja: SP1 / wrocek
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości