Zobacz wątek - KREW POTRZEBNA - Wrocław - ul. Czerwonego Krzyża 5-9

KREW POTRZEBNA - Wrocław - ul. Czerwonego Krzyża 5-9

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

KREW POTRZEBNA - Wrocław - ul. Czerwonego Krzyża 5-9

Postprzez Alonzo » 29/4/2008, 13:16

W imieniu Karola Wójcika:

potrzebna jest krew dla mojego kolegi ktory w sobote 26.04.2008r. mial wypadek motocyklowy.... ;/ lezy w szpitalu w ciezkim stanie w spiaczce. potrzebna jest krew poniewaz ma krwotok wewnetrzny i ciagle jest dostarczana. BARDZO PROSZĘ!!! o ukazanie informacji na portalu.: POTRZEBNA KREW!!!! Młody chłopak miał wypadek, jest w bardzo ciężkim stanie walczy o życie potrzebuje krwi ponieważ jest mu na bieżąco dostarczana z powodu krwotoku wewnętrznego jeżeli możesz pomóc: Krew trzeba oddać w stacji krwiodawstwa przy ul. Czerwonego Krzyża 5-9 (boczna Bujwida) czynne od 7,30 do 18,00 we Wrocławiu. Krew oddajemy dla Michała Chrzczanowicz - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Wrocław, ul.Kaminskiego 73a. Proszę zabrać z sobą dowód osobisty. Dziękuje za pomoc i przekazanie tej informacji dalej. Bardzo proszę i zgory dziekuje w imieniu Michała

grupa krwi jest bez róznicy. wystarczy oddac krew a oni ja zamieniaja na ta co potrzebuje Michał. poiprostu musi im sie zgadzac ilość nie grupa.
Ostatnio edytowano 6/5/2008, 23:04 przez Alonzo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Alonzo
Administrator
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29/8/2005, 21:43
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez siekier » 29/4/2008, 16:05

Kłamstwo. Chlopak dostanie dokladnie tyle krwi ile bedzie potrzebować, NIGDY (!) lekarz nie uzależnia przetaczania krwi potrzebującej osobie od tego ile na niego zostanie krwi oddanej w stacji krwiodawstwa. Jak jej tam zabraknie - ściągną krew z innego województwa. Można to nazwać "akcją propagandować" . Niemniej - świadomi tego że Twoja krew faktycznie może komuś uratować życie (czy to koledze motocykliście czy też pijakowi ktory krwawi z wrzodów żołądka) warto ją oddawać do czego wszystkich gorąco namawiam. I mam nadzieję że chłopak z tego wyjdzie i wszystko będzie u niego w porządku za jakiś czas.
Pozdrawiam wszystkich!
<< FZ6'04 >>
Avatar użytkownika
siekier
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 29/7/2007, 15:34
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Alonzo » 29/4/2008, 17:05

Ja się nie znam. Proszą, to przekazuję.
_________________
Nieoficjalna mapa forumowiczów scigacz.pl -> MAPA (otwórz link)
w sprawie dodania kontakt na priv z user-rem maciek.046
Avatar użytkownika
Alonzo
Administrator
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29/8/2005, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tomek1 » 6/5/2008, 23:03

Przekazuję ostatnią informację na temat wypadku:

dzieki za pomoc. ;) Michal juz sie obudzil ;) najgorsze operacje za nim ;) jeszczwe bedize kilka i krew bedzie .. ponad 50 osob oddalo krew.

Takie informacje, że 50 osób zainteresowało się losem są naprawdę budujące. Brzmi to trochę głupio, ale wsiadając na moto człowiek nie czuje się sam...
Tomek1
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:41

Postprzez simonw » 6/5/2008, 23:41

dokladnie!
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez InSiDe » 7/5/2008, 00:02

Natomiast pieprzone łańcuszki które będą krążyć po sieci jeszcze dobre miesiące (jeśli nie lata) już takie budujące nie są. Bo pomagać to trzeba z głową (a nie jak obsrany Bono czy inny strup).
Jak pisał Siekier, przetaczanie czy podawanie krwi bądź preparatów krwiopochodnych nie jest w żaden sposób reglamentowane. Wszelkie wakacyjne histerie, jak to krwi gdzieś tam nie ma to raczej zapalone żółte światło niż realnie puste lodówki. Równie głupie jest oddawanie krwi na kogoś konkretnego z wyżej wymienionych powodów.
Oddawanie krwi natomiast jako takiej jest akcją szczytną i chwalebną. Jeśli do kogoś nie trafiają argumenty natury moralnej to niech pomyśli w czysto merkantylny sposób. Dostaniesz parę czekolad, darmowe badania krwi (obejmujące badania za które w innych wypadkach trzeba by zapłacić na przykład dotyczące zakażenia wirusem HIV czy HCV) a po pewnym czasie nawet darmowe przejazdy MPK. Co więcej, wiele ośrodków medycznych (czy raczej lekarzy tam pracujących) uprzywilejowuje honorowych dawców krwi.
//Twoja ignorancja czy moja pycha, sam tego dobrze nie wiem...
Avatar użytkownika
InSiDe
Świeżak
 
Posty: 448
Dołączył(a): 23/9/2006, 11:37
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez simonw » 7/5/2008, 00:11

to ja sie tylko podczepie z jedna informacja.

Jak pewnie wiecie, Dormarcia koordynowala motocyklowy bank krwi - na pytanie o wroclaw (dolny slask) ja wyrazielm chec pomocy jednakze nie moge znalezc drugiej osoby (a min 2 byly by potrzebne). Szanowny przedmowca, wspolimiennik jest zbyt zarobiony - slyszalem i mignelo mi iz ElComendante mogly pomoc. Jesli chcemy wspolnie sie spotykac we wro, oddajac krew - bardzo prosil bym o kontakt mail / pw celem jakiegos sformalizowania naszego banku krwi dla dolnego slaska.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez motoman » 7/5/2008, 00:16

Hehe mnie tam wypadek Michała skłonił aby pierwszy raz oddać krew no i co tu dużo mówić... całkie ciekawe przeżycie:D hehe...no i jest satysfakcja:) a akcja była spora bo znajomi wzieli sie w garść i szli grupami (prawdziwe naloty:D) panie w rckik az sie smialy bo juz znaly wszystkie dane tylko było: "to dla michałka bedzie" hehe:P ale to "pospolite ruszenie" spodobało mi się. Jest natomiast jeden minus. Osoba która oddała krew bynajmniej teoretycznie na 2 miesiace jest wyłączona jeżeli chodzi o możlwiość oddania krwi, także jak będzie wiecej "chętnych" ('cyklistów - wampirów) na cudzą krew to w koncu i tych motocyklistow zabraknie do zbiórki;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr
cron