Suzuki GSX 650 F
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX 650 F
Cześć,
ciekaw jestem co sądzicie o Suzuki GSX 650 F? Czy wie ktoś coś o nim więcej niż jest napisane na stronie Suzuki?
http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=s ... et_gsx650f
Pozdrawiam
Michał
ciekaw jestem co sądzicie o Suzuki GSX 650 F? Czy wie ktoś coś o nim więcej niż jest napisane na stronie Suzuki?
http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=s ... et_gsx650f
Pozdrawiam
Michał
- Michał_IB
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 6/4/2008, 14:31
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Stosunkowo niedawno w MOTOCYKLU ukazal sie test porownawczy tego motocykla. Konkurowal on tam o ile sie nie myle z nowa Kawa Versys 650. Mimo znacznie lepszych osiagow Suzuki okazalo sie ociezala, duza i malo zwrotna krowa ustepujaca miejsca Kawie praktycznie pod kazdym innym wzgledem niz osiagi i hamulce. Aczkolwiek w stosunku do innych motocykli np. maszyn Hondy wypada calkiem dobrze.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
elcommendante mylisz się mocno. porównywano nie z Versys tylko z er-6f. suzuka wygrała dobrymi osiągami, wysoką kulturą pracy silnika oraz stabilnym i bezpiecznym podwoziem. kawa przegrała ze względu na podwozie. chociaż jest zwrotniejsza. ale to nie jest wcale oczywista zaleta, ponieważ ja mam badita, a gsx650f to jak wiadomo obdowany bandit. i jak dla mnie kawa jest po prostu za mała, a to dzięki swoim gabarytom jest taka zwrotna. do tego w suzuki jest:
-wskaźnik pozimu paliwa (kawa tylko lampka rezerwy)
-regulacja wstępnego napięcia sprężyn przód/tył + tył regulacjia odbicia (w kawie tylko z tyłu reg. wstępnego nap. sprężyny)
-suza ma 4 cylindry
kawa tylko 2
-suza ma 86KM (kawa 72)
dane:
-motocykl 2/2008
-życie
-wskaźnik pozimu paliwa (kawa tylko lampka rezerwy)
-regulacja wstępnego napięcia sprężyn przód/tył + tył regulacjia odbicia (w kawie tylko z tyłu reg. wstępnego nap. sprężyny)
-suza ma 4 cylindry


-suza ma 86KM (kawa 72)
dane:
-motocykl 2/2008
-życie
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Owy artykul czytalem dosc dawno i pisalem o tym co udalo mi sie zapamietac. Za wszelkie bledy przepraszam.
SQ co do pewnych rzeczy mam male "ale"
Wyzsza kultura pracy suzuki wynika wlasnie z tego, ze pod rama zostala umieszczona stara, sprawdzona 4-cylindrowa rzedowka. Aczkolwiek 2 cylindry w kawie wiaza sie z mniejszymi kosztami ekspolatacji. Zatem z jednej strony zle, z drugiej dobrze.
14 KM roznicy - to duzo, ale nie w przypadku, gdy roznica w masie tych dwoch maszyn wynosi prawie 25kg.
SQ co do pewnych rzeczy mam male "ale"
Wyzsza kultura pracy suzuki wynika wlasnie z tego, ze pod rama zostala umieszczona stara, sprawdzona 4-cylindrowa rzedowka. Aczkolwiek 2 cylindry w kawie wiaza sie z mniejszymi kosztami ekspolatacji. Zatem z jednej strony zle, z drugiej dobrze.
14 KM roznicy - to duzo, ale nie w przypadku, gdy roznica w masie tych dwoch maszyn wynosi prawie 25kg.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
co do serwisu to racja. w suzi przeglądy są co 6tyś km, a w kawie co 10tys km. do tego rachunek x 2 za większą liczbę "osprzętu" cylindrów.
jednak silnik suzuki to nie jest sprawdzona, stara konstrukcja. został zaprojektowany od nowa dla spełnienia normy EURO3 i ze starą jednostką łączy go tylko pjemność. technika jest zupełnie inna niż w olejowej 650... potwierdzają to opisy samego producenta, katalogów, jak i licznych artykułów w rozmaitej prasie. z nowinek: podkwadratowy stosunek średnicy cylindra do skoku tłoka, 2 przepustnice na cylinder, z czego pierwsza obsługiwana jest cięgłem gazu, drugą steruje komputer.
w zasadzie można powiedzieć, że poza silnikiem w bandicie nie zmieniło się nic
jednak silnik suzuki to nie jest sprawdzona, stara konstrukcja. został zaprojektowany od nowa dla spełnienia normy EURO3 i ze starą jednostką łączy go tylko pjemność. technika jest zupełnie inna niż w olejowej 650... potwierdzają to opisy samego producenta, katalogów, jak i licznych artykułów w rozmaitej prasie. z nowinek: podkwadratowy stosunek średnicy cylindra do skoku tłoka, 2 przepustnice na cylinder, z czego pierwsza obsługiwana jest cięgłem gazu, drugą steruje komputer.
w zasadzie można powiedzieć, że poza silnikiem w bandicie nie zmieniło się nic

-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości