Zobacz wątek - szkola nauki jazdy na scigaczach

szkola nauki jazdy na scigaczach

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

szkola nauki jazdy na scigaczach

Postprzez alehandro » 7/4/2008, 21:53

czy jest szkola w poznaniu lub w warszawie ktora zajmuje sie nauka jazdy na scigaczach? nie chodzi o prawojazdy kategorii A.
z gory dziekuje za odpowiedz.
Olas
alehandro
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/4/2008, 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez Kedar-88 » 7/4/2008, 22:09

nooo ulica się nazywa 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez CalibraHunter » 7/4/2008, 22:20

Alehandro, sprawdz u dealera marki motocykla, jaki posiadasz, czy nie organizuje takiej szkoly jazdy w najblizszym czasie. Bodajze na dniach (moze nawet jutro) w Wawie jest szkola Suzuki. Podejrzewam, ze inne firmy rowniez w sezonie rusza z podobna inicjatywa. Zwykle sa to jednodniowe szkolenia z profesjonalnym instruktorem, gdzie jedziesz na wlasnym sprzecie, placisz wpisowe i cwiczysz bez wytchnienia.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez zephyr47 » 7/4/2008, 22:26

A czy ktoś wie jaki jest koszt takiej "imprezy"?
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez gumis » 7/4/2008, 22:28

SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez CalibraHunter » 7/4/2008, 22:33

Tak Gumisss, ale to tylko dla posiadaczy motocykli Suzuki.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez zephyr47 » 7/4/2008, 22:39

Danke ci bardzo ;-)
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez mlodygolek » 7/4/2008, 23:49

Nie jest źle widze ale lepiej gdyby to było dla wszystkich chętnych np tylko posiadaczy 600-setek :D i większych pojemności żeby uniknąć wiary na 125
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
Avatar użytkownika
mlodygolek
Świeżak
 
Posty: 200
Dołączył(a): 6/2/2008, 13:12
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez Malutki84 » 8/4/2008, 08:00

Wlasnie czegos takiego mi brakowalo!!

Thx, Gumisss!

Aha, sprawdzaja, czy masz prawo jazdy przed takim szkoleniem??
Obrazek
Avatar użytkownika
Malutki84
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 28/2/2008, 13:11
Lokalizacja: 3 city

Postprzez icid » 8/4/2008, 08:20

Malutki84 napisał(a):Aha, sprawdzaja, czy masz prawo jazdy przed takim szkoleniem??
Co za idiotyczne pytanie, wymagają stroju, kasku z atestem itd. ale uczą kierowców bez prawa jazdy, chłopie nie wolno ci nawet wsiadać na odpalony moto bez prawka. :shock:
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Malutki84 » 8/4/2008, 08:41

Wiem o tym, ale jesli dobrze pamietam, to nie pytalem, czy moge wsiadac czy nie. Poza tym trening odbywa sie na zamknietym obiekcie wiec teoretycznie istnieje mozliwosc dostarczenia moto na lawecie... Ok, nie ma co gdybac. Zadzwonie do serwisu i sie dowiem.

Pozdro
Obrazek
Avatar użytkownika
Malutki84
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 28/2/2008, 13:11
Lokalizacja: 3 city

Postprzez eneasz » 8/4/2008, 11:41

Malutki84 napisał(a):Wiem o tym, ale jesli dobrze pamietam, to nie pytalem, czy moge wsiadac czy nie. Poza tym trening odbywa sie na zamknietym obiekcie wiec teoretycznie istnieje mozliwosc dostarczenia moto na lawecie... Ok, nie ma co gdybac. Zadzwonie do serwisu i sie dowiem.

Pozdro


Najpierw zrob prawojazdy, naucz sie jedzic na motorze a pozniej sie pchaj na kurs jazdy scigaczem. Amen
eneasz
 

Postprzez zephyr47 » 8/4/2008, 13:24

Amen
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez kosta » 8/4/2008, 13:28

jestem za tym żeby takie treningi się odbywały , mam nadzieje że w tym sezonie uda się mnie i mojej firmie zorganizować piknik z nauką jazdy na torze poznań ( pomijając poniedziałkowe treningi ) nie tylko dla właścicieli suzki ale dla wszytkich chętnych
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Malutki84 » 8/4/2008, 13:41

@ Eneasz, zephyr47: Jeśli macie jeszcze jakieś mądre rady to napiszcie do "Pani Domu". Na pewno skorzystają...

Niektórzy jeżdżą nie mając prawa jazdy i żyją. Często zdarza się, że nie mając prawa jazdy ludzie jeżdżą bardzo dobrze...

W dodatku chęć kształcenia się w jeździe, szczególnie tak wymagającymi maszynami jak sporty powinna być wspierana, a nie dławiona w zarodku. Niezależnie od tego, czy ktoś ma prawko, czy chodzi na kurs czy nie ma go wogóle...

A tak na marginesie, to rozmawiałem z koordynatorem tych szkoleń i powiedział, że nie ma problemu z brakiem dokumentów ponieważ szkolenie będzie się odbywało na zamkniętym terenie pod okiem specjalistów. Jedynym zmartwieniem jest to, jak ktoś się na to szkolenie dostanie...

Koniec tematu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Malutki84
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 28/2/2008, 13:11
Lokalizacja: 3 city

Postprzez raca » 8/4/2008, 14:41

:shock: :shock: :shock:
to jest właśnie polski naród, bez prawka nie masz prawa się uczyć !!!!!
chcieliby żebyś sobie przykleił frędzle do kiery i jeździł najlepiej 6 sezonów na jakiejś 125 potem 10 na gs 500 i dopiero jakaś zrywniejsza 600 w postaci fazera na której też byś spędził 10 sezonów.
Wtedy dopiero według co poniektórych wsiądź na sporta i jedź na tor. tylko nie odczepiaj frędzli od kiery. nie dociera do nich że można jeździć bez prawka po torze, motocykliści. motocykliści. motocykliści :lol:
raca
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 11/12/2007, 19:11
Lokalizacja: wołomin

Postprzez eneasz » 8/4/2008, 15:38

Jak macie glupio mowic to moze lepiej nic nie mowcie.

Nikt sie nie urodzil z umiejetnoscia jazdy ani rowerem ani motocyklem ani zadnym pojazdem wiec skad do jasnej XXXXX on potrafi jedzic lepiej czy dobrze czy wrecz swietnie pytam? Nie trzeba bys skonczonym idiota zeby zrozuzmiec prosta zasade, aby sie czegos nauczyc to trzeba probowac to robic, jezeli chcesz sie nauczyc jezdzic po drodze to musisz jezdzic po drodze a nie po basenie z pileczkami. Nie zgadzam sie na to aby jakis polglowek bo tak nalezy nazywac ludzi wsiadajacych na motocykle bez uprawnien i poruszajacy sie po drogach, zagrazal mojemu bezpieczenstwu, zdrowiu i mieniu oraz nikogo, naweet moich wrogow.

A co do taki jest narod polski to kolejna bzdura, bo to wlasnie ten narod przyzwala na takie zachowania jak jazda bez prawka.


Kolesiom bez prawka na drodze mowie nie i sam osobiscie jezeli bede mial taka sytuacje zabiore kluczyki i zglosze go na policje

Chyba powinni w prawie ustalic ze zlapany bez prawa jazdy poza grzywna stoi na runku caly dzien z dupa na wierzchu to moze wtedy chopciaz by sie paru zastanowilo co robia.
eneasz
 

Postprzez InSiDe » 8/4/2008, 18:17

Dobrze Eneasz gada. Taki kmiot który na konsoli w domu śmiga najlepsze czasy w MotoGP może mieć jakieś zahamowania (szczątkowa wyobraźnia) żeby wsiąść na prawdziwie koła i powtórzyć to na okolicznych dróżkach. Jeśli zaś jakiś pacan podbuduje mu przerośnięte i zafajdane ego jakim to wyczesanym jest kierowcą i dlaczego nie nazywa się Kubica to strach się z domu ruszyć.
Nie dorośliśmy jeszcze, jako naród, do samokrytycznego patrzenia na siebie. Zamknięty tor zamkniętym torem ale nasrane we łbie to się ma albo nie.
PS. Parę lat temu było we Wrocławiu głośno o gówniarzu który zrobił parę kółek na torze kartingowym a po powrocie do domu wziął od ojca auto by 2000 metrów dalej przygrzmocić nim w słup ogłoszeniowy.
//Twoja ignorancja czy moja pycha, sam tego dobrze nie wiem...
Avatar użytkownika
InSiDe
Świeżak
 
Posty: 448
Dołączył(a): 23/9/2006, 11:37
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Flow » 8/4/2008, 18:32

hmm znam wiele osob ktore po 7lat albo 10 nie maja prawka i moge powiedziec ze to bardzo dobzi motocyklisci , wiec jak dla mnie to gadanie bez sensu , to tak samo jakbyscie mowili ze ludzie z maturą są mądrzejsi od innych, chyba ze mowimi o ludziach ktorzy nigdy nie jezdzili i kupuja za pieniadze rodzicow ściga i sie zabijaja to popieram ale nie ze kazdy kto nie ma prawka to idiota , znam wielu i maja wieksze doswiadczenie niz i ja i napewno sa tez lepszymi riderami...
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez alehandro » 8/4/2008, 19:12

dzieki za liczne odpowiedzi pozdrawiam...
alehandro
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/4/2008, 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr