Zobacz wÄ…tek - problem z nsr 125 jc 22
NAS Analytics TAG

problem z nsr 125 jc 22

i inne małe pojemności
_________

problem z nsr 125 jc 22

Postprzez offsiq » 15/4/2008, 14:58

witam mam problem z moja nsrka , podczas jazdy gdy od pierwszego biegu wkrecam powyżej 7-8tys obrotów idzie ladnie ale gdy wrzuce wyższy bieg i obroty spadną powiedzmy na 5-6 i dodam gazu to wkreci sie tylko do 7 i dalej wskazowka nie drgnie , trzeba zrdukowac zeby przekroczyla pole 7tys , drugi problem jest taki ze jak jej docisne troche i za chwilke odpuszcze gaśnie muli ją tak jakby paliwka brakło i za chwile znów zalapie, prosze o porade , wyczyscilem filtr i wymienilem swiece. czekam na odpowiedzi :) jezeli temat był to sorrki ale sie nie doszukałem pozdr
offsiq
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/2/2008, 21:00
Lokalizacja: Krosno


Postprzez Fenek16 » 15/4/2008, 16:10

Od 7tys to NSR dopiero zaczyna jechac a nie...

Ile km przejechane od ostatniego remontu silnika? Takie objawy tez mają się ku słabej kompresji...

Co do tego mulenia, jeśli jednak nie cylinder to jakiś gaźnik nieczysty.

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice


Postprzez Duriv » 15/4/2008, 16:14

To jest wina małego momentu obrotowego mi się
zdaje.
Poprostu jest to silnik wysokoobrotowy :)
Pozdro
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez offsiq » 16/4/2008, 05:26

gaznik jest ok był czyszczony , cylinder wg poprzedniego wlascicila byl wymieniany moto ma przebieg 32tys , on wymianiał przy 26 , kompresja jest 9,5a.
offsiq
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/2/2008, 21:00
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Landryss25 » 16/4/2008, 06:30

Może coś z regulacją gaźnika albo moduł lub cewka.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Fenek16 » 16/4/2008, 16:16

No jak ma pod dyche to powinno być ok, a może za słabą ja kręcisz?

Pomysl nad tym gaźnikiem, żeby wyczyścić i filtr powietrza przy okazji.

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez offsiq » 16/4/2008, 17:29

dzieki wszystkim za odpowiedzi , mysle ze jak ja dobrze wyreguluje to bedzie gitus :) pozdrawiam
offsiq
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/2/2008, 21:00
Lokalizacja: Krosno

Postprzez ChudyNs1 » 16/4/2008, 18:04

Miałem kiedys taki sam problem. Tez myslałem ze to wina filtra lub gaźnika, jednak okazalo się ze moduł zapłonowy miał różne "zakłucenia" po ich usunieciu spowrotem idealnie chodzila.
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez bart248 » 16/4/2008, 18:17

I jak sie pozbyc takich zakłóceń?
bart248
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 23/2/2008, 16:10
Lokalizacja: warszawa

Postprzez offsiq » 16/4/2008, 23:09

przyłączam sie rowniez to pytania , jak pozbyc sie zakluceń z modułu?? moze macie jakies linki do sklepow gdzie taki nowy moduł mozna kupic??

chodzi o to ??

http://allegro.pl/item348103087_modul_w ... _125r.html ??
offsiq
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/2/2008, 21:00
Lokalizacja: Krosno

Postprzez ChudyNs1 » 17/4/2008, 12:56

Wydechowy to raczej jest od zaworu wydechowego,
ja sie pozbylem zaklucen u sibeie gdyz mialem moduł własnej roboty,
W standardzie w Nsr jest nierozbierlany modół więc zostaje Wam raczej tylko wymiana modułu.
Moze Wam zamukł kiedys czy cos w tym rodzaju.
Pozdr
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez Fenek16 » 17/4/2008, 15:45

Heh, nie kupujcie modułów, jeśli juz chcecie się przekonac, że nie bedzie róznicy to od kolegi podczepcie, bo szkoda tyle kasy wywalać :roll:

Można wymienić, ale świece...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez mastero33 » 17/4/2008, 16:18

Jesli go stac na nowy modul to nie widze porzeszkod,napewno poprawi troche prace silnika :)
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]

[: Jedyna taka :]
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez Mateusz1605 » 17/4/2008, 18:36

Jesli bedzie taki sam to nic nie poprawi. ja bym radzil oblookac czy sie zawor wydechowy nie zatarl, albo czy jest wyregulowany dobrze
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez ChudyNs1 » 17/4/2008, 19:43

Tak, ale prawdopodobie ten co ma jest zalany, byc moze to tez wina cewki zaplonowej ( kiedys jak jezdzilem etz 251 mialem prbolem z obrotami i okazalo sie ze cewka byla wylana), a zawór wydechowy nic nie ma do tego moim zdaniem, bo na niskich obrotach moze i poprawia prace silnika ale na wysokich nic niezmiania czy zamkniety czy nie.
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez Mateusz1605 » 17/4/2008, 20:35

Ale jak zamkniety albo go nie ma to bardzo ciezko przekroczyc te 7 k obrotw na biegach od 3 wlacznie
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez Fenek16 » 17/4/2008, 21:20

ETZ 251 ma inny zapłon, wiec nie wiem co do czego porównujesz...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê