[Motonowości] KTM RC8 - premiera roku
Posty: 20
• Strona 1 z 1
[Motonowości] KTM RC8 - premiera roku
Dyskusja na temat: KTM RC8 - premiera roku
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM RC8 - premiera roku
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM RC8 - premiera roku
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Bardzo ciekawy motocykl, ma swój własny styl mam nadzieje, że będzie równie dobry co ducati 1098 i będzie stanowił poważną konkurencję dla Japończyków . Jedyne co mi się nie podoba to przyrządy pokładowe <br><hr>Magik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niewypał za 60 tys zł - to jest moje zdanie. 155 KM z silnika 1150ccm to żaden wyczyn. Honda 8 lat temu mila150KM ale z silnika niewiele ponad 900cm. Kolorystyka malowania jak w WSK-gil a kształt owiewek jeszcze bardziej żałosny niż w ścigaczach z lat 80tych. Mozę na zachodzie sie sprzeda, w Polsce będą kupowac takie sprzęty ludzie o grubych portfelach i bezguściu, chcący sie wyróżnić.
Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!<br><hr>vizjoner
Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!<br><hr>vizjoner
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestes jeszcze maly i glupi. A to czy lepsze bedzie 4 gary czy 2 gary to okaze sie w wyscigach wsbk gdzie KTM tez wystartuje. Moc przydaje sie na prostych ale wyscigi wygrywa sie w zakretach specjalisto od siedmiu bolesci<br><hr>GraKomentatorzy napisał(a):Niewypał za 60 tys zł - to jest moje zdanie. 155 KM z silnika 1150ccm to żaden wyczyn. Honda 8 lat temu mila150KM ale z silnika niewiele ponad 900cm. Kolorystyka malowania jak w WSK-gil a kształt owiewek jeszcze bardziej żałosny niż w ścigaczach z lat 80tych. Mozę na zachodzie sie sprzeda, w Polsce będą kupowac takie sprzęty ludzie o grubych portfelach i bezguściu, chcący sie wyróżnić.
Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!<br><hr>vizjoner<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wolę tego ktm-a od japończyka. Hahaha, gościu nie tylko moc się liczy....<br><hr>yogiKomentatorzy napisał(a):Niewypał za 60 tys zł - to jest moje zdanie. 155 KM z silnika 1150ccm to żaden wyczyn. Honda 8 lat temu mila150KM ale z silnika niewiele ponad 900cm. Kolorystyka malowania jak w WSK-gil a kształt owiewek jeszcze bardziej żałosny niż w ścigaczach z lat 80tych. Mozę na zachodzie sie sprzeda, w Polsce będą kupowac takie sprzęty ludzie o grubych portfelach i bezguściu, chcący sie wyróżnić.
Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!<br><hr>vizjoner<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A kto tu mówi o wyścigach?! chodzi o zwykłego człowieka i szybkie wypady za miasto. Nie dość ze KTM jest dużo słabszy to jeszcze kosztuje 10 tys więcej od japońskich litrów a to wszystko w trefnym i nudnym jak flaki z olejem opakowaniu...Komentatorzy napisał(a):Niewypał za 60 tys zł - to jest moje zdanie. 155 KM z silnika 1150ccm to żaden wyczyn. Honda 8 lat temu mila150KM ale z silnika niewiele ponad 900cm. Kolorystyka malowania jak w WSK-gil a kształt owiewek jeszcze bardziej żałosny niż w ścigaczach z lat 80tych. Mozę na zachodzie sie sprzeda, w Polsce będą kupowac takie sprzęty ludzie o grubych portfelach i bezguściu, chcący sie wyróżnić.
Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!<br><hr>vizjoner<br>Komentatorzy napisał(a):Jestes jeszcze maly i glupi. A to czy lepsze bedzie 4 gary czy 2 gary to okaze sie w wyscigach wsbk gdzie KTM tez wystartuje. Moc przydaje sie na prostych ale wyscigi wygrywa sie w zakretach specjalisto od siedmiu bolesci<br><hr>Gra<br>
Nawet w takich wyścigach 30KM nie nadrobisz dobrym zawieszeniem , lekkością prowadzenia wspaniałymi hamulcami.( no chyba ze ścigamy sie na torze kartingowym) no i jeszcze jedno nieporozumienie w regulaminie jak V do do 1150ccm a jak R4 to do 1000? A cóż to za kaprawe i niesprawiedliwe zasady?<br><hr>Vizjoner
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale Polacy to myślący naród - rzucają sie na nowości. Nie wiem czy wiecie ale firmy które produkują ubrania młodzieżowe: Hause, Troll, Top - Secret to sa wszystko polskie firmy ......... a nazwa taka bo kto by kupił spodnie marki Skrzat, Krasnal itdKomentatorzy napisał(a):Niewypał za 60 tys zł - to jest moje zdanie. 155 KM z silnika 1150ccm to żaden wyczyn. Honda 8 lat temu mila150KM ale z silnika niewiele ponad 900cm. Kolorystyka malowania jak w WSK-gil a kształt owiewek jeszcze bardziej żałosny niż w ścigaczach z lat 80tych. Mozę na zachodzie sie sprzeda, w Polsce będą kupowac takie sprzęty ludzie o grubych portfelach i bezguściu, chcący sie wyróżnić.
Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!<br><hr>vizjoner<br>Komentatorzy napisał(a):Jestes jeszcze maly i glupi. A to czy lepsze bedzie 4 gary czy 2 gary to okaze sie w wyscigach wsbk gdzie KTM tez wystartuje. Moc przydaje sie na prostych ale wyscigi wygrywa sie w zakretach specjalisto od siedmiu bolesci<br><hr>Gra<br>Komentatorzy napisał(a):A kto tu mówi o wyścigach?! chodzi o zwykłego człowieka i szybkie wypady za miasto. Nie dość ze KTM jest dużo słabszy to jeszcze kosztuje 10 tys więcej od japońskich litrów a to wszystko w trefnym i nudnym jak flaki z olejem opakowaniu...
Nawet w takich wyścigach 30KM nie nadrobisz dobrym zawieszeniem , lekkością prowadzenia wspaniałymi hamulcami.( no chyba ze ścigamy sie na torze kartingowym) no i jeszcze jedno nieporozumienie w regulaminie jak V do do 1150ccm a jak R4 to do 1000? A cóż to za kaprawe i niesprawiedliwe zasady?<br><hr>Vizjoner<br>
Nie sa to zle produkty ale sa kupywane ze wzgledu tylko i wylacznie na nowoczesna i obcobrzmiaca nazwe.....<br><hr>Vizjoner
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Vizjoner, z 2 garów nie osiągniesz takiej mocy jak z 4 i właśnie żeby było sprawiedliwie twiny mogą mieć większą pojemność. Poza tym nie liczy się tylko moc, ale również sposób jej oddawania, moment obrotowy itp. Poza tym wielokrotnie w historii wyścigów twiny były górą nad "czwórkami" np ducati 916 mimo że dysponował o wiele mniejszą mocą od japońców to i tak wszystkim kopał zadki jak chciał. Albo np. W Master Bike 2006 Aprilia rsv 1000 mimo iż dysponowała mocą 140 km to i tak dokopała skośnookim maszynką które dysponowały mocą rzędu 180 km. Więc koleś jak się nie znasz to zamilknij. Pozdro<br><hr>magik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widzę ze ty tez jestes maly i glupi. Dla zwyklego czlowieka na szybkie wypady za miasto to 600-tka to juz jest az za duzo. A ten sprzet jest na tor a nie takich gamoni jak ty co Mcdonalda uwazaja za restauracje. Dokup sobie do tego swojego zx10 taki osprzet i wyposazenie jakie ma rc8 i ten japonski super sprzet bedzie kosztowal nie 50k a 65k<br><hr>GraKomentatorzy napisał(a):Niewypał za 60 tys zł - to jest moje zdanie. 155 KM z silnika 1150ccm to żaden wyczyn. Honda 8 lat temu mila150KM ale z silnika niewiele ponad 900cm. Kolorystyka malowania jak w WSK-gil a kształt owiewek jeszcze bardziej żałosny niż w ścigaczach z lat 80tych. Mozę na zachodzie sie sprzeda, w Polsce będą kupowac takie sprzęty ludzie o grubych portfelach i bezguściu, chcący sie wyróżnić.
Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!<br><hr>vizjoner<br>Komentatorzy napisał(a):Jestes jeszcze maly i glupi. A to czy lepsze bedzie 4 gary czy 2 gary to okaze sie w wyscigach wsbk gdzie KTM tez wystartuje. Moc przydaje sie na prostych ale wyscigi wygrywa sie w zakretach specjalisto od siedmiu bolesci<br><hr>Gra<br>Komentatorzy napisał(a):A kto tu mówi o wyścigach?! chodzi o zwykłego człowieka i szybkie wypady za miasto. Nie dość ze KTM jest dużo słabszy to jeszcze kosztuje 10 tys więcej od japońskich litrów a to wszystko w trefnym i nudnym jak flaki z olejem opakowaniu...
Nawet w takich wyścigach 30KM nie nadrobisz dobrym zawieszeniem , lekkością prowadzenia wspaniałymi hamulcami.( no chyba ze ścigamy sie na torze kartingowym) no i jeszcze jedno nieporozumienie w regulaminie jak V do do 1150ccm a jak R4 to do 1000? A cóż to za kaprawe i niesprawiedliwe zasady?<br><hr>Vizjoner<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
walnij sie w pale koles! sprzedaj wreszcie te WSKe i wyciag slome z butow chamie! zamien na simsona to przynajmniej bedziesz ladniej wygladal! <br><hr>booohoooKomentatorzy napisał(a):Niewypał za 60 tys zł - to jest moje zdanie. 155 KM z silnika 1150ccm to żaden wyczyn. Honda 8 lat temu mila150KM ale z silnika niewiele ponad 900cm. Kolorystyka malowania jak w WSK-gil a kształt owiewek jeszcze bardziej żałosny niż w ścigaczach z lat 80tych. Mozę na zachodzie sie sprzeda, w Polsce będą kupowac takie sprzęty ludzie o grubych portfelach i bezguściu, chcący sie wyróżnić.
Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!<br><hr>vizjoner<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
masz nasrane w tej głupiej głowie niewątpliwie...jestes jednym z tych pacanów którzy po tygodniu jeżdzenia dowolnym sprzętem mówią że jest juz za wolny...tackie ciołki głównie sie zabijają na motorach...jeździłeś kiedyś chociaż sportową 600 pachołku? ja dosiadam bandita 650 i uważam że jest szybki(ważąc 108kg), a planując na przyszły sezon zmiane szczerze mówiąc obawiam sie zakupu nawet daytony 675 nie mówiąc o duzych twinach...nie dlatego że nie umiem jeździć...mam respekt do tego typu maszyn i lubie żyć...masz i pomyśl...<br><hr>murder.incKomentatorzy napisał(a):Niewypał za 60 tys zł - to jest moje zdanie. 155 KM z silnika 1150ccm to żaden wyczyn. Honda 8 lat temu mila150KM ale z silnika niewiele ponad 900cm. Kolorystyka malowania jak w WSK-gil a kształt owiewek jeszcze bardziej żałosny niż w ścigaczach z lat 80tych. Mozę na zachodzie sie sprzeda, w Polsce będą kupowac takie sprzęty ludzie o grubych portfelach i bezguściu, chcący sie wyróżnić.
Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!<br><hr>vizjoner<br>Komentatorzy napisał(a):Jestes jeszcze maly i glupi. A to czy lepsze bedzie 4 gary czy 2 gary to okaze sie w wyscigach wsbk gdzie KTM tez wystartuje. Moc przydaje sie na prostych ale wyscigi wygrywa sie w zakretach specjalisto od siedmiu bolesci<br><hr>Gra<br>Komentatorzy napisał(a):A kto tu mówi o wyścigach?! chodzi o zwykłego człowieka i szybkie wypady za miasto. Nie dość ze KTM jest dużo słabszy to jeszcze kosztuje 10 tys więcej od japońskich litrów a to wszystko w trefnym i nudnym jak flaki z olejem opakowaniu...
Nawet w takich wyścigach 30KM nie nadrobisz dobrym zawieszeniem , lekkością prowadzenia wspaniałymi hamulcami.( no chyba ze ścigamy sie na torze kartingowym) no i jeszcze jedno nieporozumienie w regulaminie jak V do do 1150ccm a jak R4 to do 1000? A cóż to za kaprawe i niesprawiedliwe zasady?<br><hr>Vizjoner<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
powiem otwarcie, dla mnie ten motocykl jest po prostu brzydki i drogi jak na swoje możliwości. Jednakowoż jakość wykonania musi być wysoka, bo w końcu ktm, ale jednak nie jest to super przekonujące, kto ma porównanie z innymi sprzętami tej klasy niech się wypowie, chętnie poczytam<br><hr>b11l
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):powiem otwarcie, dla mnie ten motocykl jest po prostu brzydki i drogi jak na swoje możliwości. Jednakowoż jakość wykonania musi być wysoka, bo w końcu ktm,
O gustach sie nie mowi, Sprzet stworzony na tor. Co mi sie nie widzi to caly uklad systemu podawania danych ( predkosc, czasy okrozen i inne, malo wyrazne i ZA DUZO TEGO.
Zawieszenie bajka, hamulce i ich dozowanie rowniez.
Vizjoner, idz do rowiesnikow z piaskownicy i pogadaj z nimi o adekwatnych do ich wieku tematach. Poczytaj troche o budowie silnikow i roznicach w ich konstrukcji. O regolaminach wyscigow nie wspomne, moze sam na to wpadniesz, jak nie to zapraszemy za 10 lat.
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
konstruktorzy chyba myśleli że tą innowacyjną bryłą motoru zdobędą rynek, a przez to zapomieli o osiągach... a motor i tak jest brzydki<br><hr>jarecki 181
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dla mnie motocykl całkiem spoko zarówno pod względem stylistyki jak i osiągów. Dobrze że firma KTM w końcu zdecydowała się na wejście w klasę super sport. Najbardziej brakuje mi analogowego obrotomierza....ciekawe jak z czytelnością tego wyświetlacza w słońcu...<br><hr>HD
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja pier*** co za jelop z 2 garów w v-ce wycisniesz bardzo duż moc a jestem pewien że nie jednego japończyka ojedzie bez problemu<br><hr>Tylko v
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Napisz na czym jeździsz,a poznam Twój motyw!Mam KTMa i za nic bym się nie zamienił!:)<br><hr>JastrząbKomentatorzy napisał(a):powiem otwarcie, dla mnie ten motocykl jest po prostu brzydki i drogi jak na swoje możliwości. Jednakowoż jakość wykonania musi być wysoka, bo w końcu ktm, ale jednak nie jest to super przekonujące, kto ma porównanie z innymi sprzętami tej klasy niech się wypowie, chętnie poczytam<br><hr>b11l<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekaw jestem czy widziałeś go na żywo?!<br><hr>JastrząbKomentatorzy napisał(a):konstruktorzy chyba myśleli że tą innowacyjną bryłą motoru zdobędą rynek, a przez to zapomieli o osiągach... a motor i tak jest brzydki<br><hr>jarecki 181<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
powiem tak juz suzuki gsxr 1000 jest lepsze od tego mocniejsze , ładniejsze z wygladu i co najwazniejsze tańsze od tego ktm!<br><hr>mateusz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
... i jest kolejnym japońskim ryżopedem...<br><hr>maniujrKomentatorzy napisał(a):powiem tak juz suzuki gsxr 1000 jest lepsze od tego mocniejsze , ładniejsze z wygladu i co najwazniejsze tańsze od tego ktm!<br><hr>mateusz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości