Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie - Honda VF750F
Posty: 9
• Strona 1 z 1
rozrzad w tych silnikach to przypadlosc calej lini produkcyjnej
krzywki byly wykonane ze zlej jakosci materialu i szybko sie zuzywaly
po ok 30 k km zaczyna sie lekkie grzechotanie silnika, taki metaliczny dzwiek, szczegolnie gdy jest zimny
od ok 50-60 k km slychac jakby do silnika wrzucic garsc nakretek
teraz produkowane sa zamienne krzywki dobrej jakosci, ktore rozwiazuja problem dozywotnio
w tym modelu musisz uwazac na heble, mimo ze 2 tarcze to dozowalnosc nie najlepsza, a skutecznosc odbiega od spolczesnych maszyn
no i spalanie, jak uda ci sie zejsc poniwej 6 litrow to jestes niezly, srednoi to 8 trzeba liczyc, a granice 10-12 to tez nie za duzy wyczyn
krzywki byly wykonane ze zlej jakosci materialu i szybko sie zuzywaly
po ok 30 k km zaczyna sie lekkie grzechotanie silnika, taki metaliczny dzwiek, szczegolnie gdy jest zimny
od ok 50-60 k km slychac jakby do silnika wrzucic garsc nakretek
teraz produkowane sa zamienne krzywki dobrej jakosci, ktore rozwiazuja problem dozywotnio
w tym modelu musisz uwazac na heble, mimo ze 2 tarcze to dozowalnosc nie najlepsza, a skutecznosc odbiega od spolczesnych maszyn
no i spalanie, jak uda ci sie zejsc poniwej 6 litrow to jestes niezly, srednoi to 8 trzeba liczyc, a granice 10-12 to tez nie za duzy wyczyn
Na kolana chamy !
-
Leitho - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1321
- Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
- Lokalizacja: SKL
Wadliwe układy smarowania,wadliwa konstrukcja rozrządu.
Poprawione zostało od modelu VFR.
Ale motocykl ładny.
Lepiej kupić silnik od VFR wstawić do VF i po kłopocie.
Poprawione zostało od modelu VFR.
Ale motocykl ładny.
Lepiej kupić silnik od VFR wstawić do VF i po kłopocie.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Oprócz tego zdarzały się:
- rozkręcenie śrub regulacyjnych luzu zaworowego (nakrętka znaleziona w misce olejowej)
- wydmuchiwanie uszczelki pod głowicą-cami (ale to jak ktoś zaniedbał układ chłodzenia - oraz wlał nie odpowiedni płyn do układu chłodzenia)
- obrócenie panewki korbowodowej (spotkałem się z kilkoma przypadkami)
nie licząc problemów z instalacją elektryczną (ze względu na wiek i garażowanie pod chmurką)
- rozkręcenie śrub regulacyjnych luzu zaworowego (nakrętka znaleziona w misce olejowej)
- wydmuchiwanie uszczelki pod głowicą-cami (ale to jak ktoś zaniedbał układ chłodzenia - oraz wlał nie odpowiedni płyn do układu chłodzenia)
- obrócenie panewki korbowodowej (spotkałem się z kilkoma przypadkami)
nie licząc problemów z instalacją elektryczną (ze względu na wiek i garażowanie pod chmurką)
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
skwy napisał(a):
Ale motocykl ładny.
Lepiej kupić silnik od VFR wstawić do VF i po kłopocie.
Obawiam sie, ze to moze byc bardzo kosztowne. Silnik VFR to troche inna konstrukcja dodatkowo osadzona w ramie grzbietowej. Taka zamiana bedzie wymagala nowego ukladu mocowan i zmiany geometrii ramy.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości