Zobacz wÄ…tek - Kymco zing 125 czy jakas mniejsza 50/80ka - na 1szy motor?
NAS Analytics TAG

Kymco zing 125 czy jakas mniejsza 50/80ka - na 1szy motor?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kymco zing 125 czy jakas mniejsza 50/80ka - na 1szy motor?

Postprzez qmis » 31/8/2006, 18:54

Witam!

Od jakiegos czasu chodzi mi po glowie marzenie kupna motoru, czoperka. Dopiero jednak ostatnio dowiedzialem sie o mozliwosci przebicia 80ki czy 125ki na motorower i braku koniecznosci prawka. Chcialbym sie jednak wiecej dowiedziec. Zdaje sobie sprawe ze to pytanie wlasciwie o 1szy motor,od tego jest osobny temat...ale mi chodzi o konkretne marki.

A teraz, pozwolcie, pytania!

1) Rozmawialem wczoraj ze znajomym motocyklista, choc siedzacym w scigaczach. Jak mu powiedzialem ze mysle o Kymco sklal mnie nieziemsko. Twierdzil ze chinszczyzny sie nie kupuje, zwlaszcza jesli chodzi o czopery, bo jest diabelnie wadliwa i sie sypie co chwila. Chcialbym o tym wiecej uslyszec, jakie macie zdanie o Kymco zing 125?

2) Jesli nie Kymco zing 125, to jaka marka z 125tek? Jestem niestety dosc ograniczony finansowo bo motor sam bede sobie fundowal a nadal sie ucze, wiec w gre wchodzi cos, co moglbym predzej czy pozniej dostac na jakichs ofertach za ok 2000... +/-

3) Ow znajomy doradzal Aprilie Red Rose 50 albo 80 albo Gilera 50. Co mozecie powiedziec o tych markach? Jak wygladaja finansowo w porownaniu z moim wymarzonym kymco? I jak jakosciowo w porownaniu z nim?

4) Widzialem dzis na ebay'u stosunkowo tanie motory, chocby Kymco 125 za 400 euro (http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting) .
Ceny wydaja sie tam duzo atrakcyjniejsze. Jednak czy sa jakies inne problemy organizacyjne/finansowe przy takim sprowadzaniu z niemiec? Slyszalem gdzies bowiem ze z Niemiec przesylaja od razu do Polski dokumenty maszyny, wiec trzeba zapomniec o przebiciu na motorower. Prawda to?

5) I ostatnie: Jakie sa konsekwencje takiego przebicia na motorower i jak to wyglada w praktyce? Co o tym sadzicie? Sa roznice w takim procederze przy 80 i 125kach?

Z gory dziekuje za pomoc. Prosil bym o wypowiedz kilka osob - bym mial odniesienie z kilku perspektyw.
qmis
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31/8/2006, 15:09


Postprzez HANS » 31/8/2006, 19:04

Ja proponuję Hondę rebel 125 Suzuki maraudera 125 albo Yamachę Virago 125 ale będziesz musiał "troszkę" dozbierać do tej sumki którą posiadasz :D. A kolega ma rację z chinskich żeczy to dobre są tylko podkoszulki :D :D :D !! Pozdro
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów


Postprzez qmis » 31/8/2006, 23:52

Jak ja nie znosze slyszec rzeczy ktorych nie chce :-P

A czy owe motory da sie przebic tak jak Kymco na motorower?

I prosilbym znawcow o odpowiedzi takze na inne pytania, jak i na to :-)

Pozdrawiam.
qmis
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31/8/2006, 15:09

Postprzez qmis » 2/9/2006, 19:05

No...Pomoze ktos jeszcze?
qmis
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31/8/2006, 15:09

Postprzez cosmoss@poczta.onet.pl » 14/9/2006, 20:22

Po pierwsze primo Kymco nie jest chińszczyzną tylko tajwan,po drugie primo ja mam 125 i fakt,nie jest to szczyt marzeń,ale właśnie pierwszy po latach bezruchu..dla przypomnienia...wiadomo po jednym dwóch sezonach pójdzie dalej...ale dla początkującego,czemu nie,koszt zakupu niewielki,części od Hondy (kiedyś były na licencji Hondy)....
Avatar użytkownika
cosmoss@poczta.onet.pl
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14/9/2006, 20:04

Postprzez dosiek77 » 15/9/2006, 08:29

Ja miałem tajwanski skuter na licencji Hondy, pasek leciał co 1000 kilosów, a w serwisie to byłem na ty ze wszystkimi. Tragedia-nie kupować!
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: Mokotów



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê