Zobacz wątek - Mlode dziewczyny ,ktore byscie za(e)rzneli w filmach.

Mlode dziewczyny ,ktore byscie za(e)rzneli w filmach.

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Mlode dziewczyny ,ktore byscie za(e)rzneli w filmach.

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 3/4/2008, 22:58

Tak sobie przegladm popcornera i patrze ,a tu fajny news :D

http://www.popcorner.pl/popcorner/1,81588,5085247,Amanda_Righetti_zagra_ofiare_w_Piatku_Trzynastego.html (otwórz link)


Standard w horrorach klasy bcd (w d to chyba graja laski z rybnego) ,kiedy to najladniejsza dziewczyna ginie ,bo uprawiala sex z gwiazda szkolnego footbolu ,albo poprostu chodzila przez pare sekund bez stanika ,pokazujac sutki. Oczywiscie owa dziewczyna nic nie wnosi do filmu ,oprocz jekow, piszczenia i przede wszystkim debilnego zachowania (biegnie na gore po schodach ,schodzi do piwnicy ,chowa sie do szafy itp). Sprawia rowniez ,ze nasz morderca chce sobie zadac pytanie "Oh fuck not again " :lol:

Jestem ciekaw jaka gwiazde ,czy to polska ,czy amerykanska albo z bollywoodu chcielibyscie usmiercic i to w jaki sposob xD haha
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia


Re: Mlode dziewczyny ,ktore byscie za(e)rzneli w filmach.

Postprzez melvin » 3/4/2008, 23:02

Piankowy Marynarzyk napisał(a):Tak sobie przegladm popcornera i patrze ,a tu fajny news :D

http://www.popcorner.pl/popcorner/1,81588,5085247,Amanda_Righetti_zagra_ofiare_w_Piatku_Trzynastego.html (otwórz link)


Standard w horrorach klasy bcd (w d to chyba graja laski z rybnego) ,kiedy to najladniejsza dziewczyna ginie ,bo uprawiala sex z gwiazda szkolnego footbolu ,albo poprostu chodzila przez pare sekund bez stanika ,pokazujac sutki. Oczywiscie owa dziewczyna nic nie wnosi do filmu ,oprocz jekow, piszczenia i przede wszystkim debilnego zachowania (biegnie na gore po schodach ,schodzi do piwnicy ,chowa sie do szafy itp). Sprawia rowniez ,ze nasz morderca chce sobie zadac pytanie "Oh fuck not again " :lol:

Jestem ciekaw jaka gwiazde ,czy to polska ,czy amerykanska albo z bollywoodu chcielibyscie usmiercic i to w jaki sposob xD haha



tylko ty byłeś zdolny wpaść na pomysł takiego tematu...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez SzpiceR » 3/4/2008, 23:02

ja bym posmiercil sie z Ania Przybylska niewiem po co ją za(e)rżnywac na smierc ? chyba ze ktos lubi zimne :D
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez melvin » 3/4/2008, 23:08

może już nie taka bardzo młoda ale Angelina Joile to dla mnie symbol sexu...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez gelo007 » 3/4/2008, 23:12

Tina Turner, wiecie lubię klasykę.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez Dominik_YZF » 3/4/2008, 23:26

Chętnie "zagrałbym" w takim horrorze, z Ania Przybylską, lub Jessicą Albą :lol:
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez simonw » 3/4/2008, 23:41

J.Alba ;)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kaja » 4/4/2008, 07:10

Vin Diesel - on też nigdy za dużo nie mówi :D

a z takich co mówią to J. Deep :D
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez turboponczek » 4/4/2008, 10:57

Jessica Simpson
w sumie nie taka młoda ale co tam.


pomódlmy sie za te wszystkie dzieci co wsiąknęły w pościel :shock:
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez sepo » 4/4/2008, 12:04

A ja bym zaciukał babcię Józię z Plebani :twisted:
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
Avatar użytkownika
sepo
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1587
Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
Lokalizacja: Ząbki

Postprzez spoyler92 » 4/4/2008, 12:16

Hahaha:P Sepo Ty to masz zachcianki:P
pomoz to nic nie kosztuje a ratuje..! | viewtopic.php?t=12608 | | zbiorka pieniedzy dla Olafa!wejdz,zobacz,przeczytaj,przemysl.. pomoz. | viewtopic.php?t=19003
Avatar użytkownika
spoyler92
Świeżak
 
Posty: 487
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: kielce

Postprzez gelo007 » 4/4/2008, 12:16

Zapomniałem dodać:
Jozin z Bazin.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez dambandit » 4/4/2008, 12:20

Jennifer Aniston

ja osobiscie lubie te panią . Wiem 39 latek , ale kobieta ma klase , no i piekną urode .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez spazz » 4/4/2008, 12:24

alba jest zajebista sciera
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez siekson » 4/4/2008, 12:26

Ja bym chcial uśmiercić:

1. Katarzynę Cichopek - jak ja ją widzę to az mnie dziąsła swędzą.

2. Bracia Mroczki - niewazne ktory a najlepiej obaj. Na szczeście teraz ich troche mniej. Mam nadzieje ze nie bedzie kolejnego debilnego szol typu: "Gwiazdy leniwie rozrzucaja obornik o polnocy na mokrych wrzosowiskach południowej wielkopolski". Bo jak będzie to pewnie ich tam zobaczymy.

3. Henryk Zając (ten co od 20lat naprawia pralkę).
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 4/4/2008, 12:37

Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez InSiDe » 4/4/2008, 13:48

Wolę nie wiedzieć, jak Ty byś się do tego Zająca dobrał... chyba, że z Pianką :]]]
//Twoja ignorancja czy moja pycha, sam tego dobrze nie wiem...
Avatar użytkownika
InSiDe
Świeżak
 
Posty: 448
Dołączył(a): 23/9/2006, 11:37
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Manhatan » 4/4/2008, 14:04

siekson napisał(a):Ja bym chcial uśmiercić:

1. Katarzynę Cichopek - jak ja ją widzę to az mnie dziąsła swędzą.

2. Bracia Mroczki - niewazne ktory a najlepiej obaj. Na szczeście teraz ich troche mniej. Mam nadzieje ze nie bedzie kolejnego debilnego szol typu: "Gwiazdy leniwie rozrzucaja obornik o polnocy na mokrych wrzosowiskach południowej wielkopolski". Bo jak będzie to pewnie ich tam zobaczymy.

3. Henryk Zając (ten co od 20lat naprawia pralkę).


Święta racja bracie! Zgadzam się w 100% ze wszystkimi przypadkami, ale dorzuciłbym jeszcze do tego Zygmunta Chajzera...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez bolokolo » 4/4/2008, 14:09

i tyszkiewicz, co za glupie babsko.
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez kami07 » 4/4/2008, 14:27

może i one są ładne z makijażem ale bez juz nie jest tak ciekawie..
chociaz na pewno są wyjątki typu j.alba albo eva mendez bo one są ładne i bez (widzialem foto w jakiejs gazecinie) :)
A tak podsumowując ten cały Show-biznes to najlepiej podsumował to OSTR
"nic do was nie mam ale jak włącze TV to bym was kur*** powystrzelał"

tak poza tematem to cała płytka Ostrego wymiata:D
"jeśli wolność to narkotyk to jestem ćpunem"
Avatar użytkownika
kami07
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 21/9/2006, 19:44
Lokalizacja: Zamość

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr