Zobacz wątek - Szukam moto ale jest kłopot :/

Szukam moto ale jest kłopot :/

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Szukam moto ale jest kłopot :/

Postprzez s_qvar » 7/4/2008, 15:39

Siema :) szukam moto do jazdy na co dzień, głównie do śmigania na nie za długie trasy, ale mam mały problem jestem bardzo wysoki mam prawie 2m :( a na taki wzrost niestety ciężko jest dobrać sobie coś odpowiedniego... jeździłem już na sporawych moto jeśli chodzi o pojemności i mam jako takie pojęcie o ich wykopie :) czyste sporty odpadają raczej, bo są mi jednak trochę za krótkie :( szczególnie r6, doradźcie mi coś czym mógłbym sobie pocieszyć sie jazdą w miarę wygodnego i z pociągnięciem. Kwota to tak mniej-więcej ok 14tysa. Z góry dzięki :)
s_qvar
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/4/2008, 15:16
Lokalizacja: Sejny


Postprzez romcarlo » 7/4/2008, 16:33

cześć mam podobny problem i powiem tak , ja wybrałem cb 1300.
Ale możesz zastanowic sie nad jakimś golasem np.GSX 1400,XJR 1300.To sa naprawde duże motocykle.Chyba ze cross , ale ja nigdy nie siedziałem nawet na takim.
Avatar użytkownika
romcarlo
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5/4/2008, 11:59
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez dambandit » 7/4/2008, 17:01

bandit 1200 . Ja mam 193 mam bandita 600 i jest na nim bardzo wygodnie , a jesli chcesz wiecej mocy to polecam wersje B12
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez patrykmulek » 7/4/2008, 17:08

mysle ze najlepiej bys zrobił kupując jakieś szosowe enduro :wink: swietne na nasz dziurawy asfalt jak i jakies szutrowe drogi,duze wygodne moto. Dobrze sie zastanów zanim kupisz zebys zaraz nie musial zmieniac :wink: najlepiej jedz np na otwarcie sezonu i tam dosiadz pare motorkow i zobaczysz ktore ci najbardziej odpowiada
Ostatnio edytowano 7/4/2008, 17:10 przez patrykmulek, łącznie edytowano 1 raz
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
patrykmulek
Bywalec
 
Posty: 562
Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
Lokalizacja: Osieck

Postprzez mlodygolek » 7/4/2008, 17:09

A Honda Hornet 900 ?? Jest duża mocna i w sam raz na jazde codzienną
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
Avatar użytkownika
mlodygolek
Świeżak
 
Posty: 200
Dołączył(a): 6/2/2008, 13:12
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez senekkorzenna » 7/4/2008, 19:21

myślę że duży turystyk będzie najlepszy,byłem dzisiaj w komisie pod hotelem Forum w Krakowie i widziałem Suzuki turystyka zapomniałem symbolu starałem się usiąść na niego niestety nie dostawałem nogami do ziemi
ja jestem niski mam 167cm wzrostu.Myślę ze to jest motocykl dla ciebie.
pozdrawiam
senekkorzenna
 

Postprzez Adam M. » 7/4/2008, 19:28

Pewnikiem VStrom 650 / 1000/
Tego pierwszego zdecydowanie polecam.
To nie turystyk tylko szosowe enduro.

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez icid » 7/4/2008, 20:57

Ze sportowo turystycznych np ZX9 lub CBR dual Bandit 1200 też super wygodny.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Kedar-88 » 7/4/2008, 21:58

jeśli daleko nie jeździsz to fajny by był jakiś szosowo turystyczny...

ale na przykład coś z większych nakedów jak bandit 1200 czy inazuama też by się świetnie sprawdziły....
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Malutki84 » 8/4/2008, 08:12

Moze CBR XX?? Jest calkiem duze, a i w trase wygodnie sie pojedzie. Ahh, na brak mocy na nim raczej nie bedziesz narzekal... :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Malutki84
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 28/2/2008, 13:11
Lokalizacja: 3 city

Postprzez Hube » 8/4/2008, 09:32

Mam 197 cm wzrostu i Yamahę MT01. ŁoBoszzz, jak to pasuje do tego wzrostu... i spełnia prawie wszystkie Twoje kryteria: ma kopa, jest wygodny i do polatania na raczej krótsze dystanse (choć ja za 2 tygodnie jadę Nim do Włoch). Tylko trochę kasa się nie zgadza. Za 14 koła kupisz padlinę.

Powodzenia w szukaniu.

Dla wysokiego dobra jest też prawie cała seria BMW i oczywiście Haya, choć Busą nie jeździłem, a tylko się do niej przymierzałem (ale za to 10000 razy :) )


Pozdro
DL1000 -> Yamaha MT01 -> Hayabusa
Avatar użytkownika
Hube
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 14/11/2006, 13:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez s_qvar » 8/4/2008, 10:25

cbr xx hmmmmmm pomyśle ale ta moc aż chyba przewyższa moje umiejętności ale zastanowię sie nad tym ... bandit 1200 powiadacie... to już jakby inna liga mocy jakby mniej(ale jaki moment) i z tego co wypatrzyłem prędkości też, w sumie to i tak nie mam gdzie ciskać więcej jak 2paki :) wystarczy:)a jeśli mówicie że jest wygodny, to zaczynam sie już nakręcać pomału, hi hi hi a jak tam z jego żywotnością jest naprawdę bo różne opinie o nich słychać, że nasze polskie drogi dają im w kość i sie wybijają szybko:/ i jak jest naprawdę z jego paliwo-pochłanialnością? bo różnie wszędzie piszą...
s_qvar
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/4/2008, 15:16
Lokalizacja: Sejny

Postprzez s_qvar » 8/4/2008, 10:48

a jeśli chodzi o zx9r? podobno dosyć często potrafią w nich pękać ramy to prawda? i czy ciężkie są do opanowania?jak w tym modelu wygląda spalanie, awaryjność, i zużywanie sie elementów eksploatacyjnych?
s_qvar
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/4/2008, 15:16
Lokalizacja: Sejny

Postprzez icid » 8/4/2008, 11:00

O tych ramach to już masa bzdur i bicia piany, mam znajomych na takich kawkach przebiegi w okolicach 70tys i jeździ bez problemów http://www.youtube.com/watch?v=MMBJFZOznK0 tu masz mojego znajomego :) rama nie pęka i nic sie nie dzieje.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez siekson » 8/4/2008, 11:27

s_qvar skorzystaj z opcji szukaj bo temat ram w kawach przewija sie na tym forum od dawna i sporo juz o tym jest.

W skrocie powiem tak: problemy byly i ramy czasami pekaly. Zostało to troche wyolbrzymione i niepotrzebnie rozdmuchane i zrobil sie kryzys na swiatowa skale. Problem dotyczył głównie roczników do 2000 r. i raczej zx6r niz zx9r.

Nie bronię ani nie krytykuje kawasaki ale na forum jest kilka osob ktore sa w tym wzgledzie nieobiektywne i za wszelka cene bronia kawasaki. Jak to sie mowi kazda sroka swoj ogonek chwali.
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez icid » 8/4/2008, 11:55

Była wadliwa seria i ramy były wymieniane bespłatnie (akcja serwisowa) inne przypadki pęknięć są powodowane niewłaściwą eksploatacją, tak jak jazda na jednym kole, przypadki są raczej sporadyczne, ale że polacy ,,potrafią'' to egzemplarze z popękanymi ramami są spawane w byle warsztacie i trafiają na allegro, chwile potem rama pęka spowrotem i następny niezadowolony głosi opinie że ramy pękają.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez siekson » 8/4/2008, 12:07

icid napisał(a):inne przypadki pęknięć są powodowane niewłaściwą eksploatacją, tak jak jazda na jednym kole

Tu sie całkowicie zgodze ze o normalnej jazdy ramy sie nie sypia. Tylko teraz kupujac motocykl z drugiej reki mam swiadomosc ze 90% sportowych motocykli lata na jednym kole i wole kupic suzuki czy honde niz kawasaki. Bo prawdopodobienstwo usterki w kawasaki jest wieksze niz u innych producentow.
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gmol » 8/4/2008, 19:09

Jesli juz o moto dla wysokich mowa. Pomiedzy Kawasaki Zephyr 550 a 750 jest roznica w gabarytach? Czy tylko w wielkosci silnika? No i jak sie czuje wysoki gosc na tym sprzecie?
gmol
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23/3/2008, 12:43

Postprzez krzysiek.g24 » 8/4/2008, 21:58

ja proponuje varadero vl 1000, jak się przymierzysz to zrozumiesz dlaczego sam mam 195cm wzrostu i zdecydowałem sie na varadero
krzysiek.g24
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/7/2007, 08:34

Postprzez s_qvar » 9/4/2008, 10:36

a jak tam w varadero jest z kopytem? jeździłem już na ktm lc4, można na nim poszaleć ? i jak sprawuje sie na drodze nie trzesie nim przy większych prędkościach? jak wygląda spalanie i elastyczność tego moto? dużo pytań wiem ale chcę kupić sobie dwa koła żeby nim polatać bez zmiany na inny kilka wiosenek:)
s_qvar
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/4/2008, 15:16
Lokalizacja: Sejny

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr