TUNING czyli jak zwiększyć moc swojego 4-suwa (125ccm)!!!
Posty: 14
• Strona 1 z 1
TUNING czyli jak zwiększyć moc swojego 4-suwa (125ccm)!!!
Witam proszę pisać co trzeba zrobić aby od 4-suwa uzyskać np 25KM (bo seryjne mają np do 11-15KM), proszę podać sposoby na zwiększenie mocy(no niewiem może tłumik jakiś lub coś innego)proszę o pomoc w tym temacie, napewno niejednemu się przyda 

- Jerz17
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/3/2008, 11:44
Turbo, nitro, paliwo rakietowe. Nie uzyskasz takiej mocy z tej pojemności w 4t chyba że naprawdę fortunę byś wsadził w to moto. Ale tak to bardzo mocy nie podniesiesz, jakaś rura inna, najlepiej to by było pojemność zmienić. Bez zmiany pojemności to zakładając że ma 15km to uzyskasz maksymalnie 17.
Było już dużo o tuningu, poszukaj, poczytaj.
Było już dużo o tuningu, poszukaj, poczytaj.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Był taki temat, że jest już KIT tuningowu do CBR na 160ccm, gdyby taki wsadził, sport układ wydechowy i dolotowy no i gaźnik wiekszy to myślę, że efekt by był, ale i tak nie bedzie miał szans z seryjną 125 w 2t
Pozdro

Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Może zębatkę tylną na mniejszą zmienić mocy raczej nie przybędzie, ale powinien być trochę szybszy.
Takie jest moje zdanie!!!
- MicHal.K50
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11/4/2008, 17:09
Co z tego że zmieni zębatkę jak nie będzie miał siły wkręcić się na obroty.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
o tych 25km mozesz sobie pomarzyc...
chyba ze wsadzisz calkiem inny cylinder to wtedy tak..wiem na przykladzie swojego skut,ze po odblokowaniu modulu moc wzrosnie ok do 18,a przy wymianie dodatkowo wydechu(odblokowanego)do 19km...

Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
daj filtr o wiekszej przepustowości zmień wydech i może jeszcze dysze do gaźnika znajdziesz inne ciut wieksze a i jeśli masz dopalanie spalin to go wyciągnij daje podobno nawet dużo ale nie polecam tego!
- ilovemaluch
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 29/3/2008, 17:37
senekkorzenna napisał(a):pawlak200192 napisał(a):A co daje krótszy![]()
Przeciesz wtedy traci sie stopieni spręzenia co zmniejsza moc
przy krótszym korbowodzie i przystosowanym do tego tłokiem czyli obniżonym gnieździe sworznia korbowego otrzymujesz większe obroty,dlaczego już sobie sam dopowiedz.
Trzeba było tak odrazu

- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
A mam chlopaki taki problem wlasnie,zwiazany z tym tematem,mam roxa i przerobionego na 70,a leci mi tylko 70-80km/h a mam jeszcze przy nim wymienione wario,sprzeglo,rolii pasek..
gadalem kiedys z mechanikiem pewnym z scigacza
to mowil ze trzeba wyregulowav gaznik(byl regulowany w serwisie) oraz wymienic wal..
Co o tym myslicie i jakie sa wasze zdania??
gadalem kiedys z mechanikiem pewnym z scigacza

Co o tym myslicie i jakie sa wasze zdania??
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
hmm jeśli chodzi o predkosc i gaźnik to czuł bys chyba to jesli mial by za malo paliwa albo za duzo?? tak mi się przynajmniej wydaje jak bys jechal te 70 i dawał mu gazu on by sie meczyl i dusil.. nie ma zadnych takich objawów??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
senekkorzenna napisał(a):pawlak200192 napisał(a):senekkorzenna napisał(a):pawlak200192 napisał(a):A co daje krótszy![]()
Przeciesz wtedy traci sie stopieni spręzenia co zmniejsza moc
przy krótszym korbowodzie i przystosowanym do tego tłokiem czyli obniżonym gnieździe sworznia korbowego otrzymujesz większe obroty,dlaczego już sobie sam dopowiedz.
Trzeba było tak odrazu
sorry wodzu
mastero a na co wał jak nie zmieniasz pojemności?
przepraszam za offtopa (jak dostane odpowiedz to to usune)....
mozesz mi to blizej wyjasnic?
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
nic takiego nie odczuwam...
Mam juz cylinder w nim 70cc,a juz mialem raz wymieniane lozysko w przekladni i teraz znowu bede musial bo znowu i poszla pewnie..
wszystko mam zrobione,wyregulowane..
Mam juz cylinder w nim 70cc,a juz mialem raz wymieniane lozysko w przekladni i teraz znowu bede musial bo znowu i poszla pewnie..
wszystko mam zrobione,wyregulowane..
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości