problem z nsr 125 jc 22
Posty: 17
• Strona 1 z 1
problem z nsr 125 jc 22
witam mam problem z moja nsrka , podczas jazdy gdy od pierwszego biegu wkrecam powyżej 7-8tys obrotów idzie ladnie ale gdy wrzuce wyższy bieg i obroty spadną powiedzmy na 5-6 i dodam gazu to wkreci sie tylko do 7 i dalej wskazowka nie drgnie , trzeba zrdukowac zeby przekroczyla pole 7tys , drugi problem jest taki ze jak jej docisne troche i za chwilke odpuszcze gaśnie muli ją tak jakby paliwka brakło i za chwile znów zalapie, prosze o porade , wyczyscilem filtr i wymienilem swiece. czekam na odpowiedzi
jezeli temat był to sorrki ale sie nie doszukałem pozdr

- offsiq
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/2/2008, 21:00
- Lokalizacja: Krosno
Od 7tys to NSR dopiero zaczyna jechac a nie...
Ile km przejechane od ostatniego remontu silnika? Takie objawy tez mają się ku słabej kompresji...
Co do tego mulenia, jeśli jednak nie cylinder to jakiś gaźnik nieczysty.
Pozdro
Ile km przejechane od ostatniego remontu silnika? Takie objawy tez mają się ku słabej kompresji...
Co do tego mulenia, jeśli jednak nie cylinder to jakiś gaźnik nieczysty.
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Może coś z regulacją gaźnika albo moduł lub cewka.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Miałem kiedys taki sam problem. Tez myslałem ze to wina filtra lub gaźnika, jednak okazalo się ze moduł zapłonowy miał różne "zakłucenia" po ich usunieciu spowrotem idealnie chodzila.
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<


-
ChudyNs1 - Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47
przyłączam sie rowniez to pytania , jak pozbyc sie zakluceń z modułu?? moze macie jakies linki do sklepow gdzie taki nowy moduł mozna kupic??
chodzi o to ??
http://allegro.pl/item348103087_modul_w ... _125r.html ??
chodzi o to ??
http://allegro.pl/item348103087_modul_w ... _125r.html ??
- offsiq
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/2/2008, 21:00
- Lokalizacja: Krosno
Wydechowy to raczej jest od zaworu wydechowego,
ja sie pozbylem zaklucen u sibeie gdyz mialem moduł własnej roboty,
W standardzie w Nsr jest nierozbierlany modół więc zostaje Wam raczej tylko wymiana modułu.
Moze Wam zamukł kiedys czy cos w tym rodzaju.
Pozdr
ja sie pozbylem zaklucen u sibeie gdyz mialem moduł własnej roboty,
W standardzie w Nsr jest nierozbierlany modół więc zostaje Wam raczej tylko wymiana modułu.
Moze Wam zamukł kiedys czy cos w tym rodzaju.
Pozdr
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<


-
ChudyNs1 - Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47
Heh, nie kupujcie modułów, jeśli juz chcecie się przekonac, że nie bedzie róznicy to od kolegi podczepcie, bo szkoda tyle kasy wywalać
Można wymienić, ale świece...
Pozdro

Można wymienić, ale świece...
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Jesli go stac na nowy modul to nie widze porzeszkod,napewno poprawi troche prace silnika 

Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
Jesli bedzie taki sam to nic nie poprawi. ja bym radzil oblookac czy sie zawor wydechowy nie zatarl, albo czy jest wyregulowany dobrze
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Tak, ale prawdopodobie ten co ma jest zalany, byc moze to tez wina cewki zaplonowej ( kiedys jak jezdzilem etz 251 mialem prbolem z obrotami i okazalo sie ze cewka byla wylana), a zawór wydechowy nic nie ma do tego moim zdaniem, bo na niskich obrotach moze i poprawia prace silnika ale na wysokich nic niezmiania czy zamkniety czy nie.
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<


-
ChudyNs1 - Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47
Ale jak zamkniety albo go nie ma to bardzo ciezko przekroczyc te 7 k obrotw na biegach od 3 wlacznie
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości