Zobacz wątek - Kawasaki zx6r/zx6rr a Kawasaki a1p
NAS Analytics TAG

Kawasaki zx6r/zx6rr a Kawasaki a1p

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kawasaki zx6r/zx6rr a Kawasaki a1p

Postprzez kamus » 28/8/2006, 19:59

Zainteresowanie dotyczy wszystkiego rodzaju roznic pomiedzy tymi dwoma modelami wyprodukowanymi w latach 2003-2005...Osoba w wieku 21lat, mezczyzna, jest zainteresowany kupnem tego moto w kwietniu, tylko nie moze sie zdecydowac czy kupic model ap1 czy b1h.Osoba ta zrobila kilka ladnych tys na mz 250 i posiada prawko od ok 3lat.Podoba mu sie zx6r b1h z 2003, ale bardziej przychylny jest do a1p.Fundusze jakie chce przeznaczyc na takowy sprzet wynosza 25.000 pln
Przed pijanymi katamaraniarzami chroń nas Boże,

i przed tymi w mundurach o niebieskim kolorze :!:
Avatar użytkownika
kamus
Świeżak
 
Posty: 193
Dołączył(a): 12/6/2006, 11:16
Lokalizacja: Słupsk


Postprzez kamus » 29/8/2006, 21:54

ojjj chyba nikt nie zna sie na tych motórach :/
Przed pijanymi katamaraniarzami chroń nas Boże,

i przed tymi w mundurach o niebieskim kolorze :!:
Avatar użytkownika
kamus
Świeżak
 
Posty: 193
Dołączył(a): 12/6/2006, 11:16
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez kamilqla » 16/7/2008, 18:29

Witam,
Dołączam się do pytania o różnice, ponieważ a1p jest zazwyczaj tańsze czym to może byc spowodowane?
PS. Sorrki za odkopanie tematu trochę na nim kurzu :lol: Ale informacje mogłyby się przydac. Pozdrawiam.
KK
kamilqla
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/8/2007, 19:27

Postprzez Sebastian » 17/7/2008, 09:17

Witam Chodzi o rocznik 2003 - 04 i 2005 - 06? Oznaczenie rr to poj. 599 a zx6 to poj 636
rr ma możliwość regulacji położenia osi wahacza i miejsce na montaż amortyzatora skrętu z lewej strony na ramie 636 ma parę koni i Nm więcej Więcej różnic nie znam No i oczywiście wygląd zewnętrzny 03 - 04 wg mnie dużo ładniejszy 05 - 06 taki jakiś obły i wydech pod siedzeniem ale o ok. 11 koni więcej i trochę ulepszeń w skrzyni biegów raczej kosmetycznych Pozdro
Sebastian
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26/9/2006, 09:59
Lokalizacja: Wawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr