Zobacz wÄ…tek - Castrol POWER 1 RACING 4T 10W-50
NAS Analytics TAG

Castrol POWER 1 RACING 4T 10W-50

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Castrol POWER 1 RACING 4T 10W-50

Postprzez FZR600R » 22/4/2008, 21:23

http://www.allegro.pl/item349737501_castrol_power_1_racing_4t_10w_50_olej_motocyklowy.html (otwórz link)

Co myślicie na temat tego oleju?Mam zamiar wlać go do swojego sprzęta FZR600R z 96r...Niech Ci bardziej doświadczeni się wypowiedzą czy to dobre rozwiązanie. :?:
FZR600R ---> GSX-R 1000 K6
ET 11.851

Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
FZR600R
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26


Postprzez simonw » 23/4/2008, 11:18

Odpowiednia klase lepkosci dobierasz pod katem temperatur w jakich jezdzisz....

Obrazek

Prosze, sam ocen
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez FZR600R » 23/4/2008, 15:07

nie wiedze takiego jak mój 10w-50 ale chyba się nada....poprostu widze ,że na nich można w wyskokich temp jeździć...
FZR600R ---> GSX-R 1000 K6
ET 11.851

Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
FZR600R
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26

Postprzez simonw » 23/4/2008, 16:34

Dokladnie, dziwne ze takie cos jest - ale idac za ta tabelka, wez pierwsza liczbe, masz temp zimowa, i druga letnia (odczytujesz z wlasciwosci lepkosci). Slowem - jest _bardzo_ lepki przy wysokich temp - cala filozofia.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez elco » 23/4/2008, 16:41

Ja na poczatku tego sezonu zalalem ten olej do Hondy CBR. Niestety, mimo ze to olej z najwyzszej polki to nie nadaje sie do tego motocykla z racji bardzo wrazliwego na gestosc oleju hydraulicznego napinacza rorzadu. Nie wiem jaki wplyw bedzie mial ten olej na prace silnikow innych motocykli. Nie mniej jednak pozostaje on jednym z najlepszych olejow polsyntetycznych na naszym rynku.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez limak14 » 23/4/2008, 19:32

witam
ja mam zalanego mineralal castrola bo taki lał poprzedni własciciel ale zastanawiam sie nad przejsciem na polsyntetyk
i moje pytanie dotyczy tego czy moge takowego zalac czy nie?bo slyszalem wiele opini
1)ze po takim przejsciu wypluka mi nagar i rozszczelni silnik
2)ze sie nic nie stanie bo w moto przeciez wymienia sie go co ok6tys km(nie tak jak w saochodzie co 300tys km)wiec tego nagaru jest stosunkowo malo
prosze o obalenie ktorejs teorii
polsyntetyk wyniesie mnie ok20zl grozej a przeciez to jednak lepszy olej i posiada lesze wlasciwosci

cekam na konkretna odpowiedz
zastanawiam sie nad zalaniem Motul-a 5100
pzdr
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez limak14 » 23/4/2008, 21:49

dr.artur to byla poważna rada czy sobie jaja tylko robisz??
myslalem ze az takie przejscie mineral do full synetyk to raczej nie jest dobre
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez simonw » 23/4/2008, 23:05

zalezy, wyjasniam po raz 1500tny!

Jesli olej nie byl czesto zmieniany, zlej - zalej polsyntentyk i pozniej syntentyk. Jesli masz pewnosc ze silnik byl regulanie serwisowany (wymiana oleju) dajesz syntetyk. Jesli ktos latal 4 lata bez zmiany to owszem rozwali sie toto, jesli normalnie zmieniany, nie bedzie nagaru i nic sie nie stanie. Smialo mozesz wrzucic syntetyka (to nie zart). Po prostu dlugowieczne uzywanie jednego oleju (jak w McDonalds do frytek) sprawi ze bedzie syf w silniku - inaczej, nie miej oporow:)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez simonw » 23/4/2008, 23:12

Male sprosotowanie - Arturze - z ElComendante wsuwajac kielbache widzielismy takie GSXR`ki ze cyba z 10 lat nie widzialy oleju nowego, wiec uwierz mi ze wtedy na prawde osadzi sie nagar. Nigdy nie wiesz czy ktos przypadkiem od 5 lat nie sadzil "ze pchnie moto" i nie zmienial. Maly koszt a bardzo wazna sprawa.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez limak14 » 24/4/2008, 08:28

i o to mi chodzilo
krotko, konkretnie i na temat
dzieki chlopaki
wiec jak go zaleje polsyntetykiem to sie sprawdzi czy olej byl wymieniany
moze nic sie nie rozszczelni
pzdr
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Adam M. » 24/4/2008, 15:21

W motocyklu, ktory mial olej nie zmieniany przez 5 lat twoja najmniejsza obawa jest to ze sie cos rozszczelni :)

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê