Zobacz wątek - prezent:)
NAS Analytics TAG

prezent:)

O wszystkim
_________

prezent:)

Postprzez stokrotka1777 » 25/4/2008, 22:39

Mój chłopak marzy o motorze niestety mnie nie stać by kupić go na urodziny. Chciałabym zaprosić Go na jakiś zjazd motocyklowy ale który bedzie się obywał we Wrocławiu albo kupić koszulkę ze ścigaczem ( motorem nie napisem). Albo coś jeszcze innego co mogłoby mu sprawić przyjemność i związane było ze ścigaczem. Czy moglibyście pomóc w podaniu jakiegoś pomysłu oraz imprezy które odbywających się we Wrocławiu w Maju (daty i godziny)? Z góry dziękuje.
stokrotka1777
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25/4/2008, 22:32


Postprzez Kedar-88 » 25/4/2008, 22:56

kup mu kask, czy rękawice......i powiedz że reszta kompletu do tego po ślubie 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez spazz » 26/4/2008, 06:20

zdrajca!
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Kedar-88 » 26/4/2008, 08:50

nie spazz wręcz przeciwnie...każdy normalny mężczyzna jak usłyszy o ślubie to już go niema 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez turboponczek » 26/4/2008, 09:59

tej żadnych ślubów.. jak juz to cywilny 8)

ja bym mu pocisnął jakis gadżet THE DOCTOR

http://www.allegro.pl/item347164604_tsh ... r_zxr.html
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez SzpiceR » 26/4/2008, 10:14

niewiem czy sie smiac czy co... jak powaznie mysli mo motocyklach to napewno nie mowi "scigacze" a jak kupuje sprzeta to kup mu czesc garderoby np. dobre rekawice z alpinki :D
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez falconiforme » 26/4/2008, 17:15

A może książkę?
Np. "Motocyklista Doskonały"
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Labiss » 26/4/2008, 17:44

Spalonego laczka do pokoju na ścianę. :D Dam ci za free !
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Inku » 27/4/2008, 09:09

Zgadzam się, książka "Motocyklista doskonały" będzie świetnym prezentem.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez Kedar-88 » 27/4/2008, 10:00

Labiss napisał(a):Spalonego laczka do pokoju na ścianę. :D Dam ci za free !


to nawet nie było by takie głupie..tanie i efektywne 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez gmasluch » 27/4/2008, 10:40

Inku napisał(a):Zgadzam się, książka "Motocyklista doskonały" będzie świetnym prezentem.


Popieram. Przeczytałem niedawno i polecam wszystkim jeżdżącym na 2oo - bardzo dobra książka.
Grzesiek
Suzuki GSX 600F '00
Avatar użytkownika
gmasluch
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/12/2007, 13:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez turboponczek » 27/4/2008, 11:06

ha, znów sie zmył jednopostowy prowokant
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez CalibraHunter » 27/4/2008, 11:06

Jestem za ksiazka. Tez dostalam ja w prezencie i sprawila mi ogromna przyjemnosc. Ewentualnie tego laczka od Labissa :D:D:D Hehe ja zamawiam wycinek dl. 40cm!! :lol:
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez Labiss » 27/4/2008, 19:56

Patty chcesz spalonego laczka to wystawię na aukcję za 1 zł. :D :D :D
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez zdzichu123 » 27/4/2008, 20:31

A to podstepniak, a mial dac za Free :D Polak potrafi zakręcic. Hehe
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250

22.10.08 ====> Zdałem Prawko :)
Avatar użytkownika
zdzichu123
Bywalec
 
Posty: 869
Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez turboponczek » 27/4/2008, 20:52

1zł - to cena wywoławcza zdzichu :D
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez MadboY » 27/4/2008, 21:49

jak cos to jutro tez bede w posiadaniu spalonego kapcia, bo jestem umowiony na zalozenie nowych - no i wiadomo, ze trzeba dokonac obrzadku :twisted:
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez CalibraHunter » 27/4/2008, 22:12

Ja wyszlam z zalozenia, ze jesli masz jeszcze jakies oponki to lepiej je sobie na czarna godzine zostawic - jakbys nowa poszarpal a nie mial kasy na nastepna. Wazne tylko, zeby te "stare" nie byly juz slickami :D

Serio, mysle, ze to dobre rozwiazanie. Bo w takiej sytuacji (opona do wywalenia i brak kasy) zakladasz "tymczasowo" stara i smigasz. W przeciwnym wypadku szpeja do garazu i adios amigos.

Labiss, potrzymaj tego spalonego laczka, zglosze sie po niego w przyszlym miesiacu :D:D:D I namow Adamka zeby mi ten wal korbowy od Rometa za darmoche opchnal :lol:

PS. Mam juz kierunek od gixera, owiewke, komplet swiec, manetke, dzwignie hamulca przedniego, tarcze hamulcowa, zebatke napedowa tylna i jakas mala zebateczke od ogarka. I klucz do sruby od kola. I kalendarz scigacza :lol:
Ostatnio edytowano 27/4/2008, 22:15 przez CalibraHunter, łącznie edytowano 1 raz
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez eristof » 27/4/2008, 22:12

http://www.******/index.php? ... aebf0a5f85
Tu znajdziesz ciekawe upominki od kapci ścigaczy po klapę na sedes:) możesz też mu upiec ciastka w kształcie motocykli, do których foremki zamówisz na powyższej stronie.
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez CalibraHunter » 27/4/2008, 22:17

ŁOOOOOO :lol:
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr