opony - różny bieżnik na tył i przód
Posty: 5
• Strona 1 z 1
opony - różny bieżnik na tył i przód
hej! Mam pewien problem... Przymierzam się od pewnego czasu do wymiany opony. Jak wiadomo tylna zużywa się szybciej od przedniej, więc moje przednia jest jeszcze oki, podczas gdy w tylnej zanika bieżnik. Poprzednie oponki były do kompletu ale ciężko jest mi znaleźć identyczną, więc zastanawiam się czy mogę kupić oponę o innym wzorze bieżnika. Zastanawiam się jak będzie się zachowywało moto na np. mokrym asfalcie i czy jest to w ogóle dopuszczalne by były dwa różne bieżniki lub dwie opony różnych firm.. (np. w aucie nie mogą być różne na jednej osi)
http://bikepics.com/members/reddie/ (otwórz link)
-
Redd - Świeżak
- Posty: 312
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:40
- Lokalizacja: Gdańsk
Myśle, że przy obecnym rynku nie ma problemu z dostępnością opon. Jeżeli masz jakieś problemy z tym to pisz do mnie - (na gg niewidoczny) - mam nowe opony (kazdy rozmiar+model) w dobrych cenach.
Sprzedam Suzuki Bandit 600S 2003
-
mlody-pawel - Świeżak
- Posty: 343
- Dołączył(a): 20/9/2007, 14:51
- Lokalizacja: Kraków
mogą być różne
1. Romet ogar 200 (1989r.)
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu
...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu
...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać

-
xatt - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 15/5/2006, 21:36
- Lokalizacja: WhiteStock
Polemizowalbym z kolegami - zarowno odnosnie samochodu jak i motocykla. Co znaczy nie moga byc na jednej osi ? Widzialem samochody ktore kazda opone mialy inna, mieszane zimowe z letnimi i jezdzil
Motocykl takze bedzie jezdzil, natomiast nie bedzie mial dokladnie takiej trakcji jak na komplecie. Jednak projektujac opony duzy nacisk kladzie sie na zestrojenie gum z maszyna docelowa, w tym nacisk, wlasciwosci gumy. Jesli mamy inna opone, zmieniaja sie wspolczynniki tarcia, inny bedzie nacisk, inaczej rozklada sie wektor sily w tym momencie wiec teorecznie trakcja jest zaburzona. Ze w minimalnym stopniu, zgadzam sie. Natomiast _co_ moze sie dziac na ekstremalnie mokrej sliskiej szosie przy awaryjnym, bog jeden raczy wiedziec.

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości