Zobacz wątek - wszystko o cbr 600 f1

wszystko o cbr 600 f1

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

wszystko o cbr 600 f1

Postprzez djshave » 23/4/2008, 10:39

Tak jak w temacie. Piszcie wszystko o tym modelu. Awaryjność, typowe usterki, koszty napraw, spalanie, czy warto kupic, najczęstsze problemy, przebiegi, osiągnięcia i wszystko inne co wam przyjdzie do głowy. Szukałem na forum ale ogólnie posty ograniczaja sie tylko do tego ze cos mi sie popsuło pomocy... czekam na wasze odpowiedzi i pozdrawiam :D




ps. (do modów) przydałaby sie taka opcja w zakladce szukaj zeby wpisując daną fraze do wyszukania mozna było zaznaczyc "szukaj tylko w tytułach" poniewaz przeszukujac wszystkie wiadomosci od uzytkowników w danych tematach mamy potem w wynikach wyszukiwania ponad 200 tematów a nic konkretnego. mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodziło :mrgreen: pozdrawiam
djshave
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7/4/2008, 11:28


Postprzez pablomotors » 23/4/2008, 16:11

Moim skromnym zdaniem nie warto już kupować f1.
Przestarzała sylwetka i osiągi słabe. Lepiej sobie dołóż
do f2i masz młodszy rocznik lepsze osiągi a o wyglądzie nie wspomnę w porównaniu do f1.
pozdr

A tak poza tym to poczytaj

http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,600F,1210.html
Ostatnio edytowano 23/4/2008, 16:22 przez pablomotors, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez elco » 23/4/2008, 16:22

Ten motocykl to juz wechikul czasu. Maszyna dla koneserow, ktora poruszaja sie juz tylko nieliczni i w zwiazku z tym mysle, ze nie znajdziesz tutaj osoby, ktora moglaby ci napisac wszystko o tym motocyklu.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez djshave » 23/4/2008, 20:14

czytałem tamten artykuł nawet kilka razy :) o to kaman ze nie mam za duzo hajsu :P planowałem kupic sobie to na poczatek a za rok moze juz f3 ale no zobaczymy. pozdrawiam
djshave
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7/4/2008, 11:28

Postprzez jasql » 23/4/2008, 20:53

Jak brac to tylko od PC23. Osluchac dobrze silnik, i przejechac sie okolo 30-40km/h na jedynce (bardzo dobrze slychac rozrzad (typowa usterka, dotyczy rowniez nowszych modeli). Oprocz tego ma troche slabe sprzeglo. Jezeli sa zalozone przewody w oplocie to hamulce sa nawet znosne ( w moim nie mialem i klamka byla lekko miekka).
Nie nalezy zakladac wiekszego niz podaje producent (110/80-17 przod i 130/80-17 tyl wydaja sie lekko rowerowe ale tak ma byc) ogumienia, bo motocykl bardzo dziwnie zachowuje sie w zakretach (w wolnych, ciasnych masakra).
Wedlug mnie mozna kupic i sie pobawic, ale jak trafisz na zaniedbanego sprzeta to mozesz miec skarbonke (rozrzad, sprzeglo, skrzynia biegow, lagi).

Nie wiem jak ze spalaniem, bo nie liczylem (1 zbiornik na 2 tygodnie do pracy i z powrotem w miescie)
Nie wiem jak z czesciami (kupilem bez sprzegla i zalozylem z wczesniejszego motocykla) a zadnych innych nie wkladalem.
Serwis we wlasnym zakresie.
Zrobione okolo 8000km i tylko 2x olej, paliwo, 2x synchro, i raz sprawdzilem zawory. jak sprzedawalem zaczynal dzwonic lancuszek i od okolo 3000km slyszalem koszyk sprzeglowy. Poza tym maszyna nie do zajeb...chania.
Wiadomo co Hąda to Hąda. wydaje mi sie, ze o niczym nie zapomnialem.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr