Zobacz wątek - odzew do niedoszłego filozofa
NAS Analytics TAG

odzew do niedoszłego filozofa

O wszystkim
_________

odzew do niedoszłego filozofa

Postprzez mar111cin » 4/4/2008, 10:30

Daro1991
Do: mar111cin
Wysłany: 3/4/2008, 17:41
Temat: odzew do niedoszłego filozofa
i po jaką kur... pier... takie bzdety. nie moge cię człowieku, gość się pyta o coś a ty już robisz z siebie wielkiego filozofa!!! Weź zorganizuj jakiś wykład albo coś zamiast pier... takie bajki na forum. Przez takich debi... jak ty chcą zrobić prawko na motor od 24 lat i to dopiero jest debilizm taki jak ty. ty lepiej wejdż na żal.pl a nie na to forum. Powodzenia ci życze cioto!!!




wiecie co, powoli mnie wkurza juz ta neostrada. Jak coś już pisze to niech chociaż powie o co mu chodzi. A tak to bym banował od razu takich delikwentów bo jednak nikt nie ma ochoty być obrażany przez gówniarza.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez pavkox » 4/4/2008, 10:46

???? :roll:
cb 600 hornet=>FZ6 S2 `07 w koncu :)
Avatar użytkownika
pavkox
Świeżak
 
Posty: 195
Dołączył(a): 29/5/2007, 14:43
Lokalizacja: ze znowu :)

Postprzez falconiforme » 4/4/2008, 12:33

normalka, tam gdzie masę informacji sie zbiera tam i pełno śmieci musi latać. Dotyczy to również osób.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez bolokolo » 4/4/2008, 14:03

ja tez mam neo...ale marcin nie bij mnie za to :lol:
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez SzpiceR » 4/4/2008, 15:08

bolo mniejszych sie niebije :P

do mnie tez jedne napisal czy z nim nie posmigam bo on ma juz NSR i jego koledzy na skuterach niedotrzymuja tepa
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez gelo007 » 4/4/2008, 15:38

Marcin podetnie gałąź, na której sam siedzi :lol:.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez mar111cin » 4/4/2008, 16:15

Grzegorzu ile razy mam wam tłumaczyć że nie mam neo ?:P


Swoją drogą to chcę dodać że wkurzają mnie z tego względu, że myślą jacy oni nie są zajebiści. Do tego jeszcze powinien dodać tekst że całe forum trzyma jego strone itp.
Niestety niektóre jednostki trzeba uświadomić o ich potencjalnym debilizmie, inaczej wejdą nam na głowe i będą uparcie sądzić że mają racje.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez bolokolo » 4/4/2008, 16:21

no coz, zbliza sie lato...modzi beda mieli duzo roboty :lol:
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez mar111cin » 4/4/2008, 16:26

No i widzisz Bolo problem jest taki że wraz z tą ustawą o nowych zasadach wydawania prawo jazdy powinna podnieś się śednia wieku na tym forum, jednak teraz neotrolle czują oburzenie jak można popierać taką ustawe i ogólnie bezpieczeństwo. Szkoda że troll nie sprecyzował chociaż o co mu chodziło, bo tylko moge się domyślać ze było to coś w stylu R1 na komunie.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez simonw » 4/4/2008, 16:27

hmmm.. Pogromcy Mitow;D
Tak, to pasuje do modów... xD
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bolokolo » 4/4/2008, 16:29

zgadzam sie z toba.ale przynajmniej jest z czego pocisnac :D .
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr