Twój wzrost + motocykl!
1. Bandit 600 96r.
2. 170 cm
3. 4+ Pozycja wygodna, chyba nie ma na co narzekać, cała stopa na ziemi. Gdyby nie koniec trasy nie widział bym potrzeby zsiadania.
Czym więcej zakrętów tym można dalej jechać.
Pasażer 174 cm obija się o kask i drętwieje mu kark od trzymana głowy w niewiadomej pozycji. Także nie za bardzo lubi stałe prędkości powyżej 140km/h. Często łuki i częste przyspieszania do 170km/h są ok. Przystanki się zdarzają, ale bez przesady.
Plecaczek w mieście powinien ręce częściej trzymać na baku ze względu na częste hamowania. I nie powinien zapomnieć by w trakcie startu ze świateł trzymać się kierowcy.
_________________
Przymierzałem:
1. Honda CBR 600 RR
3. Tylko całe palce na ziemi. Pięta ostro w górze. Za wysoka dla mnie.
1. Yamaha 2004 R1
3 Cała stopa na ziemi. Uszyty jak na miarę.
Mimo że RR i R1 mają ta samą wysokość, siedzenie w R1 jest lepiej wyprofilowane.
1. Honda CBR 600
3. Cała stopa na ziemi.
2. 170 cm
3. 4+ Pozycja wygodna, chyba nie ma na co narzekać, cała stopa na ziemi. Gdyby nie koniec trasy nie widział bym potrzeby zsiadania.
Czym więcej zakrętów tym można dalej jechać.
Pasażer 174 cm obija się o kask i drętwieje mu kark od trzymana głowy w niewiadomej pozycji. Także nie za bardzo lubi stałe prędkości powyżej 140km/h. Często łuki i częste przyspieszania do 170km/h są ok. Przystanki się zdarzają, ale bez przesady.
Plecaczek w mieście powinien ręce częściej trzymać na baku ze względu na częste hamowania. I nie powinien zapomnieć by w trakcie startu ze świateł trzymać się kierowcy.
_________________
Przymierzałem:
1. Honda CBR 600 RR
3. Tylko całe palce na ziemi. Pięta ostro w górze. Za wysoka dla mnie.
1. Yamaha 2004 R1
3 Cała stopa na ziemi. Uszyty jak na miarę.
Mimo że RR i R1 mają ta samą wysokość, siedzenie w R1 jest lepiej wyprofilowane.
1. Honda CBR 600
3. Cała stopa na ziemi.
Ostatnio edytowano 11/5/2008, 17:15 przez falconiforme, łącznie edytowano 2 razy
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
1. 178 cm
2. Kawasaki zx-6 z 2001 r.
3. Bardzo wygodnie ;] nie leży się aż tak bardzo na rękach więc praktycznie nie bolą jak się długo jeździ, stopy całe na podłożu, nogi lekko ugięte w kolanach, ogólnie nie narzekam
2. Kawasaki zx-6 z 2001 r.
3. Bardzo wygodnie ;] nie leży się aż tak bardzo na rękach więc praktycznie nie bolą jak się długo jeździ, stopy całe na podłożu, nogi lekko ugięte w kolanach, ogólnie nie narzekam
ZX-6 (2001 r.)
-
PshEmaZ - Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 10/5/2007, 13:22
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
1. 172 cm
2. Yamaha R6 2000r.
3. Pozycja 5-. Nie dotykam całymi stopami ziemi i z przyzwyczajenia trzymam moto na 1 nodze.
2. Yamaha R6 2000r.
3. Pozycja 5-. Nie dotykam całymi stopami ziemi i z przyzwyczajenia trzymam moto na 1 nodze.
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
1. 183 cm 88kg
2. Kawasaki zx12r 2003
3. Pozycja 4 <w 2 osoby to pozycje oceniam na 1> całe stopy na ziemi
2. Kawasaki zx12r 2003
3. Pozycja 4 <w 2 osoby to pozycje oceniam na 1> całe stopy na ziemi
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
1. 195cm
2. gsxf600
3. ujdzie, narazie wygodnie, przy wyższych prędkościach nie ma sie gdzie schować
2. gsxf600
3. ujdzie, narazie wygodnie, przy wyższych prędkościach nie ma sie gdzie schować
-
dawid 89 - Moderator
- Posty: 436
- Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
- Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła
1. zx-6 2000r (kocie oczy)
2. 177cm
3. jest gitez ale oczywiscie nie jest idealnie jak to na sporcie;)
2. 177cm
3. jest gitez ale oczywiscie nie jest idealnie jak to na sporcie;)
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
primo:
1) GS500E
2) 183cm
3) Wygodnie, zadnego dyskomfortu
duo:
1) CBR 929RR (SC44)
2) 183cm
3) Zaskakujaco wygodnie, przy szybkosciach >100km/h bez problemu. Jednak ponizej tej wartosci czuc obciazenie nadgarstkow.
Co do stop to na obu moto bez problemu obie pewnie pelna powierzchnia na ziemi.
1) GS500E
2) 183cm
3) Wygodnie, zadnego dyskomfortu
duo:
1) CBR 929RR (SC44)
2) 183cm
3) Zaskakujaco wygodnie, przy szybkosciach >100km/h bez problemu. Jednak ponizej tej wartosci czuc obciazenie nadgarstkow.
Co do stop to na obu moto bez problemu obie pewnie pelna powierzchnia na ziemi.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
wzrost 173cm
motocykl Honda Hornet 600
pozycja podczas jazdy wszystko ok, bardzo wygodny motocykl. natomiast podczas postoju akurat w moim przypadku musze stać na palcach żeby sięgnąć ziemi...
motocykl Honda Hornet 600
pozycja podczas jazdy wszystko ok, bardzo wygodny motocykl. natomiast podczas postoju akurat w moim przypadku musze stać na palcach żeby sięgnąć ziemi...
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
-
Tamburini_2006 - Świeżak
- Posty: 90
- Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
- Lokalizacja: Zagórów - Konin
#1
1) 180 cm
2) ZX6-R J1 2000 r
3) 5 - całe stopy na ziemi, bardzo wygodnie w dłużeszj trasie. Z pasażerem też gitara.
#2
1) 180 cm
2) CBR 600 F1
3) 4 (szeroka kiera)
- w miarę wygodnie (najlepiej na stojąco), ale nie służy do jazdy - tylko do wygłupów 
1) 180 cm
2) ZX6-R J1 2000 r
3) 5 - całe stopy na ziemi, bardzo wygodnie w dłużeszj trasie. Z pasażerem też gitara.
#2
1) 180 cm
2) CBR 600 F1
3) 4 (szeroka kiera)


"Headstrong will take on anyone !"
Kawasaki ZX6-R
Honda CBR 600 F
Kawasaki ZX6-R
Honda CBR 600 F
- LordLox
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 7/4/2007, 10:44
- Lokalizacja: Żary
Honda cbr1100 xx
168cm
......Zamierzam kupić ten motocykl dopiero w następny weekend.Poprzednio mialem kawę gpx750r.
Powiem,że pozycja na kawie wygodna,kanapa porządna.
Teraz sprzęt będzie 3cm wyższy i ciut cięższy.Jestem ogólnie mięśniak więc dam radę.
Dla lepszego podparcia nogami chcę obniżyć moturna na tyle,montując tzw"lowering link".
Czytalem opinie i obniżenie o cal nie powinno dawać objawów zlego prowadzenia sprzęta.
168cm
......Zamierzam kupić ten motocykl dopiero w następny weekend.Poprzednio mialem kawę gpx750r.
Powiem,że pozycja na kawie wygodna,kanapa porządna.
Teraz sprzęt będzie 3cm wyższy i ciut cięższy.Jestem ogólnie mięśniak więc dam radę.
Dla lepszego podparcia nogami chcę obniżyć moturna na tyle,montując tzw"lowering link".
Czytalem opinie i obniżenie o cal nie powinno dawać objawów zlego prowadzenia sprzęta.
- wowerman
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 12/12/2007, 22:47
- Lokalizacja: Londyn
1. 198 cm /130 kilo
2. GSX 1400 K6
3. super wygodna, siedzenie bardzo wygodnie, wysokość ok, pozycja super - nie istnieje cos takiego jak ból nadgarstków. Super hiper pozycja pasażera - normalne siedzenie.
Polecam dla duzych chłopów.
2. GSX 1400 K6
3. super wygodna, siedzenie bardzo wygodnie, wysokość ok, pozycja super - nie istnieje cos takiego jak ból nadgarstków. Super hiper pozycja pasażera - normalne siedzenie.
Polecam dla duzych chłopów.
-
MisterBIG - Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 11/11/2007, 20:32
- Lokalizacja: Sosnowiec
1. 166cm
2. Yamaha R6 - 2004
3. 5- Stanie na palcach, dłuższe stanie na światłach to masakra ale pozatym wszystko ok
jak już musisz stać to na jednej nodze.
R6 sprzedana, jutro jadę do DE odebrać nowego sprzęta.
2. Yamaha R6 - 2004
3. 5- Stanie na palcach, dłuższe stanie na światłach to masakra ale pozatym wszystko ok

wowerman napisał(a):MRYOGI,zamontuj sobie bajer do obniżenia sprzęta.
R6 sprzedana, jutro jadę do DE odebrać nowego sprzęta.

Ostatnio edytowano 27/4/2008, 17:11 przez MrYogi, łącznie edytowano 1 raz
R6 2004 - sprzedana
VN900-2007
i jazda byle dalej 
VN900-2007


- MrYogi
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 7/11/2007, 08:00
1. 198 cm/103 kg
2. Yamaha MT01
3. Stopy pewnie na ziemii
Pozycja podczas jazdy nadspodziewanie wygodna. Ze względu na mały zbiornik paliwa przymusowe rozprostowanie kości co 180 kmów, ale sprawdzone, komfortowe moto na codzienne przejazdy rzędu 500-600 km. Właśnie wróciłem z takiego i uważam, że to max komfortu na MT.
1. -||-
2. Suzuki V-Strom DL1000
3. Stopy pewnie na ziemii
Pozycja jak dla mnie zbyt wyprostowana, ale akcesoryjna szyba wystarczająco wysoko podbija strumień powietrza. Siedzenie mniej wygodne niż w MT01! Pomimo słusznych rozmiarów kierowcy, motocykl słabiej manewrowalny niż MT. Max mój dystans to 1133 km, ale przez ostatnie 200 'spałem'.
2. Yamaha MT01
3. Stopy pewnie na ziemii

1. -||-
2. Suzuki V-Strom DL1000
3. Stopy pewnie na ziemii

DL1000 -> Yamaha MT01 -> Hayabusa
-
Hube - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 14/11/2006, 13:43
- Lokalizacja: Poznań
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości